Person løfter kasse ind i varevogn for transportservice.

Transport af genstande i Egå

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Egå

Transporthjælpere til alle dine behov

Flytning af møbler

Transport af købte genstande

By til by levering

Transport af store artikler

Andet…

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste transporthjælpere i Egå

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Stig R..

Aarhus C

4,9
67 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lille opgave som blev løst super godt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Omar H..

Aarhus V

5,0
38 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg er utroligt glad for den hjælp, jeg fik til min flytning af Omar og hans flyttepartner! De var yderst behagelige, hurtige, behandlede mine ting pænt og hjalp tålmodigt med at få sat tingene der, hvor jeg gerne ville have dem. En kæmpe anbefaling herfra!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

finn K..

Odder

4,9
94 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Flot arbejde - tak for hjælpen!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Dawid F..

Risskov

5,0
92 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"David var virkelig god og grundig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias P..

Risskov

5,0
11 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fint arbejde"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
153 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Nazari tilbød at hjælpe, da jeg var blevet logget ude af min Microsoft konto. Han havde nogle ret gode input, og var god til at forklare de tekniske detaljer. Jeg nåede dog selv at få adgang til min konto igen, men vil helt klart anbefale Nazari. :)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1541 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super Julemand 🎄"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mairu T..

Gentofte

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Så rar, kom til tiden og god kommunikation - Tak Mauri!! :) kan kun anbefale!!!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Alt gik hurtigt og uden problemer - jeg kan klart anbefale Adam til flyttehjælp.

Flyttehjælp

1.000,-

comment.user?.profileImg

Super god flyttehjælp. Vi var super tilfredse.

Flyttehjælp

1.500,-

comment.user?.profileImg

Nem at kommunikere med og var her til tiden.

Flytte chatol

1.400,-

comment.user?.profileImg

Perfekt og som aftalt 👍🏻

Flytning af klaver

1.500,-

comment.user?.profileImg

meget tilfreds

Transport af lang sofa

350,-

comment.user?.profileImg

xx

vitrineskab fra depotrum til bil, der kommer chauffør fra Kbh, men der skal være en hjælper her i Aa

600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af transporthjælpere

Baseret på 9112 Anmeldelser

4.89
8675
207
46
29
155

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Egå

Hjælpe med at flytte møbler

600 kr.

Hjælp til flytning af afmonterede garderobeskabe, motionscykel, sovesofa og skrivebord.

Transport af møbler fra Rønnede til Randbøl

300 kr.

To konsolborde. De har hver i sær målene længde 133 cm, dybde 37 cm, højde 75 cm. Der er glasplade foroven på bordene.

Sofa fragtes

700 kr.

Hjørnesofa 210 x 270 skal fragtes. Sofaen fragtes i to dele. Der er kun 2 dele. Behøver ikke blive beskyttet. Ingen elevator. Smal dør ved leveringstid

Flytte chatol

800 kr.

Jeg har købt et chatol, som skal hentes i Egå og fragtes til Højbjerg. Jeg kender ikke den nøjagtige adresse i Egå endnu. Jeg forventer, at chatollet kan være tungt, og der skal to til at flytte det. Det er to etplanshus med 8 trappetrin det ene sted og to det andet. Det kan fragtes onsdag 12-17 eller torsdag efter kl. 18.

Hjælp til at tage det sidste beton samt flamingo op og kørt på genbrugsstationen.

3.000 kr.

Betonen er hakket op med mejselhammer, men stadig svært at få en skovl ind. Så nogen stedet skal det lige have nogle slag med en hammer, så kan man derefter tage det op med en skovl.. når dette er væk skal laget af flamingo tages op også. Det hele skal fragtes væk med trailer. Jeg har selv ordnet det hele indtil nu , og det har været med skovl, trailer, trillebør og en hammer. Man kan sagtens tilgå området med en lille minilæsser , som naturligvis vil gøre opgaven meget let. Billeder vedlagt af området og man er også velkommen til at kigge forbi og se opgaven an inden.

Afhentning og levering af ølandsbrud

1.500 kr.

Afhentning og aflevering af ca. 12 kvm ølandsbrud af forskellig størrelse.

Hent 4 dæk ved bilforhandler i Horsens

300 kr.

vi solgte en bil i juni til ***** * ******* i horsens, som har haft vores vinterdæk liggende siden. de skal afhentes og leveres til egå. ring til bilforhandleren og aftalt inden afhent. billederne nedenfor er af bilen og fælge. det er original bmw fælge.

Pick 1 sofa from ega, 15 mins drive from here and drop to my home in viby J, I live on 3rd floor

500 kr.

pick a sofa from eg* only 15 mins drive from here , and drop it in viby j at my address. i can help you here to take the sofa up when you come here at my home to drop.

Transport af kommode

570 kr.

jeg har en kommode, 114x95x45, vejer ca. 75 kg, som jeg gerne vil have flyttet fra *** egå til plejehjemmet i hjortshøj.

Flytning Egaa-Rødovre

9.000 kr.

jeg er interesseret i at få et tilbud på en flytning fra eg**/aarhus til rødovre (pelican storage). det drejer sig om møbler+kasser det kan passe ind i et 6-7m2 rum. datoen for flytningen er mandag d. 8. september. 2025

Flytning af klaver

2.000 kr.

Flytning af flot klaver fra hus (ingen trapper) til hus (flyttes op ad udenførs fortrappe ca. 10 trin og derfra ind i stue).

Fragt af seng og køleskab fra Egå til Virum

1.500 kr.

Hej! 😊 Jeg søger hjælp til transport af følgende fra Egå (Århus) til Virum (Sjælland) – senest torsdag d. 31. juli (tidspunktet er fleksibelt): IKEA seng (160x200 cm), adskilt og pakket i plast – inkl. boxmadras Køleskab (ca. 60x60x200 cm) Skriv gerne med pris og hvornår du kan. 🙏

Hvad tilbyder transporthjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Først beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til - herunder detaljer om den eller de genstand(e), der skal transporteres, samt hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du er villig til at betale, bliver det lettere for handyhanderne at komme med bud, der matcher dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere, der kan hjælpe dig, sende dig  tilbud på opgaven.
    4. Vælg en handyhander: Kig tilbuddene igennem og vælg den handyhander, som passer bedst til dine krav. Bekræfter din beslutning inde på platformen.
    5. Start opgaven: Med bekræftelsen på plads, kan opgaven gå i gang. 
  • Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan transportere genstandene for dig, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når transportopgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:

     

    1. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Send anmodningen afsted.
    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service. 

  • Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.

    • Få alt på skrift: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset, hvor I er i forløbet – før, under eller efter arbejdet – kan du nemt få adgang til beskeder og aftaler.
    • Ved ændringer: Skulle der opstå ændringer eller tilføjelser undervejs, kan I nemt orientere hinanden via beskedsystemet. 

    Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen. 

  • Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en transporthjælper med Handyhand?

Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med: 

  • Effektivitet: Oprettelsen af din opgave hos Handyhand er hurtig, og du kan forvente at modtage tilbud fra lokale handyhandere med det samme. 
  • Sammenlign flere tilbud: Hos Handyhand kan du modtage og sammenligne tilbud fra forskellige kvalificerede handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  • Fleksibilitet og skræddersyet hjælp: Opret opgaven i tråd med dine specifikke behov, uanset om det drejer sig om egen deltagelse i arbejdet, særlige ønsker eller andet.
  • Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i egå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i egå, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 2.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!