Person afhenter møbler fra hjemmet som en del af Handyhands service.

Afhentning af møbler i Aarhus C

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Aarhus C

Møbelafhentere til alle dine behov

Afhentning af møbler

Flytning af møbler

Senge, sofaer, stole, borde

Kørsel til ny adresse

Kørsel til genbrug

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste møbelafhentere i Aarhus C

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Niklas K..

Aarhus C

4,7
37 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Niklas er meget høflig og effektiv. Han er tillidsvækkende. Arbejder næsten uden pause og går ikke af vejen for det besværlige og tunge. Han får mine varmeste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Stig R..

Aarhus C

5,0
55 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Venlig, effektiv og godt arbejde. Super tilfreds"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Adam A..

Aarhus C

5,0
3 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Adam er meget imødekommende og ærlig"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Semi K..

Aarhus C

5,0
23 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super hjælp"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1503 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super service - hurtig og effektiv."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Hadsten

4,9
201 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Da opgavens størrelse var for stor en først antaget, var Ronnie mega god til at vejlede og hjælpe en videre. Kan kun sige at det var en god oplevelse. Jeg håber at kunne bruge Ronnie en anden gang, hvor opgave faktisk kan udføres og jeg ikke har taget fejl af opgavens størrelse 😅"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

parviz N..

Brabrand

4,7
18 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mange tak! 5*"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Handy W. er en kompetent og meget flink fyr. Jeg var SÅ imponeret hvor meget han klarede helt alene!!! Han var meget fleksibel og holdt hvad han lovede.

nedtagning af skabe

1.300,-

comment.user?.profileImg

Saad var virkelig grundig og god - kan virkelig anbefale ham. Tak for hjælpen!

Fjernelse af overskruet skrue

205,-

comment.user?.profileImg

Alt fint!

afmontering af garderobeskab

600,-

comment.user?.profileImg

Mattia er super venlig og præcis. En fornøjelse at møde.

Træ og andre ting fra gammelt køkken og nyt samt andre små ting. Obs. Det er fra 1. Sal

2.000,-

comment.user?.profileImg

Opgaven blev udført pænt og hurtigt

Rydde lejlighed

1.800,-

comment.user?.profileImg

Flink og effektiv!

Køre ikea Pax-skab på genbrugspladsen

660,-

Gennemsnitlig anmeldelser af møbelafhentere

Baseret på 12945 Anmeldelser

4.90
12370
297
69
36
173

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aarhus C

Rydde et kælderrum 1/4 del fyldt på 10kvdm

400 kr

Skal have ryddet et kælderrum med nogle plader i - både lette og tunge. Cirka 10 kvdm hvor 1/4 del af rummet er fyldt. Alt skal afskaffes. Har parkering lige ude foran kælderen. Tror det tager 1 time ca. fleksibel hele søndagen fra kl 12.

Afhentning af bord til genbrugspladsen

707 kr

Afhentning af bord, der skal køres på genbrugspladsen. Bordet er tungt granitbord ca. 180kg

Hjælp til at køre trærester / ødelagte stole og restler på lossepladsen

400 kr

Vi har 6 spande og en pakke med ler, 9 lægter 6 stole og to paller som skal køres væk

Rydde et lille kælderrum

400 kr

Skal have hjælp til at få ryddet et lille kælderrum på måske 10kvdm for nogle lette og lidt tungere plader. Tager nok 1-2 timer. Skal også bortskaffes, mulighed for at bestille storskrald 15 meter væk fra lejligheden, det må du også gerne stå for.

Rydde et kælderrum

400 kr

Skal have ryddet et kælderrum for en masse lette og tungere plader og det skal afskaffes evt via storskrald - det er op til dig. Tror det tager 1.5-2 timer. Skal ordnes i uge 49.

Sæt ting ud til storskrald

400 kr

Gammel sofa - lidt klodset at få igennem dørene. Tusind elektronisk keyboard- lidt tungt , reol, lille bord og 3 stole sættes ud i gården

Afhentning og installation af Electrolux komfur - bortskaffelse af gammelt komfur

600 kr

Afhentning og montering af elektrolux komfur - bortskaffelse af gammel brændeovn Den nye brændeovn venter hos Power i Viby. Du skal have et stort nok køretøj til at afhente den. Brændeovnens vægt og størrelse: Bruttomål (med emballage) (D x B x H) 680 x 635 x 975 mm Nettovægt 62 kg Afhentning og montering af elektrolux komfur - bortskaffelse af gammel brændeovn Den nye brændeovn venter hos Power i Viby. Du skal have et stort nok køretøj til at afhente den. Brændeovnens vægt og størrelse: Installationssted: 5 m fra indkørsel til hoveddør. Ny brændeovn skal placeres i køkkenet, som er 6 m fra hoveddøren. Tilslutningstype: Elinstallation er nødvendig. DU SKAL HAVE KØREKORT! :) Bortskaffelse: Gammel brændeovn skal fjernes helt og bringes til genbrugsstationen. Tilgængelighed: To trin op fra indkørsel til hus. Huset er i ét plan, ingen trapper til køkkenet. Ingen smalle døråbninger. Der vil være to personer til at hjælpe dig med at flytte brændeovnen indenfor.

Bortskaffelse af keramisk bordplade

250 kr

OBS: DETTE ER IKKE EN FLYTTEOPGAVE. Deres AI bliver ved at insistere på det ligner en flytning :D Keramisk bordplade banket i stykker, djævelsk tung, skarpe kanter. Bortskaffes snarest muligt. Er båret ned på fortorvet fra 4. sal, så den svære del er overstået :)

bortskaffelse opret klaver

2.000 kr

et opretstående klaver skal bortskaffes. Vi undersøger om der er musikskoler i Aarhus, som vil modtage den. Hvis ikke skal den bringes til genbrugspladsen

Hvad tilbyder møbelafhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:

    1. Opret opgaven: Begynd med at beskrive, hvad du præcist har brug for, og hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv budget: Skriv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Ved at gøre dette hjælper du handyhanderne, så de kan tilpasse deres tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af opgaven vil handyhandere, der gerne vil hjælpe dig, sende deres tilbud.
    4. Vælg din møbelafhenter: Gå de tilbud igennem, som du har modtaget, og vælg den handyhander, der passer bedst til dine forventninger.
    5. Sæt i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang. 
  • Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til møbelafhenteren.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent møbelafhenterens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

     

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.

  • Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:

    • Skriftlig aftale: Al din kommunikation med handyhanderen kommer til at stå i vores system, hvilket sikrer klarhed og tryghed for jer begge.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under eller efter selve arbejdet, kan du nemt tilgå jeres korrespondance her.
    • Ved ændringer: Hvis der sker ændringer, kan I let kommunikere og opdatere hinanden.

    Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt. 

  • Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en møbelafhenter med Handyhand?

At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:

  1. Sammenlign flere tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne tilbud fra forskellige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den bedste baseret på blandt andet anmeldelser.
  2. Fleksibilitet: Med Handyhand er der mulighed for at få skræddersyet arbejdet, uanset om det handler om, at du gerne selv vil deltage i arbejdet, eller andre særlige krav.
  3. Lave priser: Vores konkurrenceprægede budsystem gør det muligt for dig at finde billige løsninger på møbelafhentning.
  4. Sikker betaling: Betalingen foregår sikkert og trygt gennem Handyhands system. 
  5. Effektivitet og lokalt fokus: Hurtig oprettelse af opgaver samt tilbud fra lokale hjælpere sørger for et effektivt forløb og muligheden for skræddersyet service. 

Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i aarhus c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i aarhus c, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400,00,- til 1.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!