Person afhenter møbler fra hjemmet som en del af Handyhands service.

Afhentning af møbler i Gedsted

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Gedsted

Møbelafhentere til alle dine behov

Afhentning af møbler

Flytning af møbler

Senge, sofaer, stole, borde

Kørsel til ny adresse

Kørsel til genbrug

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste møbelafhentere i Gedsted

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1527 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Effektivt men med sparsom kommunikation."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Benyamin S..

Viborg

4,9
169 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Opgaven løst til fuld tilfredshed. Det var god kommunikation og stemning hele vejen."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Hadsten

4,9
203 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Venlig, grundig og effektiv"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mohammad S..

Hvidovre

5,0
327 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"👍🏼💪🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emil D..

Roskilde

5,0
298 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ib H..

Viborg

4,9
94 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Godt og effektivt arbejde! Vælger ham helt sikkert igen en anden gang!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
586 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"👌🏼"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias M..

Billund

4,6
105 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

God og præcis kommunikation fra start til slut

Affaldskørsel til genbrugsplads

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af møbelafhentere

Baseret på 13277 Anmeldelser

4.90
12686
302
73
39
177

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Gedsted

Affaldshåndtering

600 kr.

Bagdør løftes/skrues af, amerikanerkøleskab løftes ud, bagdør løftes/skrues på igen. Amerikanerkøleskab og en gammel dør køres til losseplads. Gammel trædør med to ruder i ( 5 x 70 x 180 cm) Amerikanerkøle/frys (72 x 80 x 170 cm) Ret smal passage, men trailer ok. Der kræves trailer eller kassevogn, og transport til lossepladsen som er gratis.

Have kørt ca 20 sække haveaffald til forbrændingen

300 kr.

Mangler at få ca 20 sække haveaffald kørt til forbrændingen

Affaldskørsel til genbrugsplads

1.000 kr.

Jeg ønsker affald kørt til genbrugsplads. Det drejer sig om: 1 komfur 1 mindre brændeovn 8 havestole og 2 haveborde pap fra indpakning af havemøbler mv.

1. Hegtjek og pristilbud 2. Limning af tagsten 3. Bortskaffelse af køleskab

4.210 kr.

1/ Besigtigelse - Genetablering af træhegn i skel - pristilbud 2/ Tagsten limes på plads 3/ Amerikanerkøleskab bortskaffes til genbrugsplads, MEN, bagdør løftes af og på hængsler, for at kunne få det ud.

Fjernet en containerfuld haveaffald. Fin adgang til lastbil med lad/grab.

1.500 kr.

Giv gerne tilbud på følgende. Afhentning af en ret stor bunke haveaffald som fylder omtrent en container - kan tages med grab på ladvogn ad to omgange - fin adgang til affald for lastbil fra vej/indkørsel (5-8 meter). Adressen er Lyngvej 36, 9631 Gedsted. Ring gerne hvis der er spørgsmål. Mvh Jakob

Smidt amerikaner køleskab ud

980 kr.

Det skal bæres ud og smides ud

Noget gik galt. Opgave ikke fuldført. Affald til genbrugsplads

600 kr.

Køleskab bæres ud fra køkkenskab, Stort TV bæres ned fra første sal. Gammel stor slibemaskine, printer, miniovn, flamingo kasse, tre have affaldsposer, et par brædder.. alt køres til genbrugsplads

Plantet krukker og fjernet affald

250 kr.

Plantet krukker , fjernet affald

afhentning af affald til genbrugspladsen

600 kr.

Afhentning af- højt køleskab (står i skab), -gammel stort TV (skal ned fra 1. sal), -gammel stor metal slibemaskine, -printer, -flamingo bakker, -tre poser haveaffald og et par -brædder. alt til genbrugspladsen i ålestrup.

Hvad tilbyder møbelafhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:

    1. Opret opgaven: Begynd med at beskrive, hvad du præcist har brug for, og hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv budget: Skriv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Ved at gøre dette hjælper du handyhanderne, så de kan tilpasse deres tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af opgaven vil handyhandere, der gerne vil hjælpe dig, sende deres tilbud.
    4. Vælg din møbelafhenter: Gå de tilbud igennem, som du har modtaget, og vælg den handyhander, der passer bedst til dine forventninger.
    5. Sæt i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang. 
  • Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til møbelafhenteren.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent møbelafhenterens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

     

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.

  • Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:

    • Skriftlig aftale: Al din kommunikation med handyhanderen kommer til at stå i vores system, hvilket sikrer klarhed og tryghed for jer begge.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under eller efter selve arbejdet, kan du nemt tilgå jeres korrespondance her.
    • Ved ændringer: Hvis der sker ændringer, kan I let kommunikere og opdatere hinanden.

    Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt. 

  • Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en møbelafhenter med Handyhand?

At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:

  1. Sammenlign flere tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne tilbud fra forskellige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den bedste baseret på blandt andet anmeldelser.
  2. Fleksibilitet: Med Handyhand er der mulighed for at få skræddersyet arbejdet, uanset om det handler om, at du gerne selv vil deltage i arbejdet, eller andre særlige krav.
  3. Lave priser: Vores konkurrenceprægede budsystem gør det muligt for dig at finde billige løsninger på møbelafhentning.
  4. Sikker betaling: Betalingen foregår sikkert og trygt gennem Handyhands system. 
  5. Effektivitet og lokalt fokus: Hurtig oprettelse af opgaver samt tilbud fra lokale hjælpere sørger for et effektivt forløb og muligheden for skræddersyet service. 

Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i gedsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i gedsted, i post nr: 7929 til 9978.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 890,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!