Jonas V.
Holstebro
Seneste Anmeldelse
"Bookede Jonas til at køre haveaffald væk. Jonas er super punktlig, hurtig og effektiv. Vil helt sikkert hyre Jonas igen til mere havearbejde. Toppoint herfra"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Holstebro
"Bookede Jonas til at køre haveaffald væk. Jonas er super punktlig, hurtig og effektiv. Vil helt sikkert hyre Jonas igen til mere havearbejde. Toppoint herfra"
Randers NV
"Effektive gutter."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Esbjerg
"Chano var meget ordentlig! Han kom til tiden, men birketræer var alt for høje og det ville blive for farligt for ham at fælde, så han sagde at jeg ikke skulle betale noget, når han ikke kunne løse opgaven. Birketræerne er også super høje, de så nok ikke så høje ud på billedet. En ærlig og reel fyr!"
Vinderup
"Super hurtig og god service 👍👍"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Hurtig og effektiv! Kæmpe anbefaling herfra 🙏🏼
Afhentning af storskrald
1,200,-
Hurtig, effektiv og venlig
Hjælp til at hente og smide møbler ud
1,000,-
Super effektiv - og flexibel.
Afhentning af større grene
750,-
Manu er punktlig, arbejdsom og venlig
Bortkørsel af haveaffald (grene mm)
500,-
Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1,880,-
Aftalt arbejde udført præcist og hurtigt😊
Nedbrydning og bortkørsel af to mindre metalskure.
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af pap og papir
500 kr
Herning
Vi er lige flyttet i nyt hus og vi er blevet overvældet af pap og papir. Vi har et stramt program de næste par dage, så hvis der er nogen der har tid onsdag eller torsdag her i ugen til at komme forbi og hente det og smide det væk, ville vi blive super glade 👍👍 Der er en del pap og papir, så enten skal man have en lille trailer eller en større bil
Afhentning af storskrald
1,000 kr
Herning
Afhentning af storskrald. Kontorstol, Bord, Bordfodboldbord, pap, plastik, sofabord. Står allerede ved vejen, men storskrald-bilen nægtede at tage det med.
Afhentning af asbest tagplader og rygninger
3,420 kr
Karup J
Afhentning og korrekt bortskaffelse på korrekt og lovlig måde af asbest tagplader. Ca. antal er 345 stk. og dertil rygningsplader. Vil stå på paller klar til afhentning i gårdsplads.
kører sofa på genbrugspladsen
400 kr
Ikast
sofaen er skilt ad. jeg vil hjælpe med at bære ud i trailer/varebil- det skal enten være i dag tirsdag den 5.11 eller fredag den 8.11. tidspunktet på dagen er frit slag
Skal have fjernet uønskede planter i hæk.
1,000 kr
Skjern
Skal have fjernet uønskede planter som ødelægger hæk. Så som brændælder og div. De må gerne bortskaffes
Fjernelse af affald
8,000 kr
Billund
Mine forældre skal sælge deres hus, og der skal derfor fjernes gamle møbler (så som seng, sofa) legetøj, tøj, tv samt haveaffald
kører skrivebord på genbrugspladsen
400 kr
Ikast
køre skrivebord på genbrugspladsen- bordet står samlet. Jeg hjælper med at bære det ud i trailer. Det skal enten være den 29.10 eller den 30.10. Tidspunkt på dagen er ligegyldig
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i hjerm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i hjerm, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 6,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!