Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Udførte arbejdet perfekt og til fuld tilfredshed"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Udførte arbejdet perfekt og til fuld tilfredshed"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Hedehusene
"Super"
København N
"Effektivt og virkelig veludført opgave."
Roskilde
"Fantastisk service"
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Hvidovre
"Anden gang vi har fået hjælp af Mohammad og endnu en gang en fornøjelse. Hurtig svartid, effektiv i udførelse og meget venlig. Stor anbefaling herfra."
Super
Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen
500,-
Ferhat var meget effektiv og omhyggelig med sit arbejde. Jeg anbefaler ham til lignende opgaver og vil selv henvende mig til ham igen, hvis jeg får brug for hjælp til transport.
Transport af sofa Kolding-Amager
2,500,-
Alt var perfekt fra start til slut. Zander var kommunikativ, høflig, fleksibel, punktlig, venlig og hjælpsom og løste opgaven til min fulde tilfredshed.
Transport af ladcykel Sønderborg-København
3,500,-
Super god service, behjælpelig og punktlig!
Transport af spisebord fra 6600 Vejen til 1067 København K
850,-
Super. får opgaven løst til guldmedalje
Transport af bil
600,-
Meget nem at kommunikere med. Leveret opgaven som aftalt. Så herfra topkarakter☺️
Transport af skrivebord
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernet diverse møbler i lejlighed
2,200 kr
Esbjerg Ø
Seng,tung kommode,flyttekasser,sække med tøj der er ingen elevator.tingene køres til buen 8 tønder 6270
Afhentning af interiør
3,414 kr
Esbjerg Ø
Afhente seng,kommode flyttekasser reol sække med tøj
Privat flytning
6,000 kr
Esbjerg
Route: Fra Esbjerg til Aarhus Størrelse: 75 kvm lejlighed, let møbleret? Store møbler: Seng (120x200 cm), sofa (200x80 cm), kiste (15 kg), 2 lette reoler, Etager: 1. sal uden elevator i Esbjerg, 5. sal med elevator i Aarhus Flyttekasser: Ca. 15 stk Hjælp: Er der nogen til at hjælpe med at flytte og bære?
Afhentning af spisebord i Fredericia og levering i København
1,000 kr
Fredericia
Der skal afhentes et rundt spisebord i Fredericia og leveres i København. Bor i stuen så kun få trin op ved levering. Bord i massiv fyrretræ Bord mål 120 cm diameter og 72 cm høj
Flytning fragt Tønder->Herning
3,000 kr
Tønder
Jeg leder efter en chauffør med en varevogn (f.eks. Iveco Daily), der kan hjælpe med en flytninf. Mig og min ven vil indlæse og losse alle varer i varevognen, ingen hjælp forventet fra chaufføren. Flytningen er fra Tønder til Herning. De store ting til transport er: en seng og madrass, en to personer sofa, et 2m lange bord med stole, en stor chaiselong stol, to små kontorskabe og omkring 15 flytningskasser.
jeg har brug for at hente en vaskemaskine og få hjælp til opsætning
500 kr
Sønderborg
jeg har købt en vaskemaskine og har brug for at den bliver hentet og hvor i kan hjælpe med at tag den ind i min lejlighed og sætte den igang med opsætning. Den skal hentes fra et hus og der er ingen trapper og den skal ikke bære op eller ned. Det samme med mit hjem. Der er lakering mulighed tæt på min og hendes lejlighed. Med bil tager det kun 4 minutter frem og tilbage.
Flytte seng
500 kr
Vojens
Jeg har brug for hjælp til at få flyttet min seng, en kommode og et par enkelte flyttekasser, fra Vojens til Vamdrup. Der er trapper ved afhentning men er i tvivl om der er trapper ved aflevering. Jeg har hverken selv bil med anhængertræk eller trailer hvor der er plads til min seng. Sengen måler 180x200
Av hente af 3 stk videvare
1,000 kr
Esbjerg
Vaskemaskine og køleskab og tørretumbler 1 stk af ver slags
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i jordrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i jordrup, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 980.00,- til 3,110.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!