Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Ebeltoft
"Jeg er så tilfreds 🤗"
Aarhus C
"Sød ung pige og flot rengøring."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Horsens
"Super arbejde"
Herlev
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til privat arrangement i privat hjem
12,000 kr
Egå
Til private arrangementer i mit hjem, søger jeg en kok som kan komme og lave en lækker menu, f.eks 5-8 retter eller social dining (ingen fisk). Vi er 6-12 personer per gang. Vi kan evt. selv have vinen.
Gastrespresso maskine. Der kommer vand ud af steameren når vi brygger kaffe
500 kr
Egå
Når vi brygger kaffe på vores Gastroback espresso maskine kommer der en stråle vand ud af steameren, hvilket vi tænker går ud over trykket i selve kaffe produktionen, og der bliver ikke brygget samme mængde kaffe som normalt.
Catering
16,000 kr
Egå
Catering til 2x50 års fødselsdag. Forsamlingshus, industri køkken tilgængeligt Mellem 40-50 kuverter Lør. 31/8-2024 3-4 retter med 1 stk. kok eller ligende i 4-6 timer. Forret stilles på bordet Hovedret, klassiske fade og skåle på bordet, hvor folk kan tage selv Dessert portionsanrettes i glas eller ramakin
Min far 60års fødselsdag Et moderne festlokale. Der Er service og jeg Sørg for pynt. Så du skal pynt
1,000 kr
Egå
Pyntet op en festlokale. Jeg søger for alt og din opgave at pynte op.
servering privat fest
Egå
Let servering (buffet) serveringsarbejde og opvask
Bryllupsfotografering
5,000 kr
Egå
Fotografering ved Egå Kirke, samt udenfor ved Varna palæ
Bryllupsfotografering
5,000 kr
Egå
Fotografering ved Egå Kirke, samt udenfor ved Varna palæ
Serveringshjælp
1,000 kr
Egå
Serveringshjælp til en 70 års fødselsdag. Maden kommer udefra!
Praktisk hjælp til en familiefest 35 -40 personer i villa
Egtved
Maden (tapas på buffet) bliver bragt udefra. Så opgaven består primært i - løbende at rydde service af efter eftermiddagskaffe og -kage og vaske op (opvaskemaskine findes), så køkkenet fremstår nogenlunde ryddeligt.- hjælpe med bordopstilling til tapas-buffet- løbende at soignere tapasbordet- lave kaffe og te til efter middagen- at rydde buffet'en af efter middagen, pakke overskydende mad sammen- rydde servicen af og vaske opArbejdstiden vil være fra ca. kl 16 til kl. ca. 21.Køkkenet er rimelig stort med god bordplads og gæsterne vil være fordelt på husets 2 etager, og/eller i haven , hvis vejret er til det.Vi er en rar og fremkommelig familie, der nok skal hjælpe med god vejledning undervejs :-)
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i egå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i egå, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 8,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!