Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Randers NV
"Effektive gutter."
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
":))"
Det var perfect, Vi er meget taknemmelige for hjælpen.
Transport
350,-
David's service was great I recommend and would book again.
flytning. soges transport ogsa
2,000,-
Flot arbejde.
Transport af bord fra Aarhus til Kolind
1,000,-
Jeg fik hjælp til nedtagning, flytning og opsætning af mit shelter. Det var effektivt og grundigt arbejde. Alle shelterers dele blev nummereret ved nedtagning. Og nu sat perfekt op igen på ny placering. Jeg har booket Tommy til at hjælpe med flere opgaver. 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ herfra.
Nedtaget mit shelter i Vejle. Transporteret til Stauning ved Skjern. Og opsat ved mit sommerhus.
5,320,-
Godt arbejde!
Transport af cykel fra Århus til Odense
1,000,-
Super flinke fyre. Hurtige, flexible og effektive. Kan klart anbefale Ib
Sofatransport Breum-Ravnstrup
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af seng
1,000 kr
Randers NØ
Jeg skal have flyttet en seng. 210x210cm. Det er fra 2. sal i Randers til hus i Herning. Det er en bygning uden elevator.
Levering af sofa fra Viborg til København
800 kr
Viborg
Levering af sofa på 2x0,7 m fra Viborg til København
Flyttehjælp
3,000 kr
Vejle
Vi flyttet fra hus til lejlighed (1. sal, ingen elevator) og har brug for flyttehjælp. Vi forestiller os, at du/I har erfaring og står til rådighed med en flyttebil. Vi har sørget for at skille møblerne ad og pakke alting ned. Du hjælper med at bære møbler og kasser ud I bilen samt op i lejligheden. Hvad der cirka skal flyttes: Spisebord, 8 stole, vitrineskab, chaisselongsofa, TV, stort maleri, skænk, 2 kister, sovesofa, køjeseng, dobbeltseng, tremmeseng, puslebord, kommode, diverse flyttekasser, cirka 40 styk.
Flytte skur 20m
500 kr
Skødstrup
Jeg har et skur stående i min carport. Den skal flyttes på plads hvilket er ca. 20m.
Flytte køleskab
300 kr
Vejle
Der skal flyttes et køleskab fra 4 sal til stueetagen. Det andet køleskab der står på stueetagen skal flyttes op på 4 sal. Der er ingen elevator, så det kræver to stærke personer Send gerne bud Opgaven er i Vejle og skal gøres i morgen lørdag
Flytning af senge
800 kr
Mårslet
2 senge skal hentes og leveres og 2 andre senge skal bæres ned og smides ud. Det er elevations senge så de er tunge.
Flytte møbler fra rækkehus til hus (ingen trapper)
1,500 kr
Hammel
Hjælp os med at flytte reoler, kommoder og lignende :) Det er primært ikeamøbler, men en enkelt kommode er lidt tungere. Vi hjælper til, og har lejet en flyttetrailer til opgaven. Tingene skal flyttes 4 km, og vi forventer at du hjælper til i de 3 af timerne, resten tager vi selv.
Pakning af ting i hjem
500 kr
Grenaa
Nedpakning af ting i privat hjem Fire rum Småting og lidt møbler Ingen trapper
Levering eller/og montering af genvex i 237m2 parcelhus
30,000 kr
Højbjerg
Levering og eventuel montering af genvex i vores 237 m2 parcelhus.
Flytning af 6,5 meter campingvogn der ikke kan køre
4,000 kr
Ebeltoft
jeg har en gammel men dejlig og hyggelig campingvogn som jeg gerne vil flytte ca. 100 km, den er 6,5 meter og vejer 1600 kg. den er ikke indregistreret, den er fra slut 80'er/ start 90'er og har ikke kørt nogle steder i, i hvert fald 15-17 år muligvis mere. jeg tænker at det bedste vil være at flytte den på lad da jeg er i tvivl om om den kan holde til at køre???
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i anholt til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i anholt, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!