Semi K.
Aarhus C
Seneste Anmeldelse
"Super hjælp"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus C
"Super hjælp"
Aarhus V
"Jeg var meget tilfreds med hjælpen fra Omar. Han var meget service minded, god at lave aftaler med og der blev arbejdet hårdt hele dagen. Stor anbefaling herfra!"
Højbjerg
"Martin Har lavet et fantastisk arbejde. Han er en dygtig og venlig person. Jeg kan give ham den varmeste anbefaling."
Aarhus C
"Han er venlig, effektiv, punktlig og stærk og dygtig! :-)"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Viby J
"Min anmeldelse er for selve kontakten. Rar fyr, der lyd meget kompetent. Kunne se den forrige ikke havde været grundig. Men det var lidt for dyrt for os pt."
Hedehusene
"Perfect help!"
København N
"Hvis jeg kunne give 10 stjerner til Nazam havde jeg gjort det. Ham og hans kammerat gjorde et kæmpe arbejde for at få mit vitrine skab op på anden. Opgangen var ikke egnet til så stort et vitrine skab. De fortsatte hvor jeg er 100 på alle andre havde kastet håndklædet i ringen. Jeg kan klart anbefale alle at bruge ham. Han gør det sgu ordentlig."
Jeg er Super tilfreds, opgaven var selvstændig, ordentligt, punktligt og godt udført og kommunikationen undervejs og ved levering var venlig og rar. Jeg vil bestemt anbefale Anja.
Transport lille båd 4,5 m uden køl, liggende mast 6 m, fra Århus havn til Kulhuse, 3630 Jægerspris.
5,500,-
Søde og effektive! Varmeste anbefaling herfra.
Hjælp til transport af enkelte møbler/flyning af værelse
3,200,-
Adam fik en opgave som var større end vi begge havde forventet. Han var vedholdende og fik løst problemet. Kommunikation undervejs var behagelig og præcis. Jeg er meget tilfreds
Transport at tungt løbebånd fra Aarhus til vodskov
1,800,-
Super flinke, og har styr på det hele! :) Kan klart anbefales
Flytte en 2 manda sofa fra en lejlighed til min lejlighed (der skal transport til da jeg ikke har)
1,000,-
Venlig og god kommunikation. Hurtig og punktlig. Holder aftalen. Yderst tilfreds.
Transport af sofa
800,-
Super god service af Mark, hele vejen igennem. Kan anbefale ham 100 %, jeg er mere end tilfreds med hans super god service
Transport af boxmadras fra Aarhus til Svendborg
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opbæring af sofa til 3. sal
Aarhus C
Hjælp til at bære ny sofa op af trapper til 3. sal søndag d. 22. december. Sofaen bliver leveret mellem kl. 9-11. Jeg hjælper selv med at bære.
Hjælp til at flytte skrivebord og rumdeler til garage i Tilst
400 kr
Aarhus C
Dobbelt skrivebord som er skilt ad. Rumdeler som ca. Er 150 cm bred og 160 cm høj
Hente 3 skabe i Århus fra 5 etage til stue etage på Amager
1,500 kr
Aarhus C
3 reoler fra 5 sal. Stor reol bliver skilt af. Dame der afhentes hos hjælper med at løfte de 2 små reoler ned. Stor reol H: 198 cm B: 135 cm D: 34 cm Mellem reol H: 198 cm B: 69.5 cm D: 34 cm Lille reol H: 198 cm B: 52.5 cm D: 34 cm
4 borde flyttes fra Århus til Nibe
1,800 kr
Aarhus C
2 spiseborde, 2 hævesænkeborde, 3 tæpper af forskellig størrelse. Vi er åbne for flytning mellem kl 16.30 og 20
6 skriveborde fra gade til 3. sal (med elevator)
2,000 kr
Aarhus C
jeg får 6 hævesinkeborde leveret i morgen til kantsten, de skal flyttes til vores kontor på 3. *** i ******** ***. der er elevator. bordene måler 160x20. der er to små trin ind i huset.
Moving task for Facundo
1,000 kr
Aarhus C
Vi skal flytte og mangler hjælp til at bære møbler/flyttekasser og læsse flyttebilen. Vi flytter fra 4. sal - der er en lille elevator, men de fleste af møblerne skal bæres ned ad trapperne. Vi flytter ind i et hus i to plan, så nogle ting vil også skulle bæres op ad trappen i huset. Vi har brug for hjælp fra 2 personer og betaler 1.000 kr. pr. person. Opgaven estimeres til 5-6 timer.
Hjælp til at flytte sofa
Aarhus C
En sofa, fra ikea, soderhamn
Flytning
1,000 kr
Aarhus C
Vi skal flytte og mangler hjælp til at bære møbler/flyttekasser og læsse flyttebilen. Vi flytter fra 4. sal - der er en lille elevator, men de fleste af møblerne skal bæres ned ad trapperne. Vi flytter ind i et hus i to plan, så nogle ting vil også skulle bæres op ad trappen i huset. Vi har brug for hjælp fra 2 personer og betaler 1.000 kr. pr. person. Opgaven estimeres til 5-6 timer.
samling af lille borg, flytning af micro-ovn, bytning af to toiletsæder.
1,160 kr
Aarhus C
Jeg skal have samlet et lille spisebord fra jysk og flyttet em micro-ovn, samt byttet to toiletsæder.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i aarhus c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i aarhus c, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 1,530.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!