Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Helt ok udført"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Helt ok udført"
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Randers NV
"Effektive gutter."
Super
Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen
500,-
Ferhat var meget effektiv og omhyggelig med sit arbejde. Jeg anbefaler ham til lignende opgaver og vil selv henvende mig til ham igen, hvis jeg får brug for hjælp til transport.
Transport af sofa Kolding-Amager
2,500,-
Alt var perfekt fra start til slut. Zander var kommunikativ, høflig, fleksibel, punktlig, venlig og hjælpsom og løste opgaven til min fulde tilfredshed.
Transport af ladcykel Sønderborg-København
3,500,-
Super. får opgaven løst til guldmedalje
Transport af bil
600,-
Meget nem at kommunikere med. Leveret opgaven som aftalt. Så herfra topkarakter☺️
Transport af skrivebord
700,-
Mykhailo er professionel, venlig og effektiv! Kæmpe anbefaling 👍
Flyttehjælp med bil
1,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Visevært samt ind- og udflytningssyn
1,000 kr
Tønder
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Viseværtopgaver, flyttesyn mm.
1,000 kr
Tinglev
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Flytning /ombytning af klaver og flytning af kølefryseskab
2,000 kr
Egtved
Jeg har et gammel klaver der skal flyttes ud på lager(afstand 50 meter) og et el klaver, der skal ind i stedet. Herudover har jeg en gammel fryser, der skal flyttes ud på lager og et nyt køle fryseskab som skal bæres ind i køkkenet. Vi har en trappe op til huset(se billeder)
Møbler
1,500 kr
Kolding
Chasingsofa Sofabord TV bord TV Seng Flyttekasser med tøj, køkkenting og andet. Bord + stole
Afhentning af møbel
500 kr
Børkop
Hej, Jeg har brug for en hjælpende hånd eller hænder, som kan hente denne kommode for mig på lørdag - og herefter køres til min adresse. Der skal ikke bruges værktøj eller lignende, men der skal være god plads i bilen eller evt. trailer. Skal afhentes i Børkop (7080) og laveres til Odense sø
Møblering af lejlighed
3,500 kr
Aabenraa
Jeg har brug for at få en 2 værelses lejlighed møbleret i Aabenraa i uge 51. Du skal forvente at bruge én dag på det. Jeg arbejder for et rekrutteringsbureau, Dedicare. Vi rekrutterer svenske læger, jordemødre og sygeplejersker til Danmark, og vi stiller en møbleret bolig til rådighed til dem i den periode, de er her. Jeg søger faste samarbejdspartnere, der vil hjælpe med at møblere og klargøre lejligheder inden vores konsulenter flytter ind. Så hvis det går godt med denne opgave, kan vi gentage successen. Opgaven går ud på, at du først og fremmest gennemgår lejligheden med udlejer til et indflyttersyn. Derefter kommer et flyttefirma med møbler og flyttekasser, som skal pakkes ud og stilles på plads. Du skal derfor ikke selv bære tunge møbler. Du vil skulle i Jysk og Føtex for at hente supplerende ting og "småmøbler". Det kan ske, at du må lave en udlæg, som vi refunderer. Der skal hænges gardiner og lamper op i lejligheden. Det kan være, at der skal samles et par møbler. Jeg har vedhæftet en mere detaljeret opgavebeskrivelse. Andet: - Du skal selv stille bil til rådighed. - Du skal selv medbringe værktøj. - Jeg sender en nøgleboks og en router til dig. - Du kan altid kontakte mig, hvis du er i tvivl om noget - det forventer jeg faktisk, at du gør 😊 Hvis du tænker, at opgaven kunne være noget for dig, er du velkommen til at tage kontakt - så kan vi afklare de sidste spørgsmål og detaljer. Det er vigtigt for mig, at vi har en god dialog omkring opgaven, og at du forstår vigtigheden af at lejligheden spiller, inden vores læge skal flytte ind.
Dygtig privat chauffør
Esbjerg
Jeg kører dig rundt hvor du vil og er sikker på du er 100% tilfreds.
Transport af spisebord fra 6600 Vejen til 1067 København K
1,000 kr
Vejen
Transport af spisebord i træ. 180 x 115x74cm + to indsatsplader (50x115x8cm) fra 6600 Vejen til 1067 København K
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland og levering i Aalborg
1,234 kr
Toftlund
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland - levering Aalborg
Flytning af indbo
13,097 kr
Sønderborg
Flytte indbo fra 120m2 lejlighed
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i taulov pakkecenter til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i taulov pakkecenter, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,550.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!