Sajjad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Godt arbejde og stor anbefaling!"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Godt arbejde og stor anbefaling!"
Roskilde
"Frisk og arbejdsom"
Hedehusene
"Trapez tag udskiftet på overdækning, super flot udført 👌"
København N
"Fantastisk service"
Kokkedal
"Hjælpsom og dygtig."
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Store Heddinge
"Fint arbejde, som aftalt"
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
"Nem kommunikation og hurtig aftale.\nMere en tilfreds med arbejdet"
Revet er hegn ned og kørt på genbrugspladsen
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Asbest tagplader ca. 150 Stk Stevns kommune
10,000 kr
Store Heddinge
De 150 plader ligger på stakke på paller Der kan køres frem til den med lastvogn
Bortskaffelse af 325 aspesttagplader
10,000 kr
Store Heddinge
Jeg har 325 aspesttagplader i standstørelse, som jeg gerne vil have bortskaffet til deponi
Byggeaffald
2,000 kr
Store Heddinge
Byggeaffald fra renovering af sommerhus.
affaldshåndtering fra festival
9,000 kr
Store Heddinge
Proffessionel håndtering af affald i forbindelse med festival. Skal bruge 6 660 liter affaldscontainere på hjul. Skal leveres til adressen fyrvej 2, 4660 Store Heddinge senest fredag d. 19. maj, og tømmes løbende. Skal afhentes sidste gang søndag d. 21. maj.
Revet er hegn ned og kørt på genbrugspladsen
1,000 kr
Store Heddinge
Hegnet skal rives ned og fjernes og køres på genbrugspladsen Hegnet er ca. 6 meter langt og 180-190 cm højt Jeg har kojern/ brækjern og hammer men hvis I har eget værktøj er det fint
Oprydning af dødsbo
10,000 kr
Store Heddinge
Vi skal have ryddet min fars dødsbo, så vi søger folk, der kan hjælpe med denne opgave ude og inde. Der er også et halvtag, der skal rives ned. Vi skal have sat grunden til salg, men vi er meget fleksible mht hvor lang tid, der skal bruges på opgaven. Det kan både foregå i weekender og hverdage. Opgaven skal udføres i løbet af foråret.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om den hyrede forventes at deltage i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
Andre muligheder, der er for at komme af med møblet eller møblerne, er f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få arbejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting for at lette forløbet:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og forbundet med en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i store heddinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i store heddinge, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 10,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!