Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Very punctual and efficient!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Very punctual and efficient!"
Hedehusene
"Erkan kom med et meget effektivt hold, der hurtigt løste opgaven 👍👍👍"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Rødovre
"To gode gutter hjalp med at bære sofa op på 6. etage. De kom hurtigt med kort varsel og var super flinke :)"
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Hvidovre
"Mike og hans kollega kom som aftalt og udførte gravearbejdet til fuld tilfredshed"
Gentofte
"Rigtig fint arbejde"
Det var bare herligt at møde to unge drenge, med gå på mod. De var fantastiske at kommunikere med, og de kom med møblet på slaget, af den tid vi havde aftalt. De var yderst forsigtige med ikke at beskadige møblet. Bravo siger jeg bare. Jeg er yderst tilfreds. 💪👍🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Flytning af reolsystem 150 cm x150 cm. Afhentes i Måløv og køres til Frederiksberg.
875,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af gammeldags/tyk billedrørsmonitor(CRT), 24 kg.
250 kr
Måløv
En ældre men tung(ca. 24 kg) CRT monitor skal fragtes(kan nemt sættes på bagsædet). Afhentning skal ske mellem 15-20 i morgen fredag d. 20/9. Jeg bærer selv monitoren fra din bil op til min lejlighed på afleveringsstedet.
Flyttebil med 1-2 mand
1,800 kr
Måløv
Måløv (elevator): 2 madrasser i 90x200 1 hæve/sænkebord (skal muligvis afmontere ben først) 1 tv bord ca 50x160 1 lille skabsfryser 1 stop på vejen - Shurgard Ishøj (elevator): Sengeramme til elevationsseng (2x90x200 cm), Sofa med chaiselong Højde: 88cm, Bredde: 228cm, Dybde: 154cm (delt i 2) Sengegavl 180x108 Skal bruge bil og 1-2 mænd til levering på 2. sal med trapper. Flytningen skal gøres i uge 39, alternativt uge 40
Skal have hjælp til at flytte 4 tunge møbler vitrineskab med glaslåger og en sofa.Det
995 kr
Måløv
Vi skal have flyttet Et plankebord, et vitrineskab med glaslåger, en sofa. Afstanden er 300m fra A-B
Billardbord transport, 3. sal
1,000 kr
Måløv
Jeg skal have transporteret et billardbord med målene 195cm x 108cm. Fra gadeplan til København (3sal) Bordet er fra 1918 og derfor ikke lige så tungt, som et moderne bord, men stadig ret tung.
Flytning af reolsystem 150 cm x150 cm. Afhentes i Måløv og køres til Frederiksberg.
900 kr
Måløv
Jeg skal have afhentet en reol fra mit gamle kontor Kl 15:30 i eftermiddag i Måløv. Faktisk nærmere på Kildedal. Der står på stueplan og har tre trin ned til udgangen. Opgaven tager max en time for to flyttemænd. reolsystemet er kvardratisk 150 cm x 150 cm. det skal flyttes op på 1.ste sals lejlighed på Frederiksberg. Jeg tilbyder kr 900 for opgaven.
Hjælp til flytning. ca 2 timer. Fra Kl 17:30 -19:30. Flyttemand søger makker.
800 kr
Måløv
Der skal flyttes en reol. sofa og et to delt chatol. Den anden chauffør har en stor flyttebil og kender til ruten. Først med start i Måløv, dernæst Vangede, Charlottenlund og til sidst til Frederiksberg 1.ste Sals lejlighed.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i måløv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i måløv, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!