Matin B.
Højbjerg
Seneste Anmeldelse
"Super tilfreds. Matin har den rigtige indstilling, og det er rart at arbejde med!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Højbjerg
"Super tilfreds. Matin har den rigtige indstilling, og det er rart at arbejde med!"
Viby J
"Godt arbejde 👌"
Aarhus C
"Fin service"
Kokkedal
"En handyhand, der kommer til tiden og udfører sit arbejde på bedste vis."
Viby J
"Perfekt udført opgave. Super kommunikation, og jeg hørte hurtigt fra ham efter han var valgt til opgaven. Hjalp endda med at vælge den bedste og pæneste løsning og havde al værktøj med selv, samt "dimser" til forskellige måder at løse ophængningen på. Punktlig og omhyggelig. Tålmodig og snakkesaglig. Kan klart anbefale!"
Hadsten
"Hurtigt og effektiv"
Malmö
"God kvalitet, og tager den ekstra tid der skal til."
København N
"Fantastisk service"
David's service was great I recommend and would book again.
flytning. soges transport ogsa
2,000,-
"Giv Finn 10 stjerner, det fortjener han. Han tager opgaven i stiv arm og tilbyder endda hjælp med en IT opgave senere. Han formår både at være venlig og forstående og kan sit grej."
have kørt 5-7 sække affald i container (ca 300 meter herfra)
250,-
"Hej alle der kunne få brug for en meget effektiv og venlig hjælp. Hjælpsom og forstående og empatisk!!! Det var mere end jeg kunne have håbet på. Tænk at det findes i verden. Kæmpe tak.\n\nJeg tager kontakt til ham når næste opgave jeg har skal udføres. Og kom også til aftalt tid. ALT VAR OK. Aller bedste hilsner Cammilla Hildeborg"
Flyttehjælp
1,400,-
Gjorde det godt på alle punkter
Flytning
900,-
Martin har fuldført arbejdsopgaverne til topkarakter. Jeg kan kun anbefale ham uforbeholdent. Og kunne godt finde på at hyre ham igen til nye arbejdsopgaver.
Hjælp til nedtagning af lamper, skabe mm. samt nedpakning af indbo i forbindelse med flytning
1,500,-
Vi havde en virkelig god og behagelig kommunikation og var der stor fleksibilitet ift. opgaveløsningen, som ændrede sig undervejs. Stor anbefaling herfra!
Udbæring af to alm. senge 100-200cm, modtagelse, montering og opstilling to elevationssenge 90x200
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Transport af jord til have
20,000 kr
Højbjerg
Vi søger en, der kan komme med 40-50 kubikmeter jord i en container til os i Højbjerg og så betjene en minigraver eller noget andet lignende og tømme containeren, da der er ca. 50 meter fra, hvor den kan stå til vores have. Har vedhæftet fotos af den sti med fliser, hvoraf jorden skal transporteres. Vi tænker umiddelbart selv at have folk til at stå i haven og fordele det ud. Udfordringen er at få jorden transporteret til os og ind i haven. Vi tænker, det skal hentes på forbrændingen i *******, da det umiddelbart er det billigste sted, vi kan finde. Her koster jord ca. 100 kr./ton ex. moms. Og vi skal bruge ca. 75 tons. Er det noget, I kan hjælpe med?
Transport af sofa fra Århus til København
1,300 kr
Højbjerg
3 pers sofa (220 cm lang)
Kørsel
400 kr
Højbjerg
Kørsel i stor personbil 5. april 11.15 og to timer tur/ retur.
Køre med
300 kr
Højbjerg
Kørsel i stor personbil 5. april kl. 11.15- 13.15 tur retur inklusiv ventetid. Der kan komme flere gange til.
Flytning af pengeskab
2,000 kr
Højbjerg
Jeg har brug for at få flyttet et pengeskab. Fra Brabrand ( truevej 11) til min adresse. Det står på en Palle . Gerne en pris på aflevering Og gerne en pris på at få det ind i stuen ( udendørs trappe (brede flade trin)
Flytning af enkelte møbler
1,000 kr
Højbjerg
Der er elevator ved aflevering. Der skal flyttes: Sofa - ca 2m lang uden chaiselong (kan ikke skilles ad) Seng - 160x200 (bestående af to separate 90x200 “undersenge”, en 160x200 madras samt en sengegavl) Kommode - ca 101x50x90
Uddeling af flyers på Århus Ø
400 kr
Højbjerg
Flyers hentes på adressen og skal distribueres på Århus Ø til ejerlejligheder i folks postkasser, som ikke har nej-tak klistermærker på. Ejerlejlighederne er blandt andet i Nikoline hus (ca. 180 lejligheder) og Lighthouse (ca. 200 lejligheder). Prisen kan forhandles, skriv hvad du skal have for det :-)
Hjælp til at bære møbler op på 2. Sal
800 kr
Højbjerg
Vi er to personer der skal have hjælp til at bære 2 senge, en sofa, bord og kommoder op på 2. Sal.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i højbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i højbjerg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!