Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Bjerringbro
"Arbejder kvikt og udfører opgaverne meget tilfredsstillende kan anbefales herfra "
Ebeltoft
"Jeg er så tilfreds 🤗"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Birkerød
"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,350 kr
Randers NV
Let hjælp til konfirmation. Fra 11-ca 20
Anretning af mad samt løbende oprydning/opfyldning til konfirmation
500 kr
Randers NV
Vi søger køkkenhjælp til fest (15.00-21). Der er ingen servering. Modtagelse, anretning og opfyldning af mad og drikkevarer, kaffebrygning samt løbende afrydning og opvask. 40-50 gæster.
Hjælp til havefest
Randers NV
Vi er ca. 100 personer til fest i haven og telt. Der er sørget for mad men der skal ryddes væk (ikke vaskes op)stilles natmad frem og gerne et overblik over baren (hjælp fra forskellige gæster ) D. 11/6 fra kl 14 til kl 02.00 (eller evt en del af tiden)
Serveringshjælp til konfirmation
Randers NV
Vi skal bruge 2 friske hjælpere som kan hjælpe kokken med anretning af maden og opfyldning af buffet og drikkevarer. Festen bliver holdt på hjemme adresse i Randers i telt i haven. Køkkenet er på 1.sal så der skal påregnes en del gang på trapper. Service skal kun skylles af og ikke vaskes op. Vi bliver 44 pers. til festen 7.maj fra kl. 11.00-ca. 18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
HejsaVi søger én person, som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer.Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden, når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost, buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op, som eksempelvis sovsen. Derudover, skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand, kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber, at der er nogen, der kan hjælpe.
Akut servering i aften
Randers
Vores serveringspige til i aften er blevet syg… Vi venter 24 gæster til buffet … Kan du hjælpe? Venligst Anne-Mette §§§§§§§§ Kl.18.00
Hjælp til servering til fest
Randers NV
Hejsa Vi søger én person som kan stå for nogle opgaver i forbindelse med vores kombinerede barnedåb og bryllup lørdag d. 06.11.2021 i forsamlingshuset Frilandsgaarden i Randers Regnskov. Vi forventer at gæsterne ankommer på et tidspunkt imellem klokken 12 og 13 og festen slutter klokken 20. Så det drejer sig om cirka 8 timer. Det vi har brug for hjælp til er hovedsageligt at tage imod maden når den ankommer og sætte den frem (smørrebrød til frokost buffet til aftensmad og bryllupsislagkage til dessert). Enkelte dele skal dog varmes op som eksempelvis sovsen. Derudover skal der ryddes af bordet efter måltiderne og opvasken skal tages (der er industri opvaskemaskine). Desuden skal der løbende i løbet af dagen sættes drikkevarer frem (sodavand kaffe etc.) Der kommer lidt over 50 gæster. Vi håber at der er nogen der kan hjælpe. 06.11.2021
Hjælp i køkkenet til barnedåb
Randers NV
Behov for hjælp til servering oprydning opvask samt diverse til en barnedåbsfest med 25 gæster (inkl. babyer + små børn). Der skal gøres klar til frokostbuffet herefter afrydning og opvask der skal laves kaffe/te og gøres klar til eftermiddagskagen. Rydde af og vaske op efter kaffen. D. 26. juni (kl. ca. 10 til ca. 16)
Når man lejer en bil til brylluppet, så er det typisk fordi man gerne vil have en flot og elegant bil, som kan køre foran brudens far og bruden selv. Dette er dog ikke det eneste man kan bruge bryllupsbilen til. Bryllupsbilen kan også bruges til at køre gæsterne fra festlokalet til hotellet efter festen, hvis I har booket et hotelværelse til overnatning. På den måde slipper I for at skulle tage jeres egne biler, og I kan i stedet nyde jeres aften sammen med familie og venner. Ofte vil der være mulighed for at få chaufføren med i bryllupsbilen, så I slipper helt for at skulle tænke på transporten.
En limousine er et langt og stort luksusbil, der typisk har plads til seks personer. Limousinerne bliver ofte brugt af virksomheder eller store familier, da de har plads til mange personer. Limousinerne er også ofte udstyret med en chauffør, så man ikke skal køre selv. Chaufføren tager sig typisk af alt det praktiske, mens man kan sidde i ro og mag i bagenden af bilen og nyde turen. En limousine er dog ikke for alle, da de er meget dyre at anskaffe sig - både i indkøb og vedligeholdelse. Derudover kræver det også en speciel kørekorttype at få lov at køre en limousine, hvilket ikke alle har.
Sportsvogn er en type bil, der ofte bruges til lange køreture. Sportsvognen har typisk en stor motor, og den er bygget til at kunne køre hurtigt. Sportsvognen er ofte dyrere end andre biler, fordi den er så speciel.
Når man skal holde bryllup, så er der mange ting, man skal have styr på. Det er ikke kun selve dagen og festen, der skal planlægges, men også alle de andre ting omkring brylluppet. Dette kan eksempelvis være transporten til og fra brylluppet. Hvis I har et stort budget til jeres bryllup, så kan I overveje at leje en luksusbil som f.eks. en Rolls Royce eller en Bentley til at køre jer rundt i på dagen. På den måde er I sikret en flot ankomst og afgang fra jeres eget bryllup. Men det behøver ikke at være så dyrt, hvis I gerne vil have transport til jeres bryllup. I kan for eksempel leje en personbil med chauffør til at køre jer rundt i på dagen - dette behøver ikke nødvendigvis at være dyrere end offentlig transport, da I typisk kan finde gode priser online. Endelig kan I overveje selv at køre rundt i jeres egne biler - dette er især praktisk hvis I har et mindre budget til transporten, men det er dog ikke altid lige sikkert med parkering mv., hvorfor det ofte kan være mere stressende end noget andet.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Når man skal holde bryllup, er der mange ting, der skal planlægges. Dette kan være alt fra selve bryllupsfesten, til hvilken type transport man ønsker at have til og fra festen. Ofte vil det være sådan, at man gerne vil have en fin bil til at køre sig selv og sin udkårne i. Dog kan dette være svært at finde rundt i, hvis man ikke har kendskab til markedet for biler - især hvis man ikke har behov for en bil i dagligdagen. Derfor kan det være en god idé at booke hjælp til bryllups biludlejning, da de typisk har et stort udvalg af forskellige biler, som du kan leje. Herudover vil de også kunne give dig gode råd om valget af bil, så du får den helt rigtige model til dit bryllup. Endelig er det også ofte sådan, at når man lejer en bil igennem et firma, så slipper man for selv at skulle stå med alt det praktiske - altså tankning osv. - da dette typisk er inkluderet i prisen på lejen af bilen.
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680.00,- til 1,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!