Ronnie S.
Hadsten
Seneste Anmeldelse
"Perfekt udført på alle måder."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Randers NV
"Tak"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Auning
"Opgaven er blevet udført til fuld tilfredsstillelse."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Perfekt
Bortskaffelse af campingmøbler mm
1,000,-
Super rar. Nem at snak med. Arbejdet blev udført uden problemer. Kan klart anbefales.
Fjernelse af hårdehvidevare
2,350,-
Flink og dygtig ung mand
Kørt havaaffald og to gulvtæpper væk
400,-
Michael har fuldført opgaven samt mere end hvad vi kunne forvente til vores fulde tilfredshed
Hækklipning
2,000,-
Efter delvist udført arbejde kom han aldrig igen og opgaven blev aldrig gjort færdig på trods af at jeg betalte det aftalte beløb første dag ("det er sådan systemet er for at jeg får mine penge" sagde han - det ved jeg så nu ikke ef rigtigt. Betal aldrig før hele opgaven er udført!!!). Det første stykke tid aflyste han de aftaler vi lavede, så aftalte vi at han skulle tilbagebetale hvad der svarede til det arbejde der ikke var blevet udført, hvilket han bekræftede på skrift. Pengene er aldrig kommet trods jeg flere gange har rykket. Men han svarer bare ikke.
Flytning af væghængte reoler, oprydning og organisering i garage, havearbejde
6,904,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
afmontering og afskaffelse at små asbestplader omkring en gammel pavillion
3,000 kr
Langå
gammel pavillion der har asbestplader omkring fundamentet. De skal afmonteres (måske er de skruet på) og så skal man afskaffe dem.
Fjernelse af hårdehvidevare
2,000 kr
Langå
Jeg skal have fjernet hårde hvidevarer fra en adresse i Langå. Det drejer sig om: Fra kælderen hvor der er 3 trin ned: 2 tørretumbler, 1 vaskemaskine, 1 komfur, 1 køleskab, 1 gammel kogekedel, 1 mangel (lagenpresser) Fra 1 sal hvor der er let at komme op af trapper skal der fjernes 2 køleskabe og en lounge sofa. Fra 2 sal hvor der er smalle trapper skal der fjernes 1 køleskab Jeg forventer ingen af apparaterne virker og de skal køres på genbrugspladsen Jeg kan ikke hjælpe med at løfte
10 sække haveaffald skal køres på affaldsplads
Langå
10-12 sække haveaffald skal køres på genbrugsplads. Genbrugsplads er 0,6 km væk
Fjern marksten
1,000 kr
Langå
10 marksten ønskes fjernet fra grund. Der skal en form for maskine til at fjerne de store, men de ligger let tilgængeligt.
Fjernelse af hårde hvidevarer
3,000 kr
Langå
Jeg overtager den 1/8 en ejendom, hvor jeg skal have fjernet hårde hvidevarer / apparater fra adressen. Derfor skal opgaven ske i uge 31/32. Det drejer som om: Fra kælderen hvor der er 3 trin ned til: 2 tørretumbler, 2 vaskemaskine, 1 gammelt komfur, 1 køleskab, 1 gammel kogekedel, 1 mangel (lagenpresser). Fra 1. Sal, hvor det er nemt at komme op af trapper skal der fjernes 2 køleskabe og en loungesofa. Fra 2 sal med smalle trin skal der fjernes 1 køleskab. Jeg forventer, at ingen af apparaterne fungere optimalt og derfor skal det hele køres på genbrugspladser. Jeg kan ikke selv hjælpe med at løfte.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i langå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i langå, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680.00,- til 3,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!