Thomas A.
Haslev
Seneste Anmeldelse
"Thomas did a very thorough, professional job for us. He was punctual, he worked quickly and efficiently and the communication was great."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Haslev
"Thomas did a very thorough, professional job for us. He was punctual, he worked quickly and efficiently and the communication was great."
Hvidovre
"Godt arbejde og stor anbefaling!"
Roskilde
"Frisk og arbejdsom"
Hedehusene
"Trapez tag udskiftet på overdækning, super flot udført 👌"
Kokkedal
"Hjælpsom og dygtig."
København N
"Fantastisk service"
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
To høflige og effektive unge mennesker fjernede flere tunge møbler, og det blev udført med præcision og forsigtighed. Yderst tilfreds og kan varmt anbefale Benjamin til tilsvarende opgaver.
Møbler skal bortskaffes
1,500,-
Super fint arbejde.
Afhente haveaffald, og kører på genbrugsstation
800,-
Andreas reagerede hurtigt, udførte opgaven efter aftale to dage senere. Meget behagelig og ansvarsbevidst person, som udførte opgaven til punkt og prikke. Kan kun anbefales.
Fjerne kvas
1,000,-
Marcus overgik alle vores forventninger. Magen til hårdtarbejdende og behageligt menneske skal man lede længe efter! Marcus har vores varmeste anbefalinger 💪🏻
Bortskaffelse af haveaffald
1,750,-
Vi er super tilfredse med arbejdet. Martin er pålidelig, venlig og flittig Alt er udført så fint og vi kan bestemt anbefale Martin.
Haveaffald køres væk
2,000,-
Opgave udført hurtigt og præcist som aftalt! 👍
Kørsel på genbrugsplads
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Removal of stones and soil from my driveway
2,000 kr
Haslev
Hi, I have removed stones with soil from my driveway, there is around 5-6 m3 of it to get dispose of it, is it possible for you come, load it and dispose? My ph*************** Best regards Alexander
Køre på genbrugspladsen
500 kr
Haslev
Haveaffald og stort brændbart.
Bortskaffelse af ting til genbrugen
Haslev
Ting i carport samt ting på billeder fra haven skal ryddes op og køres på genbrugen Hurtigst mulig
Havearbejde og kørsel på genbrugen
Haslev
Bede skal klippes og luges Græsset skal slåes Ting i carport skal køres på genbrugen Ting på billede 10-12 fra haven skal ryddes op og køres på genbrugen Gerne hurtigst muligt
rydning af lille indkørsel og gangsti
300 kr
Haslev
rydning af lille indkørsel og gangsti ved hus
Snerydning og saltning af fortov i Haslev, når vi ikke selv er hjemme.
250 kr
Haslev
Når der er faldet sne ønsker vi at fortovet, adgangsvejen til hoveddøren og til skraldestativerne renses og saltes. Du skal selv kunne vurdere, hvornår det er nødvendigt at det foretages. Lad os tale om afregning, om det er pr. gang eller for en periode.
Jeg har brug for hjælp til tømning af en løsdrift på ca. 50 kvm2 og bortskaffelse af møddingen
2,500 kr
Haslev
Vores løsdrift skal tømmes og møddingen bortskaffes. Der er adgang til løsdriften med maskiner, maskiner haves ikke.
Kørt affald på genbrugspladsen
700 kr
Haslev
Jeg har isolering som skal køres på genbrugspladsen. Der er 2-3 ture til en genbrugsplads. En del ligger på jorden i poser, en del ligger i trailer som også kan benyttes, den sidste del ligger på taget hvor fra det nemt kan kastes i tom trailer. Hvis du ikke ønsker at kravle på tag kan vores håndværker kaste det på jorden for dig. Medbring selv handsker og evt værnemidler. Du kan benytte vores trailer eller anvende din egen.
Fjerne kvas
500 kr
Haslev
Fjernelse af en bunke kvas - tynde gerne og andet afskær fra buske i haven. Skønner at bunken fylder 3 - 4 kubikmeter inklusiv. luft
Møbler skal bortskaffes
1,500 kr
Haslev
Vi skal have fjernet: En sofa og et sofabord. Et chatol, to standure, reol med tilhørende skab og en gammel kiste
Bortskaffelse af haveaffald
1,500 kr
Haslev
Vi har en stor mængde haveaffald der skal afskaffes. Både en bunke i forhaven (der er en bøgehæk, som er tunge træer, enebærbusk og flere buske vi har klippet ned i løbet af de seneste par uger) og en stor bunke, ca. 4,5 x 2 meter lang x bred og 150 høj, der lå her da vi overtog huset. Denne ser ud til at bestå af mange mindre grene og ligger i hjørnet i baghaven. Placeringer af de to bunker forsøgt vist på vedhæftet billede. Vi er åbne for bud og fleksible på tidspunkter. Venligst stil spørgsmål eller bed om flere billeder hvis omfanget ikke er tydeligt.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i haslev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i haslev, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,100.00,- til 2,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!