Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Extremely helpful and friendly"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
Malmö
"God kvalitet, og tager den ekstra tid der skal til."
Hvidovre
"Fantastisk hurtig betjening"
Esbjerg
"Hjalp med storskrald. God kommunikation"
Hadsten
"Klarede opgaven som aftalt. Anbefaling herfra."
Roskilde
"Emil er yderst hjælpsom og kunne træde i karakter, da der kom udfordringer. Kan ikke kun varmt anbefale Emil, han er PRISVÆRDIG ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Kokkedal
"Stor hjælp og meget flink :)"
Middelfart
"Arbejde effektivt. Kan varmt anbefale Simon"
.
Bortskaffelse af hvidevare og toilet
500,-
kom som aftalt
kørt et læs på genbrugspladsen
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
kørt et læs på genbrugspladsen
400 kr
Ikast
skal have kørt en trailerfuld på genbrugspladsen
kørt 140*200 boxmadras med topmadras og meder samt bord og stolle på genbrugspladsen
500 kr
Ikast
kørt 140*200 boxmadras med topmadras og meder samt bord og stole på genbrugspladsen
kørt 140*200 boxmadras med topmadras og meder på genbrugspladsen i ikast
500 kr
Ikast
jeg skal have kørt madras med tilhørende topmadras og meder samt bord og stole på genbrugspladsen(de to billeder) . i skal selv have trailer eller varebil
Bortskaffelse af hvidevare og toilet
500 kr
Ikast
Jeg har afmonteret et gammelt køleskab og gulvstående toilet som jeg gerne vil have bortskaffet. Jeg slæber dem selv ud foran carporten så de lige er klar til at blive læsset på og kørt væk
Afhentning af køleskab
250 kr
Ikast
Jeg har skiftet mit køleskab ud med en ny model og jeg ønsker at få det gamle køleskab afhentet. Køleskabet er afmonteret og bragt ud i indkørslen, så det skal bare læsses på og køres væk
Sofa og skab skal på Genbrugspladsen. Har skilt skabet af i flere små dele og sofaen i 2
300 kr
Ikast
Billede 1 og 3 er 2 dele fra en sofa, mens billede 2 er fra et større skab jeg har skilt i flere dele. Vil gerne hvis det kunne lade sig gøre at få fragtet tingene på den nærmeste genbrugsplads, da jeg ikke selv mulighed for at fragte det derud.
Havearbejde og fjernelse af ukrudt
1,500 kr
Ikast
Fjernet ukrudt ved fliser, fjerne græskanter og beskære hæk så den står pænt. Vi har vores hus til salg, og ønsker derfor at haven står pænt.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i ikast til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i ikast, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!