Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
København N
"Very punctual and efficient!"
Hedehusene
"Erkan kom med et meget effektivt hold, der hurtigt løste opgaven 👍👍👍"
Hvidovre
"Mike og hans kollega kom som aftalt og udførte gravearbejdet til fuld tilfredshed"
Rødovre
"To gode gutter hjalp med at bære sofa op på 6. etage. De kom hurtigt med kort varsel og var super flinke :)"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Ishøj
"T og hans makker flyttede mine møbler hurtigt og hensynsfuldt og var søde og rare. T undskyldte mange gange for næsten et døgns forsinkelse og den manglende kommunikation, som skyldtes en uheldig og kompliceret hændelse på vej ud til mig på det aftalte tidspunkt."
Hvidovre
"Super helpful"
Luan og hans ven var virkelig dygtige. De tog deres tid, og sørget for en god service. Kan klart anbefales. Tak <3
Hjælp med at flyt min værelse
1,200,-
Han og faren er pålidelig og knokler
Flytning af møbler og kasser
2,750,-
Kanon service!! Stor anbefaling!
Sofa og puf transport
1,050,-
Super flinke og løste opgaven
Flytte sofa til en anden etage
400,-
Utrolig hjælpsom og punktlig!
Mindre flytning fra Brøndby til Hedehusene
600,-
Alt gik super godt 👌🙌🫡
Flyttehjælp med transportbil
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning og opbæring af ca. 275 kg klinker til 5 sal
1,000 kr
Brøndby
60x60 (34 stk.) klinker samt sokkel klinker (17 stk.) skal hentes i Brøndby, køres til Østerbro og afleveres på 5 sal
Flytte seng / 2x stabelbar senge, ej tunge
300 kr
Brøndby
Jeg skal have hentet en Ikea stabelbar seng (se billede) fra Valby til Brøndby (kolonihave). Sengen består af 2 senge som kan stables oven på hinanden. 80x200cm. Hver seng er ikke tung, men vores bil er ikke stor nok til dem begge. De ska blot hentes og køres fra A til B.
Flyttehjælp
500 kr
Brøndby
Flyt 2 kabinetter på 50x65x40 fra Brøndby til Søborg
Help with the transportation of furniture and installing of curtains
1,300 kr
Brøndby
Hello, I am looking for someone to help me transport two wooden doors from my current apartment to my new one. Along the way, we would make two additional stops to pick up two pieces of furniture, which would also be delivered to the new apartment. The items are relatively small and they are not too heavy I will help you move the furniture. Additionally, I need assistance with installing curtains. The estimated time is 2 hours for everything. It is expected that you have your own Van where to put the furniture. Thank you!
Chauffør
350 kr
Brøndby
Jeg mangler en chaffør det kan køre mig til tandlæge , ca. 1 time, og hjem igen. Tandlægen bor 7 min i bil fra min bopæl. Skal møde hos tandlægen 10.30 . Så skal være der 10 ,15.
Transport af gasfyr fra Silkeborg til Brøndby
1,200 kr
Brøndby
Kørsel og transport af gasfyr, aftræk og skorsten, alt er afmonteret og klar til afhentning i Silkeborg. Skal læsses og køres til Brøndby. Fyret måler ca. 90cm højde 60cm i bredde og 50cm i dybde og vejer omkring 80kg. Skorsten og aftræk flyder ikke meget.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i brøndby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i brøndby, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 980.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!