
Se profil
Arsa M..
Aarhus V
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super godt arbejde og tak for hjælpen."
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Super godt arbejde og tak for hjælpen."
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Jeg er utroligt glad for den hjælp, jeg fik til min flytning af Omar og hans flyttepartner! De var yderst behagelige, hurtige, behandlede mine ting pænt og hjalp tålmodigt med at få sat tingene der, hvor jeg gerne ville have dem. En kæmpe anbefaling herfra!"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Jeg er meget tilfreds med arbejdet."
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Nazari tilbød at hjælpe, da jeg var blevet logget ude af min Microsoft konto. Han havde nogle ret gode input, og var god til at forklare de tekniske detaljer. Jeg nåede dog selv at få adgang til min konto igen, men vil helt klart anbefale Nazari. :)"
Info

Se profil
Brabrand
"Mange tak! 5*"
Info

Se profil
Aarhus C
verificeret
"Lille opgave som blev løst super godt"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"."
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Super god oplevelse, var hurtig til arbejde. Kan kun anbefale ham."
Info

Kan kun give stor stor ros. Hjælpsom, venlig og meget effektiv.. Torben er genial ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ herfra…
Oprydning og bortskaffelse køkkenaffald, kattegrus, pap, brugt kradsetræ og andre små ting.
870,-

Til tiden og godt arbejde. Tak :-)
Afhentning af køleskab
900,-

Perfekt hurtig udførsel...
containerplads
2.000,-

Virkelig godt og veludført arbejde og mega fleksibel, venlig og høflig - kæmpe anbefaling herfra!
Haveaffald + jord + træ bunke inkl. brænde
1.800,-

Virkelig godt arbejde fra Mads Emil, grundig, effektiv og imødekommende! Han kan klart anbefales!
Rydning af byggeaffald
1.350,-

10/10
FJERNE MASSER AF PAP OG FLYTTEAFFALD
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Afhentning og bortkørsel af juletræ - 2m
500 kr.
Afhentning og bortkørsel af juletræ - 2m højt kun ét træ. Skal på genbrugsstationen.
Havearbjede/oprydning - samle blade sammen mm.
550 kr.
Hejsa. Vi har en masse blade i haven (det er en bøvlet have med mange buske). De skal samles sammen og køres væk, sammen med 4 andre sække med blade. herunder også andre småting i haven (jeg estimere at det vil tage 2-4 timer)
Seng skal smides eller dem der kommer og hjælper må få den gratis
500 kr.
Seng 160x200 skal løftes fra 2 sal og ned til stor skrald og tæppe
Bortskaffelse af jord
Hej, jeg ønsker at få fjernet cirka 150 tons jord (der er lavet jordprøve og jordet er rent). Det skal tages med grab og der er mulighed for at parkere relativ tæt på.
Losseplads
300 kr.
Har en masse affald + et TV som skal på lossepladsen/genbrugsplads
Afhentning af haveaffald og sten/fliser
1.000 kr.
Bunke Almindelig haveaffald (grene, blade, træstamme mm), træskæreren til gammelt drivhus, sten, fliser og murbrokker.
Smid en seng du
250 kr.
En seng skal op storskrald
Haveaffald + jord + træ bunke inkl. brænde
2.000 kr.
Har en stor bunke haveaffald + en bunke jord samt noget større træaffald fra beskæring af et stort kirsebærtræ, hvor en del af det kan saves til brænde, som kan tages med som en del af aftalen. Alt ønskes fjernes og køres væk fra grunden. Der er let adgang til haven - bunken med haveaffald ligger i baghaven og træet fra beskærring af kirsebærtræet ligger i forhaven.
Bortskaffe haveaffald
500 kr.
Afskåret bøgetræ bortskaffes
Flytte jord
2.000 kr.
Jeg har 3 store højbede (ca 1,5x3,5 m 45cm høje) der skal tømmes for jord og fyldes i igen. Ialt ca. 4 m3 tung tæt pakket jord. De gamle bede skal tømmes d. 4. eller 5. September. Jorden skal I en bunke 1-5m fra Bedene. Efter nye højbede er etableret, skal jorden flyttes tilbage i bedene d. 15. September. De gamle bede må gerne beskadiges under tømning, men ved påfyldning skal de nye bede IKKE skades. Jeg søger en der både vil tømme og fylde bedene på de nævnte datoer.
Køre affald væk
Jeg har en mængde affald passende til en trailer (måske der lige skal en snor rundt om for at holde på det) som skal køres på affaldspladen. Står ved fortorvet i en carport. Pap, eu-palle, malerspande, gardiner.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i aarhus v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i aarhus v, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.200,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!