Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Ebeltoft
"Meget fleksibel og venlig. Meget tilfreds og anbefalder videre. Tusind tak for hjælp."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til dåbsfest d. 18/06 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores datter og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 18-06-2023 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Hjælpende hånd til familiefest i greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 19/6 fra kl 18. Vi bliver 20-25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 14 årMvhMichael
Servering/hjælp til konfirmation i Greve
Greve
Søger hjælp til servering, opfyldning, afrydning mm til konfirmation. Det er en mindre fest for 26 personer med telt i haven og buffet servering.
Hjælpende hånd til familiefest i Greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 18/9 fra kl 18. Vi bliver ca 25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for anretning, alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 18 årMvhMichael
Servering til familiefest
Greve
Jeg søger en person til at stå for servering mm. til min fødselsdag 25. september. Vi bliver ca. 20 personer, og jobbet består i at anrette buffet, tage ud af bordet, lave kaffe samt tage opvasken (der er opvaskemaskine) og ordne køkkenet.
konfirmation
Greve
Anrette mad til buffet bord, afrydning, sørge for vand, vin og sodavand på bordetAfrydning og opvask efter maden og lave kaffe+te og stille frem på buffet bordAntal gæster 21-25Fra kl 14.00-18.00
Hjælp til begravelseskaffe mm i Greve Kildebrønde
Greve
Dække op til ca 50 kaffekuverter. Lave kaffe og the. Skære og anrette kage. Anrette smørrebrød på fade ( færdiglavet) anrette øl sodavand mm. Oprydning, opvask mm. Ml. kl 12 - 16 ca.
Køkken/serveringshjælp til komfirmation
Greve
Vi har brug for køkken/serveringshjælp til vores datters konfirmation d. 4 juni 2022. Festen foregår i et forsamlingshus i Greve fra ca. kl. 12. Vi bliver omkring 30 personer til festen. Vi får mad ude fra som buffet og har brug for hjælp til: - Tage imod maden der bliver leveret omkring 11:30 - gøre klar til velkomst drinks - anrette og servering af forret - afrydning efter forret og klargøring af buffet - afrydning og klargørelse til dessert - lave kaffe og snack bord - diverse ad-hoc opgaver såsom opvask (der er opvasker), sørge for at der undervejs fyldes op med kolde drikkevarer til gæsterne etc.Vi forventer at festen vil være i tidsrummet 11.30 - 17.30
Køkkenhjælp søges til 30 års fødselsdag i Greve
Greve
Jeg søger en person til at hjælpe til i køkkenet til min 30 års fødselsdag. Opgaven går primært ud på at hjælpe til med at anrette og servere mad til en buffet, rydde af bordet, fylde og tømme opvaskemaskinen mm.
Servering til dåbsfest d. 02-10 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores søn og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner ) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 02-10-2021 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i grenaa til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i grenaa, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 870.00,- til 1,090.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!