Ronnie S.
Hadsten
Seneste Anmeldelse
"Flink ung mand udførte opgaven hurtigt og tilfredsstille."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hadsten
"Flink ung mand udførte opgaven hurtigt og tilfredsstille."
Aarhus V
"Virkelig behagelige flyttefolk. De knoklede på og jeg er tilfreds! T"
Odder
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Aarhus C
"Super hjælp"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Skødstrup
"Rigtig effektiv!"
Hedehusene
"Alt var super!"
Hurtig respons. Han bød under det angivede beløb. Han var simpel at kommunikere med. Ingen mangler.
Afhentning af gammel cykel
250,-
Hurtig og problemfri udførsel. Job well done!
Afhentning af to spisestole og en kontorstol
350,-
Flinke mennesker
Butik afhentning sofa, stol og lampe afhentes røde kors genbrug muslingevej egå
1,300,-
"Artsem er super effektiv og ordentlig og meget, meget flink. De varmeste anbefalinger!"
Afhentet haveaffald
1,150,-
Hurtig og effektiv. God kommunikation. Tak for hjælpen.
Afhentning af juletræ (4m)
880,-
Nemt og hurtigt. :)
Hjælp til at afhentning af pap
1,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne bed og sten
1,200 kr
Aarhus N
Fjerne cirka 6kvm bed, inkl sten og bortskaffelse
Pick up of things
800 kr
Aarhus N
will pick up things from 5 different places in aarhus. they are in close proximity to each other and i will bring them to my own apartment in vester**** **. a chair 5 boxes 📦 and a bed a desk and a eating table.
Flytte sofa til storskrald
300 kr
Aarhus N
Hjælp til at flytte sofa fra 1. Sal i lejlighedskompleks til storskrald, som ligger cirka i 15 meters afstand. Der er god plads ved gang og trappe og kræver ikke køreudstyr. Sofaen er 175 lang og relativt tung. Den skal bæres af to stærke personer.
Rydning af buske i 2 frimærke-ejendomshaver
800 kr
Aarhus N
Vi skal have bortkørt nedenstående buske: 2 buske à 1,5m-2 tuja à 2,5m-4 vildrosebuske à 1,5m-1 hæk à 5x2m-diverse afklip fra hyldebusk m.m.Vi skal nok bruge en stor trailer/ll.lastbil.Vi bærer selv grønt til ******t skal afleveres i Lystrup Genbrugsstation
Juletræ og gasflaske på lossepladsen.
600 kr
Aarhus N
Vi har et 4 meter højt juletræ vi skal have taget af foden, skåret i stykker, og have kørt på lossepladsen. Dertil har vi også nogle gasflasker der skal på lossepladsen. De fylder ca 1m^2 sammenlagt. Hvordan du får skåret træet i stykker og taget det med videre er op til dig selv. Træsaks, motorsav, håndsav, træsav, hvad end du skal bruge for at klare jobbet. Jeg kan give en hånd med til slæbearbejdet, men trailer skal du selv medbringe. Jeg kræver billeder fra lossepladsen, for at sikre at vores ting ikke bliver smidt i en skov. Kontakt mig gerne hvis du har spørgsmål til opgaven.
Ta med en enkeltseng til storskrald
490 kr
Aarhus N
Tage med en standard enkeltseng (200x140cm) til storskrald. Sengen ligger på stue plan. Skal gøres inden kl 09.00
Oprydning af værelse
1,500 kr
Aarhus N
Jeg går pt. og døjer med noget stress efter en periode med deppression, hvor jeg fik svinet mit værelse pænt meget til med tøj, affald, poser fra takeaway og tilfældige ting stort set ud over det hele. Det er et mindre værelse på 12 m2, så jeg burde jo selv kunne klare det på et par timer, men jeg har grundet min stress ikke overskud til det selv. Der er mere galt, men det vil jeg først uddybe senere, det samme med billeder. Overordnet består opgaven af: Oprydning i tøj, jeg vasker det selv når der er overskud til det Bortskaffelse af skrald, jeg vil tro der er til at fylde mellem 3-5 store affaldssække Opfriskning af luftkvalitet/lugt på værelset ville være en god bonus
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i aarhus n, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!