Zoltan S.
Aarhus V
Seneste Anmeldelse
"Meget veludført arbejde Zoltan er venlig og imødekommen, jeg har kun posetivt at sige omhandler og giver ham de bedste anbefalinger"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus V
"Meget veludført arbejde Zoltan er venlig og imødekommen, jeg har kun posetivt at sige omhandler og giver ham de bedste anbefalinger"
Højbjerg
"Dygtig Behagelig Punktlig God kommunikation Kan kun anbefale Matin på det varmeste"
Aarhus C
"Fin service"
Hadsten
"Klarede opgaven som aftalt. Anbefaling herfra."
Aarhus N
"Over al forventing kan virkelig anbefale William. Trods sne og vejforholdene i Århus pt. var William på opgaven med en dags varsel:) Det var så trygt og dejligt at bare kunne læne sig tilbage og fra først besked fra Willams var jeg sikker på hans evner til at ta ansvaret for opgaven."
Kokkedal
"Stor hjælp og meget flink :)"
Viby J
"Anbefaler!"
Skødstrup
"Opgaven blev udført hurtigt og til tiden."
Meget hjælpsom og imødekommende! Fik super hjælp, sofaen kom op på ingen tid. Får mine varmeste anbefalinger.
Jeg har brug for hjælp til at flytte en 3-personers sofa op ad trappen til 3. sal. Den har været deroppe før, så jeg ved den kan. Der er en stærk hjælper allerede, og så mig, der er knapt så stærk. Der er også bæreseler, til at løfte med. Det vil skulle foregå mandag sidst på eftermiddagen/først på aftenen.
500,-
Allan og hans medarbejder er imødekommende og har blik for hvordan tingene skal placeres for at de er anvendelige. Han kom til tiden og var effektiv. Mine vægge var nymalede og der er ikke kommet en skramme på dem, selvom de skulle flytte en tung Crosstrainer. Stor og positiv anmeldelse fra mig.
Jeg skal have flyttet en stor crosstrainer fra et rum i min kælder til et andet rum i min kælder.
1,500,-
Super arbejde og et fint resultat på trods af en non-standard opgave med flere ubekendte faktorer ift. den eksisterende opsætning af skabene. Vi er meget tilfredse.
Flytning af 4 indbygningsskabe til andet rum. Sidder ikke fast i væg men gulvlister går udenom.
3,000,-
Hurtig, præcis og hjælpsom
hjælp med flytning
1,000,-
Super arbejde til tiden. Stor anbefaling
flyttehjælp - en sofa
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte en sofa
700 kr
Aarhus V
Stor sofa - der er stor elevator ved afhentning så ingen trapper. Den skal afmonteres så der skal lidt værktøj til når den afhentes. Der skal 2 mand til den.
Flytning Aarhus til Viborg
3,500 kr
Aarhus V
Flytning fra Aarhus 1.sal med god bred trappe til stuelejlighed i Viborg med 4 trin. Skal flyttes lørdag den 24. Februar kl 830 Jeg har ikke selv bil eller trailer Følgende : 1 stk. boxmadras 140x200 cm 1 stk sofa 220x90 cm 1 vitrine 170x60 cm 1 vitrine 100x100 cm 3 små reoler 1 tv 1 stumtjener 5 malerier Ca 22 flyttekasser 2 småborde 3 store planter
Flytning
3,500 kr
Aarhus V
1x boxmadras 140 x 200 cm 1 x sofa 220 x 90 cm 1 x lille vitrine 100 cm x 100 cm 1 x vitrine 170 x 70 cm 3 små reoler 1 tv 3 store planter 1 cykel Ca. 20 flyttekasser
flyttehjælp - en sofa
1,200 kr
Aarhus V
Sofa/daybed skal hentes Ryhavevej 1a Århus V stuen og afleveres Christiansgade 24 3.th, Århus C
Flyttemand
8,000 kr
Aarhus V
Vaskemaskine, 6 x reol, 1 x vitrineskab, spisebord med 8 stole, 3 x senge, 5 x garderobeskabe, 4 pers. sofa delt i 2, sofabord x 2, TV x 2, diverse hylder, 2 små skabe, Alle flyttekasser med indholdet fra alle skabe. Planter mm. Låger og hylder bliver afmonteret på skabe og reoler, så de er lettere at bære. Flyttes fra 1. sal til 3. sal - ingen elevator.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i aarhus v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i aarhus v, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,930.00,- til 4,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!