Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Randers C

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Randers C

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Randers C

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Morten E..

Randers C

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Alt perfekt, havde sørget får alt det vi skulle bruge, rigtig flink. Klar anbefaling👍👍"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henrik I..

Randers NØ

5,0
4 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Afhentede til aftalt tid uden problemer. Hurtigt og effektivt"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lotte H..

Birkerød

4,9
17 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!

Bryllipsservering

5.000,-

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2.000,-

comment.user?.profileImg

Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja

Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag

1.420,-

comment.user?.profileImg

Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling.

Buffet til 40 personer

3.000,-

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2.800,-

comment.user?.profileImg

Tusinde 🤩🤩

Servering til barnedåb

860,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Randers C

Familiemiddag i Randers

6.000 kr

Familiemiddag til 14 personer... 3 retter - kød til hovedret - nok okse. Forret: Kokken bestemmer! Dessert kan være ganske enkel. Ingen tjenere men køkken skal rengøres. Ingen allergier. Service valgfrit Tilberedning: primært lavet frisk paa stedet men elementer kan selvfølgelig laves på forhånd. Fuld udstyret køkken Tallerken anrettet

Servering og oprydning til bryllup

1.554 kr

Servering af buffet + løbene oprydning + fuld vand i kander, lave kaffe osv. oprydning senere på aftenen

Servering

350 kr

Søger en der kan gøre kaffe osv klar, samt holde øje med mad og fylde op imens vi er i kirken (barnedåb) så alt er klar til vi ankommer. Maden er buffet og alt er klargjort inden og skal bare sættes på bordet kort tid efter vi er ankommet. Tænker måske 2-3 timer ialt. Vi bliver 18 personer ialt. Kan evt bytte med fotografering hvis man ønsker📸

skal du have hjælp med dit/jeres arrangement/fest mm.

jeg hjælper med alt fra start til slut yderligere kan jeg hjælpe med de enkelte opgaver det kan være planlægning af menu hvem skal hjælpe dig/jer priser/hvem er bedst lokaler, udstyr, personale og så videre Marvin gastronomi CVR. §§§§§§§§

Skal du have hjælp til din fest ? :)

Læs min profil der står alt om mig :) Hjælp til noget eller hele din fest. Og eller dialog og sparring omkring dette Paul Nielsen Kok og gastronomisk vejleder Altid

Akut hjælp til servering bededag!!!

Vi har brug for serveringspersonale til konfirmation på fredag. Festen afholdes i Dronningborghallen i Randers. Der bliver 30 gæster. Forret serveres. Den er anrettet. Klargøring af buffet og dessert. Opvask og diverse! Festen starter kl 12. Ring eller send Sms på §§§§§§§§ Mvh Maren Andersen 13/5 2022

Servering til konfirmation

Servering for 29 personer. Hovedretten er buffet men forretten skal flyttes fra transportboks over på tallerkener og stå klar inden folk sætter sig til bords. Afrydning mellem retterne. Opvask kaffebrygning kogning af pasta til én af retterne Søndag d. 3/5 fra ca. 13 - ca. 19

Servering til konfirmation

Servering for 29 personer. Hovedretten er buffet men forretten skal flyttes fra transportboks over på tallerkener og stå klar inden folk sætter sig til bords. Afrydning mellem retterne. Opvask kaffebrygning kogning af pasta til én af retterne Søndag d. 3/5 fra ca. 13 - ca. 19

Hjælp ved konfirmationsfest

Anrette mad og rydde op. 1 maj

Hjælp ved konfirmationsfest

Hjælp ved konfirmation 1 maj Anrette mad og rydde op. 1 Maj

hjælp til privat fest

ønsker hjælp til en privat fest på ca 30 mennesker maden kommer udefra så opgaven er lidt oprydningsætter i opvaskerlave kaffe mm..

Hjælp til konfirmation den 18 maj 2014.

Sørg for maden når den kommer fra Jysk Diner servere forret i portionsglas anret buffet servere dessert oprydning opvask tjek om alle gæster har det de skal bruge:) Festen er i Grundfør forsamlingshus som er mega moderne og nyt.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i randers c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i randers c, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.320,00,- til 2.190,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!