Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Aalborg SØ
"Meget fint og grundigt arbejde. Alt er i orden. Tak."
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Aalborg
"Smilende, imødekommende, arbejdsom og effektiv. Stor anbefaling🌟🫶🏽"
Aalborg
"V-E-R-D-E-N-S-K-L-A-S-S-E. Så kort kan samarbejdet med Daniel beskrives. Der er ikke den ting som Daniel ikke kan være behjælpelig med i udførelsen af en hjemmeside. Det er ikke kun hjemmesiden der bliver personlig, det gør Daniel også. 💪🏼 Daniel er til at få fat i det meste af dagen, og så er han bare fantastisk til at gå det ekstra skridt for kunden. Han mister aldrig tålmodigheden og retter selv de mindste rettelser. Han er klar, tydelig, målrettet og detaljeret. Jeg må anbefale alle at tage i mod tilbuddet hvis Daniel tilbyder sig."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Arbejdsomme og effektive kvinder🤩
Mad og køkkenpersonale til konfirmation
5,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Mad til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30
4,000 kr
Storvorde
Jeg søger en kok til at lave 3 retters menu til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30 hjemme i vores hjem. Vi bliver 15 personer: Hovedret skal være med oksekød og Barinaisesovs osv. Forret gerne med rejer. Kan I lave noget for ca. 250 kr pr. person?
Mad og køkkenpersonale til konfirmation
5,000 kr
Storvorde
Vi søger en til at lave mad og stå for køkken og servering/opfyldning af buffen. Faktisk en til at stå for alt vedr maden til konfirmation. Der ønskes forret, buffet til hovedret og evt dessert og natmad. Ca 70 kuverter
I DAG - hjælp til fest nær Aalborg
Storvorde
Hej. Vores hjælper er blevet syg. Vi har brug for en hjælpende hånd til en fest. Primært stille drikkevarer frem vaske op gå til hånde og lave hotdogs. Det er i Storvorde. Gerne kl 10 - 20 men mindre er ok. 120 kr i timen. I dag lørdag den 19. Juni fx kl 10 - 20
Hjælp til uformel fest
Storvorde
I Storvorde-området Vi søger en frisk hjælper til at gå til hånde til en familiefest. Det handler mest om at vi kan bede dig hente sodavand hjælpe til rydde af fylde og tømme en opvasker osv. Maden står en kok for og folk skal selv hente den. Det vil være dejligt hvis du er frisk på at gøre klar til hotdogs om aftenen. Hvis der er run på hjælpes vi ad. 19. Juni 2021 kl 10 - 21. Du får selvfølgelig pauser og mad.
Severing buffe
Storvorde
Severing ved buffe og kaffe ca 5 timer 30 juni kl 1230
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i storvorde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i storvorde, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,750.00,- til 12,650.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!