Dalida .
Frederiksberg C
Seneste Anmeldelse
"Høj timepris - men effektiv indsats"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Frederiksberg C
"Høj timepris - men effektiv indsats"
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Horsens
"Super arbejde"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Serveringsopgave ifm. konfirmation
2,400 kr
Vejle
Modtagelse af catering mad, som færdiganrettes og gøres klar til servering på buffetbord kl. 15:30. Klargøring af drikkevarer mm til festen. holde buffeten pæn og fyldt op, fjerne flasker, klare postevand. mm. Oprydning efter gæsterne har forladt lokalet ca. kl. 19:00
Hjælp i køkkenet
3,000 kr
Vejle
Hjælp til madlavning ved weekendarrangement for 50 børn og voksne
Hjælp til fest
500 kr
Vejle
Vi søger en der vil hjælpe til ved en fødselsdag for 17 personer. Buffet blir bestilt ude fra først en forrets buffet og bagefter hovedret buffet. Desserten er kage det er jo super nemt. Men ville være rart med en som ville hjælpe lidt til med velkomst drink Hjælpe til buffet Oprydning i køkkenet osv. Tænker ca 4 timer gæster ankommer kl. 17
Drillet min søster svoger der smuttede fra sølvbrylluppet tog på ferie Men holder familie fest
800 kr
Vejle
Vil gerne ha en ubuden gæst En drillende tjener en der på en eller anden måde laver noget sjov Er åben for det meste Bakkesanger Vagabond politimand klovn fisker bondemand Hvad kan tilbydes Tænkte bare 15-30 minutter
Køkkenhjælp / servering til barnedåb
Vejle
Vi søger én person til hjælp i køkkenet / servering i forbindelse med barnedåb søndag d. 28/8. Festen foregår i vores eget hjem og vi bliver ca. 25 personer. Buffeten er bestilt udefra og vi dækker selv borde. Vi ønsker hjælp til: At sætte maden frem og rydde af igen Sørge for drikkevarer og lave kaffe Oprydning Opvask Tidsramme: kl. 11 til festen slutter/vi er færdige med at rydde op. Der er ikke aftensmad til gæsterne så jeg forventer de tager hjem omkring kl. 18. 28/8 2022
Hjælp til 30 års fødselsdag
Vejle
Lørdag 9/7 i 7100 Vejle ca kl 17 til 24 ca 55 gæster Vi har brug for hjælp til servering velkomst drinks opvask og små oprydning 09.07.2022
Akut hjælp til servering ved barnedåb i morgen.
Vejle
Vores køkkenhjælper ved barnedåben i morgen er blevet syg. Vi har derfor hjælp akut. Det drejer sig om servering af buffet til ca 30 som leveres. Den skal sættes på bordet. Drikkevarer er tagselv på et bord. Opvask med industriopvasker Lave kaffe og serverer den. I alt 4-5 timer 3/4-2022 fra kl 12.
Hjælp til konfirmation fest
Vejle
Servering varm mad vaske op 30 april cirka fra 13.00-18.00
Køkkenhjælp Konfirmation
Vejle
Al maden er lavet !! 1.Anretning af forret - 2. Grillning af bøffer (Skal kun opvarmes og færdiggrilles) - Opvarme flødekartofler (2 slags) - Lave pommes - Snitte og anrette salatbar 3. Forberede dessert - Islagkage - Grill- Røgning af oste 4. Sørge for vin / Vand / øl på bordet 5. Afrydning / oprydning 22-05-2022
50 års jubilæums fest
Viborg
Servering af 3 retters menu ( tallerken servering) til mellem 60 - 80 personer jeg tænker det skal være 3-4 personer
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i vejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i vejle, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850.00,- til 2,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!