Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Klassisk bil
Limousine
Sportsvogn
Transport
Alle bryllups bil behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til private dining
2,000 kr
Svendborg
Vi har 12 års men med en nyfødt baby kan vi ikke fejre det ude. Vi ønsker derfor en kok der laver mad til os hjemme.
Hjælp ifm. firmajulefrokost
1,950 kr
Svendborg
Opstilling af julefrokostbuffet (koldt, lunt og risalamande), nedtagning af julefrokostbuffet, betjening af industriopvasker, betjening af fadølsanlæg og mix af simple drinks, fejning og gulvvask. Der er cirka 50 tilmeldte til arrangementet. Alle remedier er sat op på forhånd, og der instrueres i hvordan opvasker og fadølsanlæg betjenes. Sort / mørkt tøj. Der er behov for assistance i tidsrummet fra klokken 14:00 - 24:00.
Navngivning
1,500 kr
Svendborg
Sætte mad frem, oprydning, lave kaffe mm
Konfirmation
1,500 kr
Svendborg
Velkomst drinks + Bruschetta (Det er forlavet dvs riste brød og anrette det) Hjælpe med at sætte mad frem til buffet (Det bliver leveret varmt - bortset fra sovsen der skal varmes) Dessert med lavakage med blød midte i ovnen + Is kugle og et par bær(lavakagen er lavet og skal bare lige varmes) + drikkevarer og tage service fra bordene, rydde pænt op i køkkenet. Ca.40 gæster. Meget rolig stemning. Løn: 150,00 i timen forventet. Start omkring kl.12.00
En fødselsdagskage til d.22.2.24
400 kr
Svendborg
Kan du lave en flot cylinderformet regnbue kage med 6 lag af sandkage i rød, orange, gul, grøn blå, lilla, med smørcreme imellem lagene. Pyntet med fondant rundt om kagen og med tallet '20" på toppen? (Fødselsdagskage) ca. 6-10 personer, så kontakt mig gerne med et tilbud 😊
Servering
1,000 kr
Svendborg
Servere mad til en frokost
Der skal laves Aperol Spritz på Valdemar slot i Svendborg
1,300 kr
Svendborg
Vi skal bruge 2 personer til at servere Aperol Spritz fra en Aperol vogn. Ingen erfaring er påkrævet men godt kundeservice hjerte er et must.
Hjælp til fest
2,000 kr
Svendborg
Det er at fylde op med drikkevarer med mere lidt opvask og afrydning ja og et lille smil til gæsterne
Catering, mat, drikke, 65 personer
10,000 kr
Svendborg
Hei, vi ser etter noen som kan fikse litt catering/servering på bryllupsdagen. Det er snakk om apperitif/bobler etter seremonien på ettermiddagen og rydding/serverer vin og drikke under middagen på kvelden. Vi er åpne til tilbud som også inkl. maten ellers fikser vi mat/drikke separat.
Tjenere til fest
600 kr
Svendborg
Vi skal have 2 tjenere til at severe kanapeer og bobler til vores bryllupsreception.
Servering til bryllup 27/8-22
Svendborg
Vi søger 1-2 personer til hjælp med servering til vores bryllup d. 27/8-22 (50 personer). Lokation er ikke afgjort endnu men det bliver i Svendborg omegn (Tåsinge eller Gudbjerg) Opgaverne bliver: - Gøre velkomstdrinks klar - Varme og opsætte buffet - Fylde buffet op efter behov - Rydde af efter buffet - Let opvask - Fylde drikkevarer op 27/8-22
Når du er på udkig efter en bryllupsbil og ønsker at leje sådan en, kan det være rart at vide lidt om servicen på forhånd. I forbindelse med et bryllup kan der også være nok at holde styr på i forvejen. Derfor prøver vi her at give et overblik over forskellige typer services inden for bryllupsbiludlejning samt vigtige overvejelser, du bør have. Således bliver du klædt bedst muligt på til at træffe de rette valg.
Blandt de services, en bryllupsbiludlejer som oftest tilbyder, er:
Ja, denne og lignende service kan også kaldes:
Der findes flere forskellige former for bryllupsbiludlejning:
Forskellige aktører kan tilbyde udlejning af bil i forbindelse med bryllup:
Når du hyrer en bryllupsbil, vil vi her nævne et par ting, som er værd at være særligt opmærksom på:
Det kan være forskelligt og være alt efter aftale, hvad der indgår af udstyr. Når man tænker på bryllupsbiludlejning, så er det normalt selve bilen, man mener. Derudover kan der som en del af servicen for eksempel stå en GPS eller et musikanlæg til rådighed. Men dette bør aftales eller afklares med udlejeren på forhånd, så begge parter kender til bilens udrustning. Tag derfor en snak med hinanden om, hvordan bilen udrustes bedst muligt til lejligheden, og konkret hvem der sørger for hvad.
Hvor lang tid man har brug for at leje bryllupsbilen varierer efter brudeparrets behov. Tit og ofte begynder udlejningen om morgenen, hvor bilen afleveres til brudeparret, og slutter sent om aftenen efter bryllupsfesten. Andre vælger at lade lejen af bilen strække sig over flere dage, mens andre igen kun ønsker at have bilen i forbindelse med ceremonien.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af, hvilket køretøj man ønsker, og hvor lang tid man gerne vil leje det til lejligheden. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Biludlejerne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Man kan som udgangspunkt ikke få fradrag for udgifter til bryllupsbiludlejning gennem Skats servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bryllupsbiludlejer kan hjælpe forskellige kunder i forbindelse med et bryllup:
Ved udlejning af en bryllupsbil kan det være, man efterspørger nogle særlige services, for eksempel:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste bryllupsbiludlejer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med udlejeren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du undgår det administrative bøvl og kan fokusere på selve opgaven.
Ja, den primære mulighed for at foretage et klima- og miljøbevidst valg, når man skal hyre en bryllupsbil, er at gå efter en miljørigtig bil. En god idé er at gøre opmærksom på eventuelle “grønne” præferencer allerede i opgavebeskrivelsen.
Det kræver ikke nødvendigvis en specifik uddannelse at udleje selve bilen. Men mange biludlejere har en erhvervsmæssig baggrund inden for salgs-, service- eller transportbranchen.
Der følger en lang række fordele med, når man booker en bryllupsbiludlejer gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en bil udlejer i svendborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bil udlejer.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bil udlejere i svendborg, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllups biludlejning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 5,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!