Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Middelfart
"Bedste hjælp nogensinde !"
Middelfart
""Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering.""
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Frederiksberg C
"Høj timepris - men effektiv indsats"
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servere mad til sølvbryllup
3,000 kr
Kolding
Vi skal har en køkkentante til vores sølvbryllup, som skal styre køkkenet og evt. køkkenhjælpere til vores sølvbryllup (maden er bestilt udefra, så den skal varmes op og serveres. Der en en professionel opvaskemaskine i køkkenet).
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Kolding
Søger hjælp til køkkenet til konfirmation. Maden kommer udefra, skal lunes og anrettes på buffet og løbende fyldes op. Herudover opvask.
Hjælp til julefrokost, anrette mad + opvask
1,500 kr
Kolding
Vi skal holde julefrokost, cirka 48 gæster. Tidsrum: Kl. 14-18 Mad leveres udefra og skal varmes og anrettes til buffet. Hjælp til afrydning og opvask. Der er almindelig opvaskemaskine.
Opvask, afrydning og sætte mad frem
1,000 kr
Kolding
Der skal sættes mad og drikkevarer frem og ryddes af og vaskes op. Det er buffet så der skal ikke serveres. Der skal 2 personer til. Ca 50 personer til fest.
Jeg skal have hjælp til anretning ad mad udefra( fra kokkekompagniet) samt til servering af en 6 ret
1,320 kr
Kolding
Tilretrning og servering af mad udefra(fra Kokkekompagniet). Jeg dækker selv bord
Vi er en flok unge studerende som skal fra en forfest i kolding til en større fest i Vejle
4,500 kr
Kolding
Vi er en flok unge studerende som holder forfest i Kolding og vil derfor gerne videre til en større fest i Vejle som starter kl 20:00 d. 22/9. Vi vil derfor gerne hentes af en party bus og køre lidt i bussen så vi bliver hentet kl 19:00 i Kolding og ankommer til adressen i Vejle kl 20:00. Adressen i Vejle er smedevej 18.
Hjælp til servering og oprydning ved mindre koncert
1,000 kr
Kolding
Udskækning af velkomstdrink (Papvin) Anretning af buffet samt løbende opfyldning Oprydning. Herunder nedpakning af reste-mad, aftøring af borde og tilsvarende
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,000 kr
Kolding
Vi har inviteret 38 personer inkl. 4 børn. Derfor ønsker vi to personer til at hjælpe med servicering. Festen starter kl. 17:30, og så skal der serveres forret, hovedret er buffet og dessert er buffet. Vi får maden leveret, men der kan være brug for at varme noget op og muligvis skære ud. Kom gerne kl. 17, så forestiller vi os, at vi har brug for hjælpen til kl. 21-22. Prisen er 200kr i timen pr. person. Så kan være mere/mindre afhængig af, hvor hurtigt det hele går. Der er opvaskemaskine.
Servicering af gæster til fest
3,000 kr
Kolding
Vi skal holde en 2x30 års fødselsdagsfest, hvor ca 35 mennesker og 2 mindre børn kommer. Derfor ønsker vi nok to personer til at komme at hjælpe med opvarmning af hovedretten og servering af forret, hovedret og dessert. Festen starter kl. 17:30, så de to må gerne komme ca. kl. 17. Og vi regner med at I kan gå igen omkring kl. 21
opvarmning og servering
600 kr
Kolding
Vi er en lille flok på 23 som skal holde julefrokost. Maden skal hentes (eventuelt kan vi hente maden) Maden skal lunes og serveres som buffet - over 3 gange .1.gang det kolde, 2. gang det lune, 3.gang dessert Når alle er færdige med at spise, skal tallerkner, bestik, servietter og maden ryddes og pakkes væk. Opvaskemaskinen startes. Det drejer sig nok om 3-4 timer
Køkkenhjælp til konfirmation
Kolding
Hej. Lørdag den 14. August skal vi afholde konfirmation for vores datter Emilie. Vi holder festen hjemme på vores tagterrasse og skal blot være 20 gæster. Gæsterne er inviteret til kl. 13.30 og vi regner med at skulle spise omkring kl. 16.30. Vi får maden færdig ude fra som buffet og det meste er anrettet men kødet skal skæres og anrettes og det lune tilbehør skal anrettes i vores egne fade/skåle. Vi har brug for hjælp til: - at gøre buffeten klar. Skifte mellem forret hovedret dessert og kaffe/kage. - bære brugt service fra tagterrassen (2. sal) til køkkenet (stuen). - fylde opvaskemaskine med brugt service. - og måske andet forefaldende arbejde som kan opstå - vi er ikke rutineret i at holde fester… Vi regner med at have brug for hjælp fra omkring kl. 15.30 til kl. ca. 20.30. Lørdag den 14. August 2021 omkring kl. 15.30 til kl. ca. 20.30.
Hjælp ved rund fødselsdag
Kolding
Hjælp ved have-fødselsdagsfest. Foretrækker hjælper over 20 år med øje for hvad der skal gøres. Eftermiddag : opfyldning af drikkevarer og snacks løbende oprydning af tomme flasker m.m. Aften : Drikkevarer evt. opfyldning af buffet/assistere kok. Afrydning efter middag. Service er lejet med opvask så minimal opvaskertjans men sammenpakning ønskes efter maden. Kaffe/te-brygning. Forventer 28 gæster - heraf 6 børn. Gerne kørekort da en gæst skal med tog hjem kl. 20 fra Kolding. Oplys gerne forventet timepris. 7. august 2021 - Kl. 15 til (estimeret!) 23
Hjælp til servering og lettere oprydning ved fest søges
Kolding
Vi skal holde fest i vores hjem i Kolding lørdag d. 8/8 og søger i den forbindelse 2 personer til hjælp med servering af mad og lettere oprydning i den forbindelse. Vi bliver ca 45-50 personer og får buffet leveret udefra. Arbejdet vil således bestå i at sætte mad frem fylde drikkevarer op rydde af efter mad osv og tidsrummet er 11-18. Såfremt du er interesseret i opgaven hører vi meget gerne fra dig :) Lørdag d. 8/8 2020
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i kolding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i kolding, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!