Se profil
Petrica L..
Odense NV
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Petrica får 5 stjerner fra mig for rigtig god tjeneste!"
Verifikationer
Info

Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Odense NV
verificeret
"Petrica får 5 stjerner fra mig for rigtig god tjeneste!"
Info

Se profil
Odense N
"Helt perfekt løst!"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Info

Se profil
Odense NV
verificeret
"Opgaven fuldført som aftalt igen igen !"
Info

Se profil
Middelfart
"Super flink og punktligt til sit arbejde."
Info

Se profil
Odense C
verificeret
"Arbejde udført til perfektion"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Odense NV
verificeret
"Flot og perfekt lavet 🙏"
Info

Jeg har lige haft besøg af Alexandru til at beskære, fjerne og bortkøre grene fra mine høje Rhodoendron. Alexandru kom til tiden som aftalt, og gik hurtigt i gang med opgaven, han arbejdede effektivt og godt, jeg er meget tilfreds med udførelsen og resultatet, Jeg kan desværre ikke få op loadet foto at færdigt arbejde da jeg problemer med tlf. Ole.
Beskæring/fjernelse af høje Rododendron buske og bortkørsel
1.500,-

Flink, punktlig, og taler godt engelsk - ingen problemer med kommunikation 👌
Beskæring af hæk
1.250,-

Effektiv og flink :)
Afskaffelse af haveaffald mv
650,-

Kan kun gi min varmeste anbefaling, alt blev udført som aftalt. God og hurtig service og pænt arbejde der blev udført. Klar anbefaling her fra 😃
Bortkørsel af søsten
500,-

Super godt stykke arbejde! Troppede op som aftalt, endda med ekstra arbejdskraft, og løste opgaven omhyggeligt, hurtigt og som forventet!
Mindre ombygning af have
7.000,-

Han var hurtig, respektfuld og rigtig rar at snakke med – og så løste han opgaven uden brok! 😄
Hjælp til at bære og smide pap og storskrald ud (1. sal uden elevator)
540,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bærer vinyl
250 kr.
Jeg har købt vinyl der skal bærer udenfor til først sal.5 stk
Fjerne terrændæk i garage
3.000 kr.
30 kvm terrændæk 120 mm beton med armering i garage skal brydes op. Jeg klarer selv bortskaffelse af betonen. Garagen ligger 6m fra vejen, hvor der kan parkeres på ubestemt tid. Da væggene står på gulvet, skal det skæres frit langs væggene inden oprydningen. Garagen åbning mod vej er 4,5 m bred og 2,15 m høj.
Afhentning af bygge/renovations skrald, ikke nogle mursten. Sorteret skrald.
1.250 kr.
Vi har sorteret en større mængde affald, som skal bortskaffes. Alt bliver båret op fra kælderetagen og placeret foran garagen, så det er let at komme til og kan læsses direkte i en bil og køres til genbrugs- eller renovationsstationen. Affaldet er ikke ekstremt tungt, men heller ikke helt let, så der skal regnes med en smule løftearbejde. Det meste – hvis ikke det hele – bliver pakket i poser som dem på billedet, hvilket gør det mere overskueligt og nemmere at transportere.
Flytte lidt have affald
Har to bunker med have affald køres væk. Trailer kan komme ind helt tæt på, dog uden bilen så skal den frakobles. Burde ikke tage længe. Hvad skal det koste? :) Har en genbrugsplads 10 min herfra
Afhentning af storskrald/genbrug.
500 kr.
Afhentning af: Et stort skrivebord, et højt smalt skab, en havebænk, 2 blomsterkrukker, en haveparasol og en kontorstol. Ialt 6 ting. Kan ikke hjælpe med læsning. Ingen trapper.
Oprydning og afhentning af byggeaffald
11.500 kr.
Jeg søger hjælp til oprydning og afhentning af byggeaffald fra en renoveringsopgave. Der er tale om blandet affald. • Betonrester og mursten • Jord og mindre mængder haveaffald • Træ, plast og andet blandet byggeaffald Opgaven: Opsamling, sortering og bortkørsel af alt affald fra grunden. Oprydning af området, så det efterlades pænt og ryddeligt.
Afhentning af hjørnesofa
400 kr.
Hjørnesofa som skal på lossepladsen
Beskæring/fjernelse af høje Rododendron buske og bortkørsel
1.500 kr.
Det er 3sammenvokset buske, de er ca. 215cm. høje, forskellige tykkelse grene, der er god adgang med bil, vil i første omgang have dem beskåret til lav, så rod/rødder bliver men resten bortskaffes, det er lidt besværligt at komme ind og ud da man skal igennem en garage, man kan dog smide grene over plankeværk, jeg vil mene at en hækkeklipper og måske en motorsav ? skal bruges
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at hyre en handyhander, der kan komme og afhente din seng, følger du disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer afhenteren ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. Du er altid velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Hos Handyhand hjælper vi gerne med eventuelle aflysninger, men det anbefales i første omgang at følge trinene ovenfor. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte sengeafhenter, man finder via Handyhand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.
Når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til f.eks. flytning eller transport af senge eller madrasser.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige afhentere give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg, når du søger hjælp til f.eks. afhentning og transport af en seng.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i odense nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i odense nv, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 620,00,- til 11.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!