Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Up and beond service 😁"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Ebeltoft
"Meget fleksibel og venlig. Meget tilfreds og anbefalder videre. Tusind tak for hjælp."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til dåbsfest d. 18/06 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores datter og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 18-06-2023 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Hjælpende hånd til familiefest i greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 19/6 fra kl 18. Vi bliver 20-25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 14 årMvhMichael
Servering/hjælp til konfirmation i Greve
Greve
Søger hjælp til servering, opfyldning, afrydning mm til konfirmation. Det er en mindre fest for 26 personer med telt i haven og buffet servering.
Hjælpende hånd til familiefest i Greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 18/9 fra kl 18. Vi bliver ca 25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for anretning, alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 18 årMvhMichael
Servering til familiefest
Greve
Jeg søger en person til at stå for servering mm. til min fødselsdag 25. september. Vi bliver ca. 20 personer, og jobbet består i at anrette buffet, tage ud af bordet, lave kaffe samt tage opvasken (der er opvaskemaskine) og ordne køkkenet.
konfirmation
Greve
Anrette mad til buffet bord, afrydning, sørge for vand, vin og sodavand på bordetAfrydning og opvask efter maden og lave kaffe+te og stille frem på buffet bordAntal gæster 21-25Fra kl 14.00-18.00
Hjælp til begravelseskaffe mm i Greve Kildebrønde
Greve
Dække op til ca 50 kaffekuverter. Lave kaffe og the. Skære og anrette kage. Anrette smørrebrød på fade ( færdiglavet) anrette øl sodavand mm. Oprydning, opvask mm. Ml. kl 12 - 16 ca.
Køkken/serveringshjælp til komfirmation
Greve
Vi har brug for køkken/serveringshjælp til vores datters konfirmation d. 4 juni 2022. Festen foregår i et forsamlingshus i Greve fra ca. kl. 12. Vi bliver omkring 30 personer til festen. Vi får mad ude fra som buffet og har brug for hjælp til: - Tage imod maden der bliver leveret omkring 11:30 - gøre klar til velkomst drinks - anrette og servering af forret - afrydning efter forret og klargøring af buffet - afrydning og klargørelse til dessert - lave kaffe og snack bord - diverse ad-hoc opgaver såsom opvask (der er opvasker), sørge for at der undervejs fyldes op med kolde drikkevarer til gæsterne etc.Vi forventer at festen vil være i tidsrummet 11.30 - 17.30
Køkkenhjælp søges til 30 års fødselsdag i Greve
Greve
Jeg søger en person til at hjælpe til i køkkenet til min 30 års fødselsdag. Opgaven går primært ud på at hjælpe til med at anrette og servere mad til en buffet, rydde af bordet, fylde og tømme opvaskemaskinen mm.
Servering til dåbsfest d. 02-10 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores søn og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner ) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 02-10-2021 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i grenaa til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i grenaa, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 870.00,- til 1,090.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!