Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ebeltoft
"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service
Tjenere til bryllup 17-21
2,400,-
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering til dåbsfest d. 18/06 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores datter og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 18-06-2023 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Hjælpende hånd til familiefest i greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 19/6 fra kl 18. Vi bliver 20-25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 14 årMvhMichael
Servering/hjælp til konfirmation i Greve
Greve
Søger hjælp til servering, opfyldning, afrydning mm til konfirmation. Det er en mindre fest for 26 personer med telt i haven og buffet servering.
Hjælpende hånd til familiefest i Greve
Greve
Vi skal holde en familie fest den 18/9 fra kl 18. Vi bliver ca 25 stk i et festtelt i haven og vi kunne godt tænke os lidt hjælp med at sørge for anretning, alle har noget i glasset, afrydning, forberedelse af kaffe osv. Dvs en hjælpende hånd til festen, så vi selv kan fejre at sønnen bliver 18 årMvhMichael
Servering til familiefest
Greve
Jeg søger en person til at stå for servering mm. til min fødselsdag 25. september. Vi bliver ca. 20 personer, og jobbet består i at anrette buffet, tage ud af bordet, lave kaffe samt tage opvasken (der er opvaskemaskine) og ordne køkkenet.
konfirmation
Greve
Anrette mad til buffet bord, afrydning, sørge for vand, vin og sodavand på bordetAfrydning og opvask efter maden og lave kaffe+te og stille frem på buffet bordAntal gæster 21-25Fra kl 14.00-18.00
Hjælp til begravelseskaffe mm i Greve Kildebrønde
Greve
Dække op til ca 50 kaffekuverter. Lave kaffe og the. Skære og anrette kage. Anrette smørrebrød på fade ( færdiglavet) anrette øl sodavand mm. Oprydning, opvask mm. Ml. kl 12 - 16 ca.
Køkken/serveringshjælp til komfirmation
Greve
Vi har brug for køkken/serveringshjælp til vores datters konfirmation d. 4 juni 2022. Festen foregår i et forsamlingshus i Greve fra ca. kl. 12. Vi bliver omkring 30 personer til festen. Vi får mad ude fra som buffet og har brug for hjælp til: - Tage imod maden der bliver leveret omkring 11:30 - gøre klar til velkomst drinks - anrette og servering af forret - afrydning efter forret og klargøring af buffet - afrydning og klargørelse til dessert - lave kaffe og snack bord - diverse ad-hoc opgaver såsom opvask (der er opvasker), sørge for at der undervejs fyldes op med kolde drikkevarer til gæsterne etc.Vi forventer at festen vil være i tidsrummet 11.30 - 17.30
Køkkenhjælp søges til 30 års fødselsdag i Greve
Greve
Jeg søger en person til at hjælpe til i køkkenet til min 30 års fødselsdag. Opgaven går primært ud på at hjælpe til med at anrette og servere mad til en buffet, rydde af bordet, fylde og tømme opvaskemaskinen mm.
Servering til dåbsfest d. 02-10 kl. 12 i Grenaa
Grenaa
Hej vi skal holde dåbsfest for vores søn og kunne godt bruge 1 medhjælper til servering. Det bliver noget med at der skal sættes noget mad op og søger for at kaffekanderne er fyldte og måske lige fjerne nogle tallerkner ) Hvis du har tid og lyst kunne det være fedt. Vh Maren Færgemand Festen bliver afholdt d. 02-10-2021 kl. 12 i Grenaa. Vi regner med 4 timers varighed altså fra kl. 12-16
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i grenaa til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i grenaa, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 870.00,- til 1,090.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!