Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Den sødeste Simon kunne fixe en meget udfordrende opgave med sine kræfter og kreative tænkning - og jeg kan nu komme på toilettet og i bad👌🏼😉"
Det sker på Handyhand lige nu
Luk vindue
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Den sødeste Simon kunne fixe en meget udfordrende opgave med sine kræfter og kreative tænkning - og jeg kan nu komme på toilettet og i bad👌🏼😉"
Hedehusene
"Kom til tiden. Venlig og høflige og effektive."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Fantastisk god service og dygtig håndværker Tak"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Roskilde
"Fleksibel, grundig og venlig."
Hvidovre
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Randers NV
"Det gik supergodt! Vi havde lidt flere ting end planlagt, og de var hjælpsomme med at finde en løsning. Meget søde!"
Ferhat var meget effektiv og omhyggelig med sit arbejde. Jeg anbefaler ham til lignende opgaver og vil selv henvende mig til ham igen, hvis jeg får brug for hjælp til transport.
Transport af sofa Kolding-Amager
2.500,-
Alt var perfekt fra start til slut. Zander var kommunikativ, høflig, fleksibel, punktlig, venlig og hjælpsom og løste opgaven til min fulde tilfredshed.
Transport af ladcykel Sønderborg-København
3.500,-
Super god service, behjælpelig og punktlig!
Transport af spisebord fra 6600 Vejen til 1067 København K
850,-
I would highly recommend Benji to anyone who needs a helping hand and is looking for a punctual, helpful person, with lots of storage in the van and fun to chat with! :)
Carry and transport luggage and bags + drive
500,-
Fint udført opgaven, meget god komunikation, rart menneske, højt anbefalet
Afnentning + levering brugte møbler til genbrugsplads.Behov for transportbil og mænd til hjælp
2.500,-
Super
Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Egetræsmøbler
3.000 kr
Sønderborg
flytte fra: *********** ** * *** flytte til: ******** **** * * *** dato: (år-mdr.-dag) ********** medsendte filer: -/- -/- - det er hovedsageligt egetræ møbler, 4 skænk, 2 store spiseborde, 2 høje skabe, 1 stuebord, det er alt i egetræ... kan i give os et tilbud på dette? mvh ****** ormstrup
Komplet flytning fra lejlighed og depotrum til hus
4.000 kr
Kolding
Størrelse på lejlighed: 80 m2 Inventar: Flyttekasser, borde, stole, senge, skabe, TV, sofa, vaskemaskine, tørretumbler, barnevogn, 2 cykler + diverse småting. Lejligheden er tæt møbleret. Etage: Høj stue med trapper Parkering: Cirka 20 meter fra lejligheden Der skal flyttes til hus hvor der er mulighed for parkering i indkørsel. Inventar bæres forsigtigt ind i de rum som de tilhører. Herudover skal der flyttes inventar fra et depotrum placeret på Essen 8A i Kolding. Depotrummet er på 6 m2 og er fyldt godt op med flyttekasser, møbler og haveredskaber. Tilbud skal inkludere arbejdsløn, transport og flyttebil. Flyttemændende skal regne med at flytte det hele selv.
Kørsel fra Aabenraa til næstved
1.000 kr
Aabenraa
Jeg har kun 1000 kr til kørsel og ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at komme til Næstved fra Aabenraa på onsdag det skal være kl 11
Nedbæring af kommode, skrivebord og seng og lidt småting fra 2. Sal
300 kr
Esbjerg Ø
Jeg skal have båret en enmandsseng, et skrivebord, en kommode og en gamer kontorstol ned fra 2. Sal og ned i en trailer. Kræver 2 personer
Flytning
1.200 kr
Vojens
Flyttekasser , sofa ,lænestol, stole
Flytning
1.000 kr
Varde
Hejsa jeg mangler 2 mænd og en varevogn til flytning da jeg ikke selv kan hjælpe med og flytte der er det der er på billeder plus et par småtingsengen kan skilles helt af .sengen er skillet af inden i kommer
Flytning af vaskemaskine og tørretumbler, skrivebord, kiste, to x to personers sofa, to cykler
2.000 kr
Gråsten
transport fra Gråsten til Aabenraa
Flytning fra vojens til Morud .
2.000 kr
Vojens
Seng, flyttekasser ,sofa, læne stole , reoler, sække, plastik kasser , kufferter, samt div
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i bjert til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i bjert, i post nr: 6058 til 6302.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.430,00,- til 4.000,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!