Benjamin M.
Nykøbing F
Seneste Anmeldelse
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Nykøbing F
"Virkelig effekt, rar og holdt sin aftale til punkt og prikke."
Nykøbing F
"Vi giver Benjamin og hans kollega Emil de allerbedste anbefalinger. De er utrolig søde og meget høflige, og udførte arbejdet lige som vi har ønsket det."
Toreby L
"Hurtig og effektiv, opgave løst som forventet, med god kommunikation hele vejen"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Nykøbing F
"Super søde og effektive hjælpere. Vi var meget tilfreds med deres arbejde og hjælp til flytning."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Kokkedal
"Super indsats!"
Godt arbejde, og følger aftaler til punkt og prikke!
Afhentning af asbest
6,500,-
Kommer til aftalt tid og udføre opgaven lige som det skulle gøres.
Affald
1,500,-
Overholder aftaler
Bortskaffelse af papkasser og flamingo
1,000,-
Opgave udført til fuld tilfredshed
Afmontering og udsmidning af sofa og lænestol
500,-
Venlig og hjælpsom.
Fryser
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af asbest tagplader 40kvm
1,500 kr
Nykøbing F
Afhentning af cirka 40kvm afbestplader. Står på Palle.
Afhentning af asbest
2,590 kr
Nykøbing F
Afhentning af cirka 130 kvm eternit asbest plader, pakket på paller i plastik. Antal paller endnu ukendt.
beskæring af buske og bortkørsel af afklip klippes ned i ca. 1,70m højde, buskene står ud til vej
2,041 kr
Nykøbing F
3 buske beskæres i højde ca. 1,70m buskene står ud til vej, og bortkørsel af afklip. syren og jasmin, afklip fra 1m-2m. Let adgang til buskene, og al afklip fjernes.
Afhentning af græne
1,500 kr
Nykøbing F
Afhentning af birketræ græne 5 cm tykke. De ligger i Bunke og er nem at tag. Trailer skal bruges.
Behov for hjælp til at få kørt lidt ting på forbrændingen (haveaffald, en gammel plæneklipper, stole, pap, tøj osv) -se billede.
400 kr
Nykøbing F
Har brug for hjælp til at få kørt lidt forskellige ting på genbrugspladsen (se billeder). Man skal selv have trailer med. Afhængig af trailerstørrelse, vil jeg tro at der ca er en trailerfuld.
Bortkørsel af haveaffald ( ca. 40-45 klare sække )
1,520 kr
Nykøbing F
Afhentning af 40-45 klare haveaffaldssække i vores carport, standard affaldssække, der er fri adgang til carporten. Sækkene skal transporteres 6-7 m fra carporten til bilen.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i nykøbing f til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i nykøbing f, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,130.00,- til 2,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!