Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Randers NV
"Det gik supergodt! Vi havde lidt flere ting end planlagt, og de var hjælpsomme med at finde en løsning. Meget søde!"
Hedehusene
"opgaven blev udført yderst tilfredsstillende! Kan klart anbefale Erkan og hans lille hold :)"
Roskilde
"Fleksibel, grundig og venlig."
Hadsten
"Kunne ikke være mere tilfred! Kan varmt anbefale Ronnie"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Fantastisk god service og dygtig håndværker Tak"
Kom til tid som aftalt, udførte arbejdet som aftalt. Et meget behageligt menneske. Kan kun give mine bedste anbefalinger, og det er ikke sidste gang vi har brugt Ronni.
Afhentning af affald efter nyt køkken
2.000,-
Super effektiv - og flexibel.
Afhentning af større grene
750,-
Hurtig, effektiv og venlig
Hjælp til at hente og smide møbler ud
1.000,-
Hurtig og effektiv! Kæmpe anbefaling herfra 🙏🏼
Afhentning af storskrald
1.200,-
Kom til tiden og klargjort arbejde hurtigt
Spabad afhentning
1.300,-
Ronnie kan kun anbefales effektiv gut
Afhentning byggeaffald
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Kører 3 møbler på genbrugspladsen
500 kr
Ringkøbing
Kører 4 møbler på genbrugspladsen, det drejer sig om 2 rumdelere, en kommode og en mindre skab. Tænker at det kan klares på 5 minutter. Genbrugspladsen ligger 5 minutters kørsel fra mig Det skal bæres ned fra første sal
Bortskaffelse af Eternirplader B6 med asbest
5.000 kr
Karup J
Bortskaffelse af ca 170 stk B6 tagplader med asbest De er taget ned. Der kan køres op på siden af hvor de ligger Billede tilføjet 7470 karup
Fjernelse af affald
1.000 kr
Herning
Hurtigst muligt. Afskaffelse af diverse affald i forhave mod vejen. Metal, træ, tom varmepumpe, tagrende, blandet plast og dimser. Intet er sorteret og da det har stået ude, så husk handsker. Eventuelt medbring poser og værktøj til at skære i mindre stykker. Mængde svarer til cirka 2-3 fyldte små trailere.
Sortering og oprydning af hjem
3.000 kr
Herning
Min mor har et rum fyldt med en masse flyttekasser med ting efter en flytning men kan ikke klare selv at få sortere ud i det. Noget er skrøbeligt men det er ikke tunge kasser. Der er container plads i boligområdet.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i fur til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i fur, i post nr: 7172 til 7881.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 3.000,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!