
Se profil
Pernille M..
Ryslinge
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Det var på alle måder en fornøjelse at have besøg af Pernille 🤗"
Verifikationer
Info

Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Ryslinge
verificeret
"Det var på alle måder en fornøjelse at have besøg af Pernille 🤗"
Info
Se profil
Brøndby
"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."
Info

Se profil
Kværndrup
"Rigtig god"
Info

Se profil
Ørbæk
"Man kan forvente at hun melder sig syg første gang hun skulle komme og se på opgaven. og ikke er til at få kontakt med."
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Herlev
verificeret
"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."
Info

Louise tænkte på alle de småting vi ikke selv lige havde overvejet. Hun var supergod til at komme med forslag, og fik styr på det kaos, vi efterlod da vi gik fra det ene lokale til det andet. Ingen tvivl om at Louise var effektiv og udnyttede al tiden til at få fikset en masse småopgaver. Som bl.a at feje gulvet mv. Vi kan kun gi’ Louise vores allerbedste anbefaling.
Hjælp til kaffebrygning, afrydning og opvask efter mad ( 21 Pers)
600,-

Han kom og ryddede op efter en havefest for 100 mennesker og kørte skraldet væk. Hurtigt og effektivt må man sige👍🏼
Oprydning efter fest
1.500,-

Super fedt og Simon var fantastisk
En bartender
1.480,-

Pernille var med til at give os den bedste fest, fordi vi kunne overlade det hele til hende og nyde tiden med vores gæster. Pernille levede mere end op til vores aftale og der var styr på det både i og uden for køkkenet.
Hjælp til konfirmation
1.600,-

