Person afhenter flyttekasser fra kundens hjem.

Afhentning af flyttekasser i Randers Nø

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Randers Nø

Flyttekasse Afhentere til alle dine behov

Afhentning af flyttekasser

Flyttekasser til genbrugsstation

Flyttekasser til storskrald

Flyttekasser til destination

Alle flyttekasseopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste flyttekasse afhentere i Randers Nø

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1509 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejdet blev gjort godt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
573 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Virker meget omhyggelig og reel"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Reyes A..

Kokkedal

4,9
354 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og punktlig."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anja U..

Auning

4,8
69 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Dukkede aldrig op og stoppede med at svare"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Benyamin S..

Viborg

4,9
168 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mohammad A..

Randers NØ

4,8
82 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"mohammad er en dygtig og sympatisk ung mand . som jeg varmt kan anbefale andre at benytte sig af . venlig hilsen jan christiansen"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Stig R..

Aarhus C

5,0
57 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejdet veludført. Nemt at skrive sammen med Stig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super rar ung mand . Ordnede opgaven til super tilfredshed! Jeg kan varmt anbefale Michael til andre brugere 👌

Tunge løft på trapper

850,-

comment.user?.profileImg

Virkelig søde, omhyggelige og god kommunikation med ham Kan varmt anbefales

Hjælp til flytning

1.400,-

comment.user?.profileImg

Super prof, venlig og effektiv - kan varmt anbefale dem :-)

Flytte sofamodul

1.200,-

comment.user?.profileImg

"Super hurtig og god flyttehjælp. Kæmpe anbefaling her fra"

Tømme flyttebil 1

1.000,-

comment.user?.profileImg

Super gode og effektive. Kan varmt anbefales.

Flytte seng 210x210

1.300,-

comment.user?.profileImg

Super service.

Transport af spisebord fra Randers til København

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flyttekasse afhentere

Baseret på 8820 Anmeldelser

4.89
8401
196
44
29
150

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Randers Nø

Flytte en sofa og 2 malm kommoder, én stor og en mindre

550 kr

Skal have flyttet en sofa; og to malm kommoder én stor og en mindre, kan selv kører det frem til den nye adresse, så skal det bare bæres op derfra

Hjælp til at bære et gammel tung kommode op på 2 sal

250 kr

Hjælpe til at bære en gammel tung kommode, op på 2 sal. Kræver 2 personer.

Bådtransport

5.000 kr

27 fods chaparral motorbåd står på land på *******iv, transporteres fra randers. til gram

Afhentning af Sofa

600 kr

Afhentning af 3pers sofa i Randers. Levering i Liseleje. Højde 64 cm Diameter 226 cm Dybde 95 cm Siddedybde 65 cm Siddehøjde 40 cm

Fragt af disk

2.000 kr

Vi har en Disk i en butik i Horsens der skal afhentes og køres til Randers området. Vejer ca 75 kg. Mål. 1 m x 1 m. Der kan køre til dør ved både afhentning og ved leverings sted. Den er pakket ind , når den afhentes. Pris ønskes. Mvh. Jan

Transport af spisebord fra Randers til København

3.000 kr

Flytning af spisebord samlet 218cm + to tillægsplader 48x100. Det er et træbord i massiv træ

Nedbæring af håret hvidevare fra 2. sal

860 kr

Jeg skal have båret 4 hårde hvidevarer ned fra 2. sal og ind i trailer. Det handler om opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler og køle-fryseskab (180 høj). Trailer vil holde lige ved dør til opgangen.

Indbæring a køleskab - 5 trin op

400 kr

Køleskab bæres op af 4 trin og ind i køkken.

Tunge løft på trapper

800 kr

En bordplade til køkkenø hvor der er underlimet vask. Vasken sidder derpå. Pladen er 2,40 meter lang og 1,20 bred. Pladen er laminat, men tung. Pladen skal bæres op ad en smal, stejl lige trappe. Skal bæres ud i min udestue til opbevaring. Står lige nu i min carport nedenfor.

Flyttefolk 4. sal opbæring

2.000 kr

Jeg skal have båret ting op i lejligheden jeg flytter ind i. Min plan er at komme med en flyttetrailer fra Freetrailer/Boxit. Mine ting skal op på 4. sal. Der er en lille elevator (to kan stå komfortabelt uden at røre hinanden), men nogen møbler skal bæres op ad trapperne. Vi er to, der hjælper til. Følgende ting skal nok bæres op uden elevator: 1 Sovesofa (lidt tung, måske 35 kg) 1 Ikea gamingskrivebord (kan skilles ad om nødvendigt på forhånd) 1 Reol, let træfiner men fylder 1 kølefryseskab og 1 lille opvaskemaskine kan måske være i elevatoren, men antag det skal bæres Andre ting, hvor jeg tror elevatoren kan anvendes: 1 enmands madras 1 lille foldbar Hæve-sænke stel (18 kg) 1 ribbe 2 lette bordplader 1 tv bord 1 gaming stol 1 tv 55 tommer 1 lille rullekommode 1 Stationær (20 kg) 4 spisebordsstole 2 havestole (plastik) 1 havebord (plastik) 3 24 tommerskærme Derudover 10-15 flyttekasser.

Hvad tilbyder flyttekasse afhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Beskriv i detaljer, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. at få bortskaffet gamle og brugte flyttekasser, og hvornår du gerne vil have det udført.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Vælg en handyhander: Sammenlign de tilbud, du har fået, og beslut dig for, hvem du gerne vil hyre
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningsarbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.

  • Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Afsend din anmodning.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.

    Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang. 
    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.

  • I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.

  • Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander. 

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en flyttekasseafhenter med Handyhand?

Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave på platformen. Modtag straks tilbud fra interesserede handyhandere.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra flyttekasseafhenterne, så du frit kan vælge det, der passer dig.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i deres tidligere arbejdsopgaver og kvalifikationer.
  • Fleksibelt: Handyhand kan imødekomme mange forskellige slags behov – også hvis du stiller særlige krav.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn ved at bruge prisberegneren, der findes på vores hjemmeside.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem – det er både nemt og sikkert at bruge.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og præferencer.

Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i randers nø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i randers nø, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!