Nikolaj B.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Aalborg
""Natascha gør et godt stykke arbejde. Fik hjælp til rengøring, herunder fraflytning af lejlighed. Skinnende resultat. 😀""
Aalborg SØ
"To seje kvinder der hoppede på fraflytning rengørring. De havde styr på det fra første øjeblik de trådte ind af døren."
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Partybus til polterabend
3,000 kr
Nørresundby
Hej 😊 Vi søger en partybus eller lignende til 8-9 kvinder i anledningen af polterabend. Kørsel fra Støvring til Aalborg omkring kl.18:00.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Æresport
500 kr
Nørresundby
Pga af sygdom, søger jeg et par ærlige og pålidelige personer, som vil hjælpe, bare 1- 2 timer. Med at få lavet og opsat en æresport. Så vil kun høre fra nogen der er virkelig ønsker at hjælpe. Tak.
Hjælp til æresport, og sætte den op, samt lidt pynt..
900 kr
Nørresundby
Pga sygdom, står jeg nu og mangler et par hjælper, 2 ell 3 personer. Til at få Lavet/ pyntet en Æresport. Sætte gran på og lave små buketter, som skal på, samt sætte alt fast... Og efterfølgende at løfte dén,(sammen m dem der er der), til det rette hus, og få den sat op(der skal ikke bruges værktøj). Derefter (alt efter vejret), hænges lyskæder mv, op i haven. Starter kl. 19.30- Slut ca KL. 21.30/22'.
Fest hjælpere til en barnedåb i Nørresundby
Nørresundby
Sætte leveret catering-mad frem til buffet - rydde service, glas og bestik løbende - fylde og tømme opvaskemaskine løbende - lave kaffe og stille kopper og desert frem. Rengøring af køkken og let oprydning løbende. Vi skal bruge 2 gode personer til opgaven og vi ser det er en fordel hvis i prøvet noget lign. sammen tidligere. Timepris forventes til 140kr. i timen pr. person.
Servering og eks opvarmning af mad ude fra. Rydde af
Nr. Asmindrup
2 pers som evt varmer mad udefra, let servering og rydder af/vasker noget af. Nok fra 1700 til 2100
Rydde op service til buffet
Greve
Start med servering af førret, kl 13.50 til 15 mennesker Rydde op bordet af førret tallerkenerne og velkomnedtikkw glaser vaske op og rydde op af køkkenet. Service af buffet retter,. Kl 14.15 Forberede kaffe, te og kage bordet. Kl. 15.00 Rydde op efter, vaske op og pakke. Hjemme Kl 16.10
2x 30-års fødselsdag (10 timer)
Nørresundby
Vi har brug for 2x køkkenpersonale til: Velkomstdrinks Servering på buffet (frokostbuffet kaffe/kage aftenbuffet) Oprydning og opvask løbende Opfyldning i baren løbende Folk er inviteret til 12.00 så der er behov for hjælp fra kl. 11.00-21.00 (10 timer). Mad og drikke er naturligvis inkluderet hele dagen. Opgaven skal udføres lørdag d. 10. juli 2021 fra 11.00-21.00. Adressen er Lindholm Søpark 2 9400 Nørresundby (ved Aalborg).
servering og opvask
Nørresundby
samle tallerkener og fylde opvaskemaskine.lave kaffe og sætte kaffekopper på bordet 1 februar 2020 gæster er inviteret til kl. 13 og der bliver omkring 36 gæster.
Anrette maden oprydning under festen
Nørresundby
27 februar 2016 fra 12 til 18
Selvstændige og friske m/k til servering m.m.
Nørresundby
Servering anretning oprydning kaffebrygning til min 60 års fødselsdag 20. juli i mit hjem i. Nørresundby. Vi bliver ca 30 personer og maden kommer udefra. Som udgangspunkt forventer jeg at du er selvstændig og har et vist overblik så jeg kan holde fri.
Serveringshjælp/oprydning o.l. til fest
Online
Vi skal holde en fest med 60 - 70 deltagere. Der er bestilt kok der søger for maden der bliver buffet. Vi mangler hjælp til at rydde op og supplere med drikkevarer lave kaffe vaske op rydde op o.l
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i nørresundby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i nørresundby, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 860.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!