
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super venlig betjening."
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Super venlig betjening."
Info

Se profil
København N
verificeret
"👌🏼"
Info

Se profil
Viborg
"Opgaven løst til fuld tilfredshed. Det var god kommunikation og stemning hele vejen."
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Malmö
verificeret
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Info
Se profil
Brædstrup
verificeret
"Så flot har hækken ikke stået før 😎 klar anbefaling. Henrik"
Info

Se profil
Aarhus V
verificeret
"Jeg er utroligt glad for den hjælp, jeg fik til min flytning af Omar og hans flyttepartner! De var yderst behagelige, hurtige, behandlede mine ting pænt og hjalp tålmodigt med at få sat tingene der, hvor jeg gerne ville have dem. En kæmpe anbefaling herfra!"
Info

Jeg savnede at der var nogle tæpper med til en flytteopgave. Ellers var der god kommunikation. Møbler og flyttekasser blev flyttet på to timer. Så meget effektivt. .
Flyttehjælp
1.350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning af klaver fra stueetage i et hus - til op til 1. sal i et andet hus
1.161 kr.
Kun flytning af klaver. Ingen assistance til flytning af klaveret som dog har små hjul. 110 cm i højden og 145 i længden. Vægt ukendt.Flytteren skal stille med bil.
Fragtmand
2.500 kr.
Transport af en reservedel. Et par kilo maks. Kan transporteres i personbil
Symaskine
470 kr.
Transport af symaskine plus bord til Maribo
Flytte hjælp
1.000 kr.
Tingene står i Sakskøbing, der er en del flyttekasser og nogle reoler samt en plante og en lampe også står der også nogle flyttekasser i nakskov, skolevej 4900 Nakskov
Reparation af fletstol sæde
1.000 kr.
Der er tale om en ældre fletstol (se foto), hvor sædet er itu. Stolen er i træ, med rund ryg, og sider og sæde er flettet med samme materiale. Den er ikke stor, ganske let og nem at transportere. Er ikke klar over, om hele sædet skal udfkiftes, eller blot repareres.
Flytning af klaver
1.000 kr.
Klaver skal flyttes fra min svigerfar i Alken og til vores adresse i Them. Det er ca. 24km. Det vejer ca. 100-150kg. Kom meget gerne med nogle bud på hvad opgaven skal koste.
Flytning af klaver og lænestol
1.500 kr.
Klaveret og lænestol skal skal flyttes fra et værelse, gennem smalt bryggers ud på ca. 20m fliser og op ad 9 trappetrin på en ca. 1m bred trappe. Så er der ca en meter til fortovskanten. Begge dele skal afleveres på genbrugsplads 1,5 km herfra. Mål på lænestol: B 67cm på bredeste og 60cm på smallest, H 78cm D 70cm den vejer nok mellem 50 og 60 kg Klaver: H 127cm, B 140cm, D 60cm. Kender ikke type og vægt på klaver. Men det er vel et almindelig klaver. Dør mellem værelse og bryggers er lidt smal 80cm bred. Der er ikke så meget plads at dreje klaveret på i bryggerset. Bryggers: bredeste sted 203cm smalleste sted 117cm, dør fra bryggers ud til fliser 84cm bred. Der skal vel bruges “seler” og møbelhunde til klaveret. Der er 2 dørtrin. Tror trailer er nok, bare den ikke er helt lille. Man kan køre ind på genbrugspladsen og så skal det sættes i den rigtig “bås”
Unload furniture + boxes
750 kr.
We are getting the keys for a rækkehus at 11.00. We will have a couple of trailers ready in front of the house. We are 2 persons already but would like an extra hand to unload boxes and furniture in the house. The house is on 2 plans and some things need to be downstairs and some upstairs. We would need help for around 2h 😊
Chaufføre
50.000 kr.
Export import - morroco - dk Tildbyder 50% af profiten er til dig
Flyttehjælp
2.000 kr.
Flytning af møbler skal flyttes ca 200 meter Der er 14 flyttekasse - Der er 10 tunge møbler - der skal være to som kan bære /løfte. Der er brug for trailer og bil Hjælp til at flytte 4 garderobeskabe uden låger fra 1. Sal til stueplan
Fragt fra Them til København
2.000 kr.
Der skal hentes 3 ting fra 2 forskellige adresser i Them. De skal alle fragtes til København. Det er ikke så vigtigt hvornår de kommer til København - blot det er indenfor et par uger
Flytning af ting fra Them og Esbjerg til København
2.000 kr.
Der skal hentes 3 ting fra 2 forskellige adresser i Them. De skal alle fragtes til København. Det er ikke så vigtigt hvornår de kommer til København - blot det er indenfor et par uger
Flytning af ting fra Them og Esbjerg til København
2.000 kr.
Der skal hentes 3 ting fra 2 forskellige adresser i Them. De skal alle fragtes til København. Det er ikke så vigtigt hvornår de kommer til København - blot det er indenfor et par uger.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i them til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i them, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.500,00,- til 3.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!