Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Extremely helpful and friendly"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
Kokkedal
"Hjælpsom og dygtig."
Auning
"De sødeste hjælpere. Hurtige, effektive og positive! Vi var så tilfredse!"
København N
"Fantastisk service"
Malmö
"Joe er hårdtarbejdende og meget flink at omgås"
Hedehusene
"Trapez tag udskiftet på overdækning, super flot udført 👌"
Aalborg
"BEHAGELIGT MENNESKE"
Roskilde
"Flink handyman"
Virkelig sød og meget hjælpsom. Min ven aflyste med at bære sofa op. Det hjalp hun med
Hjælp til at flytte få møbler
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flyttet sten fra Randers til Højbjerg
1,500 kr
Randers NV
Afhent 450 brosten a 12 kg stk til levring kantsten i Højbjerg. På billedet ses 200 stk
Oliering af havemøbler
1,000 kr
Randers NV
Vi har havemøbler i teak der skal olieres. De skal have en ordentlig omgang med sandpapir inden. Det drejer sig om to lænestole, et rundt havebord, fire spisestole, to skamler og en to personers havebænk. Hvem kan hjælpe? Vi indkøber olien og har en sandpapirsmaskine. På forhånd tak.
Flytning af sofaer og lav reol fra hus direkte ud i container i indkørsel.
500 kr
Randers NV
Jeg skal have nogle store møbler - 2 stk sofaer og en lille sofa og en lav reol i 3 sektioner ud i en lille container der kommer til at stå i indkørslen (indkørslen er lige foran hoveddøren - så max 2 m tænker jeg alt efter hvor han "smider" containeren". Altså møblerne skal ikke smides ud - de skal opbevares i containeren. :) Hvis der er plads i containeren så måske også en lænestol og 2 lette reoler. Det er en lille container på kun 8 fod - så det begrænser opgaven. :) Ingen flyttekasser, ingen småting o.a. Det er KUN flytning af de store ting fra stuen - ud af huset - ind i containeren. Samme plan (et plans hus). Der er fysisk hjælp på adressen - men er der to der gerne vil hjælpes om opgaven, ja så er det helt optimalt.
Flytning af klaver Randers-Nyborg
1,930 kr
Randers NV
Klaver på ca. 300 kg. flyttes fra stueplan i Randers med fast underlag til stueplan med let niveauforskydning i Nyborg. I alt 412 km.
Hjælp til at løfte sofa op
500 kr
Randers NV
Ny sofa som skal løftes op på 1 sal
Fragt af skab
1,500 kr
Randers NV
Jeg skal have fragtet et skab fra Randers til København. Skabet kan skilles ad
Hjælp til at flytte få møbler
400 kr
Randers NV
3 persons sofa, 3 små reoler, 8 sække med tøj og bøger, sofabord,
Nedbæring 20 sække med tomme flasker til en trailer
Randers NV
Jeg skal have båret en masse sække en 18-20 stks. Med tomme plast flasker ned på en trailer. Da Jeg har en dårlig ryg og personen med en trailer ikke er helt ung længere. Det skal hver i hverdag efter kl. 12. Da det ikke er mig der har traileren giver jeg jeres nummer til den der har traileren så er det nemmere at aftale. I stedet for det skal igennem mig.
OPRÅB fra Randers NV - Handicap-Ledsager søges SNAREST!!!,,,,
Randers NV
Jeg er en handicappet Kvinde på 61 år, som sidder i manuel kørestol - og da min ALTiD så HjÆLPsomme Ledsager/Hjælper igennem cirka 2½ år af PERSONliGE årsager nu DESVÆRRE har måttet sige fra, søger jeg HERMED igennem HANDYHAND en ny Ledsager (m/k) til at trille mig rundt i kørestolen!! Nuvel!! Det er iKKE ofte; jeg har brug for hjælp - igennem de seneste par år UDELUKKENDE 4-5 timer (i STREG) om måneden!! Min hidtidige Ledsager/Hjælper blev godkendt sam,t aflønnet af Mariagerfjord Kommune; HViLKET en (eventuel) ny Hjælper OGSÅ gerne må være og blive!! Skønt dét PRiMÆRT er i Dytmærsken, vi opholder os, skulle jeg OGSÅ gerne trilles lidt rundt i min kørestol i Randers City!! Dét har hidtil ALTiD været den SiDSTE hverdag i måneden, min Ledsager og jeg har været inde i byen, hvor der bliver handlet lidt ind; spist på en Café - hvor jeg NATURLiGViS betaler for os BEGGE to - samt (for det meste) tager dén med ro!! Vi bliver kørt fra og til min bopæl i Handicap-Vogn!! Der vil DESUDEN (måske) være et par indkøbsture efter småting HVER måned, som Hjælperen SELV forretter!! Betalingen for at ordne DiSSE småindkøb sker OGSÅ igennem Kommunen, da jeg OPRiNDELiGT er blevet bevilliget 15 timer pr. måned OG må have samlet 90 timer sammen ALT i ALT!! Så der er NOK timer at tage af!! Dét var vist dét!! Er I i tvivl om noget?? Da; ser jeg LiGE NU, at det er mod HANDYHANDs politik at oplyse om (bl.a.) telefon#'re, FØR kontakt er skabt mellem to parter på HANDYHAND, må I henvende jer til mig for at få oplyst Mariagerfjord Kommunes # ELLER finde det via Nettet!! Dét er immervæk NEMMERE, at I FØRST tager kontakt med Kommunen, da I jo skal godkendes samt aflønnes af dem!! På forhånd TAK!! Love, Peace & AARON, Heidi *******-********!!!....
Nedbæring 20 sække med tomme flasker til en trailer
Randers NV
Jeg skal have båret en masse sække en 18-20 stks. Med tomme plast flasker ned på en trailer. Da Jeg har en dårlig ryg og personen med en trailer ikke er helt ung længere.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!