En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2.000,-

"Super service"
Servering til fest
1.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Køkkenmedarbejder / køl
1.000 kr
Jeg skal bruge en kvik en i køkkenet til at hjælpe med at forberede og varme og lave det sidste julemad færdig. Vi skal holde personale julefrokost for 120-140 personer. Det meste af maden er lavet på forhånd, ( det er klassisk julemad) Det er på hotellet og der er stort køkken at gøre tingene i. Du skal komme klokken 15 og kan smutte igen 19-20
Hjælpe med måltider til familie på 4 personer
2.000 kr
Vi er en familie på 4 personer, to voksne, baby på 7 mdr og dreng på 4 år. Vi søger hjælp til madlavning af dygtig kok. Gerne simpelt men sundt.
Hjælp til kaffebrygning, afrydning og opvask efter mad ( 21 Pers)
600 kr
Har brug for hjælp til at brygge kaffe/te på industrikaffemaskine samt sætte kransekage samt 2 andre kager der i forvejen er anrettet på fade frem til 21 personer. Der er på forhånd dækket borde og lagt duge på. Gæsterne er inviteret til kl. 17, maden kommer udefra og bliver sat på buffet. Der er ingen servering, men vi søger en til at rydde af buffet (tapas), pakke maden væk samt afrydning og opvask efter maden, der er industriopvasker i køkkenet. Vi har 2 lokaler til rådighed, så der er ro til at pakke mad væk og rydde af/ vaske op da vi får kaffe mv. i det andet lokale. Tidsrum ca 3 timer fra kl. 19.
Julefrokost
2.700 kr
8 kvinder. Traditionel julefrokost-retter (minus sylte) Gerne incl risalamande og ost. Holdes i privat hjem. Tilbud på pakkeløsning ønskes
Servering af mad+lav kaffe/te,oprydning efter spisning, opdækning af bord, opvask
1.540 kr
Hej - i forbindelse med at jeg afholder 60-års fødselsdagsfest i et selskabslokale i Odense d. 6. December fra kl. 15-22, ønsker jeg hjælp fra 2 serviceminded og hjælpsomme personer til opvarming og servering af mad, lave kaffe og te, opdækning og afrydning af bordene for mad, tallerkener og skrald, løbende opvask. Vi skal spise forret, hovedret og dessert. Maden sørger jeg for at lave. Det er buffetbord hvor maden skal stilles og genopfyldes løbende. Det samme med forret og dessert. Der vil være 8-12 borde. Industriopvaskemaskine til rådighed. Der skal laves kaffe og te på kande løbende og serveres sodavand løbende. Det er en fest med 80 personer. En stille og rolig familiefest. Vi betaler både for dit arbejde i de timer du er der og du får gratis mad på dagen. Vi har brug for hjælp d. 6. December fra kl. 15-22. 110 kr. I timen pr. Person (voksen over 18 år). Hvis under 18 år, 100 kr. I timen pr. Person.
Køkkenmedhjælper
1.300 kr
Anretning af buffet, opvarmning af enkelte retter i ovn og sætte dem på buffet bordet samt opvask. Der er opvaskemaskine.
Madlavning til 60 mennesker (vegetar)
4.000 kr
Vi ønsker hjælp til at lave mad ved vores bryllup. Vi har ønske om simpelt vegetarisk mad inspireret af mellemøstlige opskrifter. Vi giver gerne opskrifter og står for indkøb af råvarer. Der er industrikøkken Det skal anrettes i store fade. Vi bliver ca 55 voksne og 10 børn Desuden ønskes der hjælp til opvask.
Lydmand til releaseparty event
1.000 kr
Hej Jeg mangler en lydmand til et event d. 31 Oktober. Der kommer til at være 3 koncerter og et DJ før og under koncerterne. Tidsrum - kl 21-00 Skriv gerne for yderligere oplysninger.
DJ søges
6.000 kr
Søger DJ til eksklusivt erhvervsevent i Odense Vi afholder et lukket launch-event hos Spaces Odense d. 20. november, og søger en DJ, der kan levere en elegant og lounge-orienteret stemning til et erhvervspublikum (ingen club/disko-setup). Krav: Erfaring med business/brand-events Kan levere professionelt lydsetup Fakturering via EAN er et must Lokation: Odense C Tid: *********** (med mulighed for ekstra timer)
Mavedanser
1.500 kr
Et festligt indslag til mit cocktailparty, 15/11.- 25 kl 21.00. Tænker underholdning i ca. 20 min., vh Inge
Hjælp til butiksåbning event
1.350 kr
Har brug for hjælp fra 4 dygtige personer til et butiksåbningsevent fra kl. 8-20. Opgaverne inkluderer opsætning, håndtering af gæster og kø, uddeling af kaffe og boller med ost, nedtagning samt mindre ad hoc-opgaver i løbet af dagen.
Julemand til jul på Odense Hovedbiblioteket
2.000 kr
jeg ønsker at booke en julemand til jul på odense **************. julemanden skal tage imod børnenes ønsker og dele slik ud. Dette vil typisk være et stykke pr. Barn. og så skal de selvfølgelig have taget et billede med julemanden. Du skal ikke selv medbringe kamera. Det skal helst være mellem kl. 11-12 Der kommer ca. 70-100 børn. Aktiviteten vil finde sted på bibliotekets café område.
Sushi-mand (18års fødselsdag hvor der skal serveres sushi på en mand. IKKE NØGEN!)
1.500 kr
Ønsker at overraske min datter på hendes fødselsdag med en sushi mand. IKKE NØGEN. Men med boxershort fx. Hvor der serveres sushi på blade på kroppen. De er ca 8-10 piger. Han må gerne være trænet og frisk. (Udadvendt)
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke og leje en bil til dit bryllup via Handyhand, skal du følge disse trin:
Betalingen af bryllupsbiludlejeren, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der tilbyder deres hjælp, har tid og mulighed for at tage sig af transporten til brylluppet på det tidspunkt, som du har ønsket.
Hvis du fortryder eller ønske at annullere en Handyhand-opgave, der drejer sig om udlejning af en bryllupsbil, så afhænger proceduren af, om det er før eller efter, at du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer, og afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail herom. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders erfaringer og oplevelser med de enkelte biludlejere. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte bryllupsbiludlejer på platformen, når man vil leje en bryllupsbil.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med spørgsmål om alt fra tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med biludlejeren, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalen, eller hvis I får brug for support hos Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og handyhanderen inden for dette beskedsystem.
Ja, når bryllupsbiludlejningen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en bil eller veteranbil til bryllupskørsel.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige bryllupsbiludlejere komme med deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer det, du har efterspurgt, allerbedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som man finder inde på profilerne på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Træf på den måde en velovervejet beslutning, når du skal finde en bil eller anden transport at leje til et bryllup.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i gislev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i gislev, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.300,00,- til 1.770,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!