Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Super hjælp og right on time. Anbefaling herfra"
Hedehusene
"Det er anden gang vi har haft fornøjelsen af at få hjælp af Erkan, denne gang til hovedrengøring og vinduespudsning af kontor med glaspartier, som vi er vældig glade for. Kan anbefales med varme, og stor ros til teamet der kan arbejde med forskellige service."
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Aarhus V
"Jeg var meget tilfreds med hjælpen fra Omar. Han var meget service minded, god at lave aftaler med og der blev arbejdet hårdt hele dagen. Stor anbefaling herfra!"
Roskilde
"Kom til tiden, god kommunikation, godt udført opgave"
Højbjerg
"Martin Har lavet et fantastisk arbejde. Han er en dygtig og venlig person. Jeg kan give ham den varmeste anbefaling."
Det gik hurtigt, og de var meget hjælpsomme.
Hjælp til at flytte 3 reoler, 1 smalt skab og 1 sengegavl. Evt. Også ogle flyttekasser
2,500,-
Godt arbejde
Flytte: 1 seng, 2 borde, 1 kontorstol og 2 flyttekasser
1,500,-
Det er første gang, at jeg bruger Handyhand, og Markus og hans ven Oliver skuffede i den grad ikke ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Det var tydeligt, at de tidligere havde udført flyttearbejde sammen, da kommunikationen omkring tunge løft var helt eminent. Herudover var de smilende og meget servicemindede, derfor får de også en varm anbefaling herfra.
Flytning til 2. sal af 1seng, spisebord, 4 stole, 10 flyttekasser, en reol og et natbord.
750,-
God service og professionel service
Flytte 1 madras, 1 spisebord og 4 flyttekasser
1,200,-
Flot arbejde! Nem at kommunikere med
Bære tomme flyttekasser fra kælder til 3. sal
250,-
God kommunikation og meget hjælpsom
Der skal flyttes lidt møbler og 10-15 flyttekasser i kort afstans
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af sofa
700 kr
Aarhus V
Sofa skal flyttes fra 1. I en opgang til stuen i en anden opgang. Sofa er en letvægter.
Hjælp til at flytte inventar fra værelse på 3. sal til depotrum
2,000 kr
Aarhus C
Vigtig info: - Tingene på værelset skal flyttes fra 3. sal i en bygning uden elevator til et depotrum i stueetage. - Det er vigtigt, at der bliver passet godt på tingene, heriblandt at opgaven udføres med en lukket trailer/varevogn. Jeg har ikke selv noget udstyr til hjælp til flytning, så du/I skal have det hele til rådighed. - Jeg er fleksibel med om flytningen foregår fredag d. 24/1 eller lørdag d. 25/1, men opgaven skal påbegyndes mellem kl. 12 og 15, da der er standsning forbudt på vejen inden kl. 12. - Da det koster penge for mig at annullere en accepteret opgave, accepterer jeg først et bud, når jeg har skrevet sammen med dig under “spørgsmål”, så vi er helt enige om vilkårene for opgaven. Skriv meget gerne en besked under “spørgsmål” om, at du gerne vil tilbyde ydelsen, og eventuelle spørgsmål. Så har jeg et fundament at acceptere et bud på. Tingene: En 3-personers sofa To boxmadrasser To skænke To lænestole En kontorstol Et skrivebord Tre standerlamper En stumtjener Fem-seks flyttekasser
Hjælp til at flytte inventar fra et værelse til depot
2,000 kr
Aarhus C
NB: Det er vigtigt, at der passes godt på tingene, heriblandt ved at det flyttes i en lukket trailer/flyttebil. En 3-personers sofa To boxmadrasser To skænke To lænestole En kontorstol Et skrivebord Tre standerlamper En stumtjener Fem-seks flyttekasser
Leje af bryllupsbil
3,500 kr
Viby J
veteran/klassisk bil, anvendelse til bryllup. bilen skal bruges fra kl 10 frem til klokken 22. den vil blive kørt fra viby til centrum og frem til bryllup i århus v
Hente en spejl
1,250 kr
Aarhus N
Nogen der kan hente en spejl fra den by Vissenbjerg jeg bor i Aarhus Så man skal køre frem og tilbage der skal være en der har varevogn der er en stort spejl Skriv til mig pris frem og tilbage hvor meget du tage for det at hente dem Spejl med guldfarvet ramme i jern str 220x110cm Der er 1 Time og 30 minutter Vissenbjerg fra Aarhus Og 1 time 30 minutte tilbage igen til Aarhus Spejl er tung
Flytte
1,837 kr
Rønde
Skal have flyttet En dobbelt seng Sofa 2 kommoder Max 15
Flytning
1,722 kr
Grenaa
flytning af møbler fra 1*** . opgaven behøver 2mand . ting der skal flyttes: 1 sovesofa 1 skab 1 dobbelt seng 3 bordet 1 3personers sofa 1 reol
Skal flytte fra vejle til jelling. Skal have de store ting med som fx. Sofa, seng, spisebord og reoler
1,000 kr
Vejle
Sofa, seng, bogreol, spisebord og lænestol
Privat flytning
5,000 kr
Samsø
Flytning fra Samsø til Middelfart. Ca 40 kwm. Til Lille hus med første sal hvor der skal bæres få møbler op. Primær hjælp til tunge ting . Møbler
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Det kan ofte godt lade sig godt, ja. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasse.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i gjern til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i gjern, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,280.00,- til 2,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!