Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Very punctual and efficient!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Very punctual and efficient!"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hedehusene
"Erkan kom med et meget effektivt hold, der hurtigt løste opgaven 👍👍👍"
Gentofte
"Rigtig fint arbejde"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
København Ø
"."
Rødovre
"To gode gutter hjalp med at bære sofa op på 6. etage. De kom hurtigt med kort varsel og var super flinke :)"
København Ø
"Onsdag eftermiddag, da jeg oprettede opgaven, valgte jeg at opgaven skulle være løst inden søndag, dvs. enten torsdag, fredag eller lørdag. Torsdag morgen, da jeg accepterede Andi H.s tilbud, skrev jeg med det samme til ham og spurgte hvilken dag, han ville kigge forbi. Trods flere beskeder til Andi H., fik jeg ikke svar og var derfor til sidst nødt til at skrive, at jeg ville have et svar fredag inden klokken 16 om hvornår Andi H. ville dukke op eller om jeg skulle give opgaven til en anden. Fredag 16:30 havde jeg stadig ikke fået svar på én eneste af mine beskeder og var derfor nødt til at annullerer opgaven."
Josef var rigtig behagelig at arbejde med og udførte flytte opgaven som forventet. Jeg kan godt anbefale Josef til den slags opgaver.
jeg skal have en chauffør og lille lastbil til at flytte en masse kasser og enkelte møbler. Jeg behøver ikke hjælp til at tømme vognen og læsse den nødvendigvis.
1,500,-
Fantastisk hjælp!
Flytte dobb seng 2 meter ud fra væg
500,-
Super søde effektive gutter. Booke gerne igen.
Flytte spisebord
700,-
Super godt arbejde!👍
Flyttet 2 box madrasser, 1 sofa 2,20 cm længde, 1 sofastol , 1 lille glasbord, 3 små skabe( tvbord,) 1 montanareol og 5 lette flytte kasser plus diverse småting som jeg selv ordner. skal flyttes fra høj kælder på adressen og køres ca 5 min og aflæsses i garage.
600,-
Perfekt!
Mindre flytning flyttehjælp med bil
1,100,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Maleri 130x180 kørt fra Gentofte til Kbh. Ø
300 kr
Charlottenlund
Jeg har købt et maleri på 130x180, som skal hentes i Gentofte og køres til Østerbro i Kbh. Der er 6,1 km
flytning af ting fra 2920 til Hoejbjerg 8270 med 10 dages opbevarring
3,000 kr
Charlottenlund
Jeg skal have ting flyttet d 21 marts fra 2920 til 8270. De skal hentes d 21 marts og leveres t d 31 Marts efter kl 2, saa der er brug for 10 dages opbevarring. Tingene er: 3 hvide varere, 2 enkelt senge, 2 kommoder, 4 lamper, taepper, 4 plastick kasser, 5 kasser. Der bliver muligtvis tilfoeget mere. Ved afhentning, stue etage og kaelder, der er nem privat parkering og ved drop off er der nem parking lige ved huset.1 hvide vare og sengene skal i kaelderen, resten bliver i stue etagen. Jeg kan hjaelpe med kasserne med ikke de store tunge ting some senge og hvide varer. Tak
Flytte brændetårn 20 meter
500 kr
Charlottenlund
Et brændetårn placeret lige uden for vores hus skal flyttes cirka 20 meter så det kommer til at stå i er hjørne af vores carport. Hvis manuelt: trillebør vil være en fordel. Ellers elektrisk palleløfter.
Privat Flytning
2,000 kr
Charlottenlund
Flytning af møbler: Vi skal have flyttet møbler ind i vores nye lejlighed + max 10 flyttekasser. Opgaven kræver nok 2 mand. Der skal flyttes følgende møbler: Hævesænke bord spisebord (4 personer) TV TV bord Chaiselong sofa (kan deles i to dele. Dobbeltseng + topmadras (queen size 140 cm) Skuffer under seng tremmeseng bænk hattehylde lille sofabord. kattetræ puslebord 2 bogreoler (40x30x190 cm) (Lejligheden er i alt 55 m2 bbr) Specielt sofaen kan godt være lidt svær at få igennem døren. (Men alle møblerne er kommet igennem døren, så tænker de også kan komme ud ;)) Vi bor på 1. sal Vi skal flytte til 2. sal Der er kun trapper/ingen elevator. Man kan godt standse foran ved begge steder. Der er 4 km kørsel (6 min ifølge google) Bemærk: - Pga. vi har to katte som er meget skræmte, er det vigtigt at i er punktlige. Og i skal være klar på Lørdag kl. 11:00. Vi tænker at tage kattene over i den nye lejlighed forinden, og lukke dem inde i køkkenet først, så i kan komme frit til. Derefter ringer vi og fortæller at der er frit til at i kan komme. Der er en risiko for at vi ikke kan få lokket vores katte ind i deres bur, og vi derfor må udskyde til en ny dato. I så fald betaler vi 500 kr. mere. Skriv venligst det præcise tidspunkt hvornår i vil kunne lave opgaven (vi foreslår lørdag kl. 11:00). Vi tænker at ringe ca. 45 minutter før, og bekræfte om der er grønt lys eller det bliver udskudt til en anden dato.
Hjælp til at flytte reol
500 kr
Charlottenlund
It is a dresser From the brand oliverfurniture
flytning af seng
600 kr
Charlottenlund
Flytning af en dobbeltseng 180 x 200 på samme etage 12 meter til et nyt værelse
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i charlottenlund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i charlottenlund, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 590.00,- til 2,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!