
Se profil
Nazari W..
Viby J
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Ved meget om tv, mails ovs."
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Super service - hurtig og effektiv."
Info

Se profil
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Info

Se profil
Hadsten
verificeret
"Da opgavens størrelse var for stor en først antaget, var Ronnie mega god til at vejlede og hjælpe en videre. Kan kun sige at det var en god oplevelse. Jeg håber at kunne bruge Ronnie en anden gang, hvor opgave faktisk kan udføres og jeg ikke har taget fejl af opgavens størrelse 😅"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Hørning
verificeret
"Fin, venlig og effektiv hjælp."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"Var effektiv, men grundig, og mine projekter er løst med stor tilfredshed."
Info

Meget tilfreds med Martin. Han kom som planlagt og var god til at kommunikere om opgaven og løsningen og for at udføre arbejdet effektivt.
Reparation af tagrende
1.500,-

Skulle have hentet haveaffald og alt gik som aftalt og forventet.
Haveaffald fra hæk
650,-

Meget effektiv og fin opgaveløsning!
Fjernelse af brændeovn og afblænding af skorsten
4.270,-

Super ihærdig ung mand! Arbejdet var udført rigtig godt 😃✔️
Haveaffald fra hæk
500,-

Super arbejdsom! God kommunikation og giver den gas!
Fjerne jord
1.000,-

Super hurtigt løst! Glad og smilende - det smitter
Kør haveaffald væk
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Reparation af tagrende
2.000 kr
Vi har en metal tagrende over carporten som drypper fra to huller direkte ned over den nymalede træværk og vores cykler. Den skal helst repareres, eller skiftes ud hvis det viser sig at være nødvendigt. Tagrenden er 3m langt. Det er meget nemt at komme til - kræver ikke engang nogen til at give adgang til ejendom da den ligger lige ud til vejen.
Fjerne jord
1.000 kr
Jeg skal have fjernet en del jord. Jeg har en trillebøger, men ellers står man selv for trailer og at køre det væk. Der ligger en genbrugsstation 6km væk. Jordet ligger bag huset, så cirka 20m fra indkørsel
Fjerne jord
1.000 kr
Jeg skal have fjernet en del jord. Jeg har en trillebøger, men ellers står man selv for trailer og at køre det væk. Der ligger en genbrugsstation 6km væk. Jordet ligger bag huset, så cirka 20m fra indkørsel
håndtering af overskudsjord ved nybyggeri
25.000 kr
i forbindelse med opførelse af nyt hus på ***************** **, **** mårslet, ønsker jeg at indhente et tilbud på håndtering af overskudsjord fra udgravningen. opgaven omfatter: bortkørsel og grovplanering af ca. 310 m³ overskudsjord (ren jord). bemærk: boreprøver og geotekniske undersøgelser viser, at der ikke er tale om forurenet jord på grunden. vigtigt: såfremt jeg som bygherre selv skal stå for bortkørsel af overskudsjorden, er det mit ansvar rettidigt at: få udtaget eventuelle miljøundersøgelser - forventet miljøboreprøver er 0. indhente de fornødne tilladelser til bortkørsel af jorden* sikre den nødvendige kapacitet i forhold til antal lastbiler, så bortkørslen ikke er til gene for hverken hovedentreprenør eller støbeentreprenør. det er også mit ansvar at læsse jorden. alternativt kan der saftale med støbeentreprenøren, at jorden læsses direkte i forbindelse med udgravningen (pris og afregning sker direkte med støbeentreprenøren). ellers vil overskudsjorden blive deponeret på grunden. tidsplan: forventet overtagelse af grunden efter byggemodning mv. er 1. juli 2026, hvorefter arbejdet kan igangsættes. jeg ønsker tilbuddet som en fast pris inkl. moms og alle omkostninger til bortkørsel og/eller planering og evt. analyser. hvis i har brug for yderligere oplysninger, er i velkomne til at kontakte mig. på forhånd tak for jeres tilbud.
Bortskaffelse af asbest
1.350 kr
Bortskaffelse af 130kvm asbest tagplader som er pakket i store bags og klar til at blive afleveret på genbrugspladsen
Skal du bruge 3m²
Råjord – ca. 2-3 m³ Jeg har overskudsjord fra havearbejde, som vi selv kommer ud med. Jorden er løs råjord egnet til opfyld, udjævning eller andre projekter. Jorden indeholder også sten og græs. Vi aflevere det selv for prisen i Aarhus Kommune.
Fjernelse af brændeovn og afblænding af skorsten
4.270 kr
Min mor har en ulovlig smedejernsbrændeovn, som skal afmonteres og bortskaffes. Den står på en glasplade på et trægulv, så den kan bare borttages, men hullet til skorstenen skal lige blændes af. Den kan tages ud gennem en nærliggende terrassedør, som er let at komme til. Huset er i ét plan. Jeg har desværre ingen billeder.
Køre haveaffald til genbrugspladsen
500 kr
Fjerne en kæmpe bunke grene fra hæk og køre det i din egen bil med trailer på genbrugspladsen Er jeg hjemme hjælper jeg gerne med at flytte grenene op i trailer Det er nemt at komme til med trailer. Det er nemt at flytte alle grene der er ingen tjørne grene. Kræver en stor trailer eller to omgange kørsel
Haveaffald fra hæk
500 kr
Vi skal bruge trailer og en hjælpende hånd til at få det væk
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i mårslet til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i mårslet, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 890,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!