
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Hurtig og effektivt, Passer godt på ens ting!"
Verifikationer
Info

Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Hurtig og effektivt, Passer godt på ens ting!"
Info

Se profil
København N
"Virker meget omhyggelig og reel"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Auning
verificeret
"Dukkede aldrig op og stoppede med at svare"
Info

Se profil
Viborg
"Hurtig og effektiv. Alt gik som aftalt 👍"
Info

Se profil
Randers NØ
"mohammad er en dygtig og sympatisk ung mand . som jeg varmt kan anbefale andre at benytte sig af . venlig hilsen jan christiansen"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Aarhus C
verificeret
"Arbejdet veludført. Nemt at skrive sammen med Stig."
Info

Super rar ung mand . Ordnede opgaven til super tilfredshed! Jeg kan varmt anbefale Michael til andre brugere 👌
Tunge løft på trapper
850,-
Virkelig søde, omhyggelige og god kommunikation med ham Kan varmt anbefales
Hjælp til flytning
1.400,-

Super prof, venlig og effektiv - kan varmt anbefale dem :-)
Flytte sofamodul
1.200,-

"Super hurtig og god flyttehjælp. Kæmpe anbefaling her fra"
Tømme flyttebil 1
1.000,-

Super gode og effektive. Kan varmt anbefales.
Flytte seng 210x210
1.300,-

Super service.
Transport af spisebord fra Randers til København
3.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytte en sofa og 2 malm kommoder, én stor og en mindre
550 kr
Skal have flyttet en sofa; og to malm kommoder én stor og en mindre, kan selv kører det frem til den nye adresse, så skal det bare bæres op derfra
Hjælp til at bære et gammel tung kommode op på 2 sal
250 kr
Hjælpe til at bære en gammel tung kommode, op på 2 sal. Kræver 2 personer.
Bådtransport
5.000 kr
27 fods chaparral motorbåd står på land på *******iv, transporteres fra randers. til gram
Afhentning af Sofa
600 kr
Afhentning af 3pers sofa i Randers. Levering i Liseleje. Højde 64 cm Diameter 226 cm Dybde 95 cm Siddedybde 65 cm Siddehøjde 40 cm
Fragt af disk
2.000 kr
Vi har en Disk i en butik i Horsens der skal afhentes og køres til Randers området. Vejer ca 75 kg. Mål. 1 m x 1 m. Der kan køre til dør ved både afhentning og ved leverings sted. Den er pakket ind , når den afhentes. Pris ønskes. Mvh. Jan
Transport af spisebord fra Randers til København
3.000 kr
Flytning af spisebord samlet 218cm + to tillægsplader 48x100. Det er et træbord i massiv træ
Nedbæring af håret hvidevare fra 2. sal
860 kr
Jeg skal have båret 4 hårde hvidevarer ned fra 2. sal og ind i trailer. Det handler om opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler og køle-fryseskab (180 høj). Trailer vil holde lige ved dør til opgangen.
Indbæring a køleskab - 5 trin op
400 kr
Køleskab bæres op af 4 trin og ind i køkken.
Tunge løft på trapper
800 kr
En bordplade til køkkenø hvor der er underlimet vask. Vasken sidder derpå. Pladen er 2,40 meter lang og 1,20 bred. Pladen er laminat, men tung. Pladen skal bæres op ad en smal, stejl lige trappe. Skal bæres ud i min udestue til opbevaring. Står lige nu i min carport nedenfor.
Flyttefolk 4. sal opbæring
2.000 kr
Jeg skal have båret ting op i lejligheden jeg flytter ind i. Min plan er at komme med en flyttetrailer fra Freetrailer/Boxit. Mine ting skal op på 4. sal. Der er en lille elevator (to kan stå komfortabelt uden at røre hinanden), men nogen møbler skal bæres op ad trapperne. Vi er to, der hjælper til. Følgende ting skal nok bæres op uden elevator: 1 Sovesofa (lidt tung, måske 35 kg) 1 Ikea gamingskrivebord (kan skilles ad om nødvendigt på forhånd) 1 Reol, let træfiner men fylder 1 kølefryseskab og 1 lille opvaskemaskine kan måske være i elevatoren, men antag det skal bæres Andre ting, hvor jeg tror elevatoren kan anvendes: 1 enmands madras 1 lille foldbar Hæve-sænke stel (18 kg) 1 ribbe 2 lette bordplader 1 tv bord 1 gaming stol 1 tv 55 tommer 1 lille rullekommode 1 Stationær (20 kg) 4 spisebordsstole 2 havestole (plastik) 1 havebord (plastik) 3 24 tommerskærme Derudover 10-15 flyttekasser.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:
Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service.
Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.
Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen.
Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i randers nø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i randers nø, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!