
Se profil
Josef E..
Malmö
verificeret
Seneste Anmeldelse
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Verifikationer
Info

Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Malmö
verificeret
"En fornøjelse at få hjælp af Joe!"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Super venlig betjening."
Info

Se profil
København N
verificeret
"👌🏼"
Info

Se profil
Middelfart
"Simon har beskåret vores over 10 meter høje træ. Det var en svær opgave, hvor nogle tunge grene hang ind over både tag og drivhus, men han løste den meget grundigt og professionelt. Han er en superflink mand, som jeg varmt kan anbefale. Udover at være utrolig dygtig spreder han også en masse varme og glæde."
Info

Se profil
Vejle
verificeret
"Arbejde gennemført som forventet."
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Vi kan varmt anbefale Ronni og hans team! De var punktlige, effektive og enormt søde under hele vores flytning. Alt blev håndteret professionelt og med smil på læben. Det var en fornøjelse at have dem med på opgaven, og vi kunne ikke have ønsket os en bedre oplevelse. Stor tak og anbefaling herfra!
Flytning Silkeborg 16. december
2.500,-

"Imødekommende og effektiv! Var en stor hjælp ✨"
Afhentning af seng i Ikea med opbærring
205,-

I am satisfied with all the work done. Thanks.
Ikea furniture assembly
1.700,-

"Han er super flink og effektiv, hensynsfuld og skånsom overfor tingene. Jeg kan klart anbefale ham!"
flytning af ting fra 1.værelses kælderrum i stuen til 2. sals lejlighed.
500,-

Mødte op som aftalt, god og hurtig kommunikation. Løste opgaven effektivt og professionelt.
Flytning af klaver
900,-

Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️
Flyttehjælp
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytte seng på 140x200 cm. fra depotrum i Løsning til Bredballe i Vejle Øst.
300 kr.
Seng på 140 x 200 cm. Skal flyttes fra depotrum til rækkehus
Bugsering af bil
750 kr.
Bugsering fra Haremarksvej , 8723 Løsning til Kærbøllingvej , 7182 Bredsten
Fragt flagstang 6km
700 kr.
Der er nem tilgang til flagstangen. Længde 8 meter. Den skal transporteres 6 km. Flagstangen er afmonteret og klar til fragt. Det er en glasfiber flagstang
Hjemtransport af toilet, ikke opsætning
400 kr.
min mor har købt et toilet hos vvs ********, ********* *, hedensted. nu kan hun ikke finde en vvs'er, som vil hente det - de vil kun hente, hvis toilettet er købt gennem dem selv.
Handyman søges til småopgaver – gerne med trailer / Handyman Wanted for Small Jobs – Trailer a Plus
Jeg søger en praktisk hjælper til små handy-opgaver i og omkring huset: 🧰 Skabe samle 💡 Lamper hænge op 📦 Garage ryddes og kasser pakkes ud 🚛 Køre storskrald væk ✅ Gerne en studerende, lærling eller bare én med hænderne skruet rigtigt på ✅ Også muligt for to venner sammen ✅ Mobil med bil – trailertræk er en stor fordel 💰 Løn: 150-200 kr/time 📱 Skriv lidt om dig selv, hvornår du kan starte, og husk at sende dit telefonnummer – så kontakter jeg dig! Looking for a practical person to help with small fix-it jobs around the house: 🧰 Assemble cabinets 💡 Hang up lamps 📦 Clean garage and unpack boxes 🚛 Transport bulky waste ✅ Ideal for student, apprentice or anyone handy ✅ Also great for two friends working together ✅ Must be mobile – trailer hitch or van is a big plus 💰 Pay: 150-200 DKK/hour 📱 Write a short message about yourself, when you can start, and include your phone number – I'll be in touch!
Handyman søges til småopgaver – gerne med trailer / Handyman Wanted for Small Jobs – Trailer a Plus
Jeg søger en praktisk hjælper til små handy-opgaver i og omkring huset: 🧰 Skabe samle 💡 Lamper hænge op 📦 Garage ryddes og kasser pakkes ud 🚛 Køre storskrald væk ✅ Gerne en studerende, lærling eller bare én med hænderne skruet rigtigt på ✅ Også muligt for to venner sammen ✅ Mobil med bil – trailertræk er en stor fordel 💰 Løn: 150-200 kr/time 📱 Skriv lidt om dig selv, hvornår du kan starte, og husk at sende dit telefonnummer – så kontakter jeg dig! Looking for a practical person to help with small fix-it jobs around the house: 🧰 Assemble cabinets 💡 Hang up lamps 📦 Clean garage and unpack boxes 🚛 Transport bulky waste ✅ Ideal for student, apprentice or anyone handy ✅ Also great for two friends working together ✅ Must be mobile – trailer hitch or van is a big plus 💰 Pay: 150-200 DKK/hour 📱 Write a short message about yourself, when you can start, and include your phone number – I'll be in touch!
Fragt en keramikovn fra Hedensted til Viby Sjælland
2.200 kr.
Det drejer sig om en keramikovn på ca. 300 kg der kan hentes i en garage. Hun siger at de fik den ind ved at vippe den over på en form for møbelhund. Jeg tænker at en palleløfter er lettest. Den skal afleveres på en villavej. Jeg vil gerne have den kørt ned til mit skur hvor den skal løftes ind. Der er ca. 15 cm fra fliser til skurets gulv.
Transporter 3-4 flyttekasser
500 kr.
Skal udføres fredag d 13/06-2025 afhentes imellem 15-16 og leveres efterfølgerne Tøj, sko og andre forskellige ting, og der er kommet en gamerstol til.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:
Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service.
Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.
Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen.
Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i løsning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i løsning, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 280,00,- til 700,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!