Person afhenter flyttekasser fra kundens hjem.

Afhentning af flyttekasser i Aarhus N

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Aarhus N

Flyttekasse Afhentere til alle dine behov

Afhentning af flyttekasser

Flyttekasser til genbrugsstation

Flyttekasser til storskrald

Flyttekasser til destination

Alle flyttekasseopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste flyttekasse afhentere i Aarhus N

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Omar H..

Aarhus V

5,0
38 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg er utroligt glad for den hjælp, jeg fik til min flytning af Omar og hans flyttepartner! De var yderst behagelige, hurtige, behandlede mine ting pænt og hjalp tålmodigt med at få sat tingene der, hvor jeg gerne ville have dem. En kæmpe anbefaling herfra!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Stig R..

Aarhus C

5,0
57 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejdet veludført. Nemt at skrive sammen med Stig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jamshid P..

Aarhus V

4,9
51 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse, var hurtig til arbejde. Kan kun anbefale ham."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mairu T..

Gentofte

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Så rar, kom til tiden og god kommunikation - Tak Mauri!! :) kan kun anbefale!!!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1509 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejdet blev gjort godt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
573 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Virker meget omhyggelig og reel"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias P..

Risskov

5,0
11 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint arbejde"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Kæmpe optur at få hjælp af Emil og makker. Hjælpsomme, høflige, stærke drenge, der knoklede igennem og gjorde en kæmpe forskel for vores flytning.

Flyttehjælp fra lejlighed (2. sal) til flyttebil

1.000,-

comment.user?.profileImg

Super service, god kommunikation, behagelig oplevelse. Kæmpe anbefaling herfra.

Hentning af kommode

659,-

comment.user?.profileImg

"Imødekommende og effektiv! Var en stor hjælp ✨"

Afhentning af seng i Ikea med opbærring

205,-

comment.user?.profileImg

Praveenan klarede opgaven virkelig effektivt og var meget imødekommende og god at arbejde sammmen med.

Hjælp til at bære nogle få møbler omkring 10 meter indendørs fra et depotrum til et andet depotrum i samme bygning. Begge rum er i stueplan.

300,-

comment.user?.profileImg

Helt perfekt og hurtigt

Løfte og flytte tørretumbler ind i stue

220,-

comment.user?.profileImg

God service👌

Flytning af klaver

1.750,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flyttekasse afhentere

Baseret på 8820 Anmeldelser

4.89
8401
196
44
29
150

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aarhus N

Fragtmand

500 kr

Skal have flyttet et legehus, som er samlet. Vi har fået oplyst, at det kan være på en trailer til 250 kg. Ved afhentningsstedet kan en gaffatruck efter aftale køre det på traileren, men ved aflæsning skal det bæres ind af (forventeligt) 5-6 personer eller en mindre maskine. Vi har et smalt indgangsparti.

Ting der skal hentes i morgen

Hej Martin, Jeg så at du vil have flyttet nogle ting, og at du har fundet én til opgaven. Jeg kunne dog rigtig godt tænke mig den lange hvide kommode og det smalle træskab og måske den sorte sofa. Ville kunne komme forbi i morgen og hente, hvis det er okay:)

Flytte 140 x 200 boxmadress samt et gammelt skab

400 kr

Jeg skal have flyttet følgende 1x 140 x 200 box madres 1x gammelt lille skab

Flytning

700 kr

Jeg skal have flyttet en seng og et spisebord samt nogle få kasser.

Fragt af køleskab

900 kr

Jeg har et nyt Køle/fryseskab, der skal transporteres fra Elgiganten i Skejby til privat adresse i 4581 Rørvig. Skabet vejer 70 kg og måler 58x63x201. Skabet er klar til afhentning hos Elgiganten og der er folk tilstede til at aflæsse skabet ved ankomst. Skal gerne transporteres indenfor næste to uger.

Hjælp til at flytte sofa

700 kr

Hjælp til flytning af sofa – Aarhus N → Randers Hej! Jeg skal have flyttet en 3-personers sofa (ca. 60 kg) fra Aarhus til Randers. Detaljer: Sofaen vejer ca. 60 kg og kræver to personer at bære. Den skal hentes i en lejlighed på 4. sal. Der er én person, som kan hjælpe med at bære den ned i Aarhus. I Randers skal sofaen flyttes fra garage til gang i et parcelhus (ca. 30–40 meter, ét trappetrin). Her skal man selv få den ind – jeg kan eventuelt hjælpe lidt. Tidspunkt: Sofaen skal hentes den 20. november, gerne formiddag eller eftermiddag. Alternativt den 27. november i samme tidsrum. Hvis du kan løse opgaven, men ovenstående datoer ikke passer, så kom gerne med et forslag til en alternativ dato – dog tidligst torsdag den 20. Jeg har tidligere lavet et opslag om dette, men laver nu et nyt med præcisering af tidspunkterne.

Hjælp til flytning af sofa

700 kr

Log ind Du sagde: 📦 Hjælp til flytning af sofa – Aarhus N→ Randers Hej! Jeg skal have flyttet en 3-personers sofa (ca. 60 kg) fra Aarhus til Randers. Detaljer: Sofaen vejer ca. 60 kg og kræver to personer at bære. Sofaen skal hentes i en lejelighed på 4 sal. der er en som kan hjælpe med at bære den ned fra lejligheden i Aarhus. I Randers skal den fra garage til gang i et parcelhus (ca. 30–40 meter, ét trappetrin). Her skal man selv få den ind. Jeg kan eventuelt hjælpe lidt.

Person med stor bil søges

600 kr

Jeg skal bruge en person som kan afmontere en tørretumbler og tage den samt et stort skab på lossepladsen. Begge dele skal løftes fra kælder til parkering

Ikea afhentning

350 kr

Levering af samlet seng (160x200) fra IKEA Aarhus til Badstuegaden, Aarhus C (1. sal). Jeg møder dig ved Ikea til afhentning

Hvad tilbyder flyttekasse afhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Beskriv i detaljer, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. at få bortskaffet gamle og brugte flyttekasser, og hvornår du gerne vil have det udført.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Vælg en handyhander: Sammenlign de tilbud, du har fået, og beslut dig for, hvem du gerne vil hyre
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når afhentningsarbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.

  • Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.

  • Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Afsend din anmodning.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.

    Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang. 
    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.

  • I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.

  • Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander. 

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en flyttekasseafhenter med Handyhand?

Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave på platformen. Modtag straks tilbud fra interesserede handyhandere.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra flyttekasseafhenterne, så du frit kan vælge det, der passer dig.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i deres tidligere arbejdsopgaver og kvalifikationer.
  • Fleksibelt: Handyhand kan imødekomme mange forskellige slags behov – også hvis du stiller særlige krav.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn ved at bruge prisberegneren, der findes på vores hjemmeside.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem – det er både nemt og sikkert at bruge.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og præferencer.

Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i aarhus n, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 880,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!