Ronnie S.
Hadsten
Seneste Anmeldelse
"Perfekt udført på alle måder."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Flinke mennesker
Butik afhentning sofa, stol og lampe afhentes røde kors genbrug muslingevej egå
1,300,-
Behagelig, hurtig og effektiv
Afhentning af møbler + diverse til genbrugsstation
800,-
"Udførte opgaven uden problemer. Casper kan varmt anbefales."
Afhentning af gamle butiksmøbler.
5,000,-
Benyamin og gutter var præcise, effektive, hurtige og hjælpsomme
Afhentning af gamle terassesten. Ca 40 kvm. Er taget op og står ved fortov klar til afhentning.
2,200,-
Hurtig og effektiv, intet at påpege😊
Afhentning af 180x210 seng
500,-
Alt blev udført som aftalt.
Afhentning af nedtaget pillefyr
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørsel af tagplader til genbrugsstation
3,500 kr
Højbjerg
Jeg har cirka 300 tagplader på cirka 50x100cm som skal køres til genbrugsstation som ligger cirka 6-7km væk. Tagpladerne indeholder asbest, og skal derfor pakkes på tre paller, vikles ind i folie og derefter afleveres på en genbrugsstation i nærheden. Jeg har selv to paller men ingen folie. Der skal hverken skæres eller knækkes plader, så derfor er der ingen forholdsregler der skal følges. Handsker anbefales.
Tømning af lejlighed i Randers NV.
2,340 kr
Randers NV
Lejer er fraflyttet lejligheden og har efterladt en del effekter. Herunder også en del rod og "affald" Lejligheden skal tømmes fuldstændig. Ting der er brugbare kan beholdes og eller sælges. Lejligheden er på 48m2.
Bortskafning af en 2'er og 3'er sofa
1,272 kr
Randers NV
Vi har en 2'er og 3'er lædersofa i stuen, som vi gerne vil have afhentet og fjernet. De er placeret i stueplan.
Afhentning og bortskaffelse af tagplader med asbest.
2,000 kr
Tranbjerg J
Afhentning og bortskaffelse af eternittagplader med asbest. Pladerne er pakket i dampspærre plastik og lukket med dampspærre tape. Plader står på paller. Der skal bortskaffes ca 150 plader fordelt på 3 paller.
Afhentning og bortskaffelse af asbestfald fra tagplader
3,500 kr
Hjortshøj
det er blevet nedtaget bølgeeternittagplader med asbest fra 1967. vi ønsker at få afhentet og bortskaffet affaldet. vi har regnet os frem til, at der er tale om 4,6 ton fordelt på 230 m2 tagplader. Tagpladerne skal leveres ved Renodjurs Deponeringsanlæg og kompostplads i Balle.
Fjernelse af sofa og en seng
1,889 kr
Viby J
Sofa med chaiselong, 222 x 145,5 x 83 cm. Sofa vejer ca. 92,6 kg - kan deles op i to stykker. Seng er 180 x 200 x 122 cm. Seng vejer ca 107 kg, kan skiles ad Vi bor på 5 sal med elevator, skal igennem alm., indgangsdør. Vi skal skille os af med møbler.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i sporup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i sporup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,730.00,- til 3,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!