Qais D.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"To lamper og to plisse gardiner på 5 timer. Så man skal ha god tid den dag han skal komme."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"To lamper og to plisse gardiner på 5 timer. Så man skal ha god tid den dag han skal komme."
Aalborg
"Brug ham aldrig!!!! Han skylder os penge, da vi forudbetalte de materialer, han skulle bruge til et projekt, vi havde bestilt ham til at lave ved vores hus. Nu har han så efterladt et stort og grimt stillads foran vores hus. Han startede på opgaven den 2.oktober (satte stilladset op og malede 1/2 time) og vi har ikke set ham siden!!!!!!!!! I dag er der den 13/12….. Og han svarer ikke på telefonen. Så et godt råd herfra…. Hold jer væk fra ham, selvom han virker som en rar mand!"
Storvorde
"Samme gode oplevelse som sidste gang han var her. Pænt ryddet efter færdigt arbejde. Anbefales."
Nørresundby
"Super fint udførelse af opgaven"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hedehusene
"Meget fint arbejde. Jeg kan klart anbefale Erkan og hans søde "assistent"."
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Marius svarede hurtigt og udførte opgaven godt og grundigt. Han tog godt fat og løste alle problemer det opstod undervejs. Kan klart anbefales!
Jeg skal have fjernet mursten fra nedrevet væg
500,-
Super godt
Hjælp til at få kørt 2 læs på lossepladsen
300,-
Arbejdet er fuldført perfekt
2 trailer læs på lossepladsen
250,-
Helt fantastisk stykke arbejde. De bedste anbefalinger herfra ☺️ Vi vil helt klart kontakte Michael igen ☺️
Klipning af ligusterhæk
1,800,-
Thomas er en rigtig behagelig og arbejdsom fyr. Opgaven udført til punkt og prikke, kun de bedste anbefalinger.
Bortskaffelse af natursten
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Læsning og bortkørsel af jord
25,000 kr
Storvorde
Læsning og bortkørsel af jord. Ca. 300 m3 jord. Jorden ligger på en grund ud til vejen
Bortkørsel af jord
15,000 kr
Storvorde
Bortkørsel af jord i Storvorde på byggegrund. Der er tale om mellem 350-450 kubikmeter uforurenet jord. Jorden bliver placeret således I har let adgang.
Hjælp til at få kørt 2 læs på lossepladsen
Storvorde
Hej alle sammen Jeg søger hjælp til at få kørt 2 læs på lossepladsen i Storvorde der er nogle kasser og pap og 2 cykler
Fjernelse af træstubbe
3,000 kr
Storvorde
Jeg har 8 træstubbe, hvoraf den største har en diameter på 35 cm, der skal fjernes. Stubbene er let tilgængelige og ligger i blød jord.
2 læs på lossepladsen
250 kr
Storvorde
Jeg har brug for hjælp til at få kørt 2 læs på lossepladsen da jeg ikke selv har mulighed for det det drejer sig om 2 cykler og nogle ting
2 trailer læs på lossepladsen
Storvorde
Da jeg ikke selv har mulighed af personlige årsager søger jeg hjælp til at få kørt 2 læs på lossepladsen
Jeg skal have fjernet mursten fra nedrevet væg
500 kr
Storvorde
Vi har fået væltet en væg i huset og har nu en bunke mursten og lidt diverse affald som skal fjernes. Murstenene er allerede udenfor og skal bare smides i en trailer eller lignende. Jeg kan selv hjælpe med at læsse. Pris kan aftales afhængigt af tid brugt mm.
Hækklipning +bortkørsel
1,400 kr
Storvorde
Vi er 4 hustande som alle skal have klippet hæk og bortkørt hæk affaldet gerne i denne uge, hvis det kan lade sig gøre. Jeg har tilføjet nogle billeder af vores hæk. Vi ønsker den klippet ned i 180 cm. Prisen er pr. Hustand
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i storvorde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i storvorde, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 520.00,- til 1,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!