Semi K.
Aarhus C
Seneste Anmeldelse
"Super hjælp"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus C
"Super hjælp"
Aarhus C
"Store anbefalinger til Ulrik. Vil helt sikkert bruge ham igen."
Aarhus V
"Jeg var meget tilfreds med hjælpen fra Omar. Han var meget service minded, god at lave aftaler med og der blev arbejdet hårdt hele dagen. Stor anbefaling herfra!"
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Viby J
"Min anmeldelse er for selve kontakten. Rar fyr, der lyd meget kompetent. Kunne se den forrige ikke havde været grundig. Men det var lidt for dyrt for os pt."
Odder
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Opgaven udført som aftalt
Skal have afhentet haveaffald
1,000,-
Effektivt udført arbejde af en meget venlig og dygtig mand.
Afmontering og bortskaffelse af møbler
1,300,-
Tak for veludført arbejde!
Bortkørsel af møbler, køleskab og lidt byggeaffald (træ) til losseplads
1,500,-
God kommunikation, venlig og imødekommende. Hårdarbejdende og effektiv. Sådan.
Hækklipning
2,000,-
Pænt, sobert arbejde. Hække klippet tll tilfredshed. Der er ligeledes ryddet op. Klar anbefaling herfra.
Hækklipning indvendig på matrikel
925,-
Var ikke hjemme men alt var lavet til UG 👍 Kunne ikke se de havde været der, udover jobbet der var klaret 💪
Nedtagning af flagstang og og bortskaffelse af den
1,113,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte kommode og fjerne ekstra affald
350 kr
Åbyhøj
Fjerne ekstra affald samt bære kommode op og samle denne
Bortskaffelse af gamle havemøbler
800 kr
Åbyhøj
Bortskaffelse af gamle havemøbler. Jeg har hverken bil eller trailer. Møblerne står i min indkørsel.
Bortkørsel af jord og haveaffald
750 kr
Åbyhøj
Vi har nedlagt to højbede i vores kolonihave. Derfor skal vi have kørt følgende hen på genbrugspladsen: - Jord (svarende til 2x2 pallerammer med top) - 4 pallerammer - 20 herregårdsfliser + 5-7 itu mindre fliser - haveaffald fra kompostbunke (1 x 1 x 1,5 m) Vi har trillebører, skovl og spade. Vi har ikke trailer. Det skal handyhand’en selv medbringe. Traileren kan ikke køres ind i haven, men kan holde på stien lige udenfor havelågen. Der er en genbrugsplads 3,6 km fra haven.
Forhaveoprydning og vedbendfjernelse
1,000 kr
Åbyhøj
Mand med trailer, buskrydder og grensaks. En lille forhave der skal rydders og vedbend skal skæres helt til bage (dø ;-) ) og hives ned af muren. Affaldes skal køres væk. Viby ***************, ******** er vist den nærmeste 3,4 km / 7 minutter ifølge Google. Jeg vil gerne hyre dig for 4 timer fast - og så ser vi hvor langt det rækker.
Bortkørsel og flytning af møbler
2,000 kr
Åbyhøj
Vi har brug for bortkørsel / bortskaffelse af 1 seng, 1 reol, 1 skrivebord, enkelte små møbler (natbord-størrelse), diverse pap, stole og andet affald fra kælder. Intet ulækkert, blot ting, der ikke skal bruges. Opgaven indebærer udbæring af Ikeareol (kan skilles ad) fra 1. sal (hus med trappe, der er smal) og opbæring af en reol fra stue til 1. sal. 1 skrivebord + 2 små firkantede lave reoler skal bæres i kælder. (Skal ud af husets hoveddør og om på den anden side og ned ad kældertrappe) Før opgaven løses, har vi båret de fleste ting ud i indkørslen, som skal på lossepladsen. De skal fragtes væk på en trailer. Vi kan ikke bære tunge ting. Der kan også være tale om at hjælpe med at flytte mindre møbler fra 1 rum til et andet. Kort sagt: efter en flytning skal vi på plads og vi er strandet med ting, vi ikke selv kan bære eller skal bruge. Du skal komme med en trailer, værktøj til at skille og samle få ting og evt en hjælper til at bære. Det skal du selv vurdere. Opgaven løses i et almindeligt hus.
Bortkørsel af haveaffald og nedløbsrør
300 kr
Åbyhøj
Bortkørsel af affald, det er toppen af en thujahæk og et sommerfugletræ og nogle nedløbsrør/render ca 3 meter lange. Har du en stor trailer, måske med tip eller andet - træet er ca 2.5-3 meter langt. Der er fri adgang med en trailer ud til offentlig vej og det ligger frit tilgængeligt lige til st læsse på.
Bortkørsel af haveaffald og hækklipning
850 kr
Åbyhøj
Fjernet jord + nogle mark sten + to småt brændbart sække fra kolonihave i ********* ************ i ****** (Aarhus). Skal køres på genbrugspladsen ******** - det er den nærmeste. Skal også have klippet den lille hæk pæn og luget lidt i bunden af hækken. Overskydende skal også på lossern naturligvis. På forhånd Patrick Iversen
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i åbyhøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i åbyhøj, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 1,430.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!