Arbejdsmand i gang med byggeprojekt, iført sikkerhedshjelm og værktøj, symboliserer pålidelighed og ekspertise.

Arbejdsmand i Taastrup

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Taastrup

Arbejdsmænd til alle dine behov

Arbejdsmand til faglærte

Arbejdsmænd til jord og beton

Pladsmænd

Håndmænd til maskinføring

Oprydningsfolk

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste arbejdsmænd i Taastrup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Waqas A..

Taastrup

4,9
44 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Arbejde grundigt udført."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

DHS - ..

Ishøj

5,0
121 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super service, godt håndværk"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Veselin V..

Ishøj

5,0
135 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Utrolig grundig og pænt arbejde med at sætte vores mange lamper op. Veselin var ud over meget dygtig, punktlig og rar. Jeg vil til hver en tid få hjælp fra ham igen og kan kun anbefale."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Khalil A..

Hvidovre

5,0
238 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget god service vil klart anbefale til mine venner"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Rey R..

Taastrup

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Was very helpful in installing the toilet spray for my bathrooms. On time and very efficient."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sabin G..

Glostrup

5,0
99 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Han satte en lampe op i badeværelset med et rigtigt fint resultat."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Martin S..

Ishøj

4,9
68 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Martin hjalp os med at få færdigmonteret en lampe. Dygtig, pålidelig og gjorde tingene ordentligt. Bruger gerne Martin igen."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Line W..

Taastrup

4,7
10 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Resultatet ok. Ekstrem mange undskyldninger for udsættelse af aftaler derfor tog det lang tid at få udført opgaven."

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Joaquin var forpligtet til at udføre og afslutte arbejdet, som vi aftalte på en meget god og professionel måde. Han er hårdtarbejdende og kommer til tiden. Næste gang, hvor jeg har brug for hjælp til at reparere noget i mit hjem, ved jeg, at han er den rette handyman til opgaven.

Samle 2 sofa og sofabord, ophængning tv og hylde

400,-

comment.user?.profileImg

Meget sød og omhyggelig håndværker

Udskiftet hyldeknægte på 3 hylder til nogle kraftigere

400,-

comment.user?.profileImg

"Super godt og hurtigt arbejde"

Sat billeder og hylder op i beton væg

1.500,-

comment.user?.profileImg

Saeed did an excellent job. We had to fill some holes around the house. He was punctual, and finished the task quickly and effectively. Really good communication and a good eye for detail. I would totally recommend him.

Cover holes in walls and ceiling

1.000,-

comment.user?.profileImg

Markise 4 meter

Opsætning af markise

3.000,-

comment.user?.profileImg

Go og venlig

Bidet opsætning

1.500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af arbejdsmænd

Baseret på 4248 Anmeldelser

4.93
4095
94
19
7
33

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Taastrup

Cover holes in walls and ceiling

1.000 kr.

I need to cover about 4 holes. One on the ground floor (picture) and two more in the basement (wall and ceiling).

Changing bathtub

10.000 kr.

We'd like to replace this old built-in bathtub with a new one. Potential tiling repairs will be needed.

Ophængning af lampe og ned med at bære tæppe og papkasser ned fra andet etage

700 kr.

Har brug for hjælp og for at sætte en lampe op i stuen og hjælp til at bære to-tre ruller tæpper og smider noget pap ud for mig som er tre store kasser

Afmontering af armlæn fra modulsofa-del + montering til anden modul

1.000 kr.

Modul sofa fra sit n sleep er for stor til vores nye stue. Derfor skal armlæn fra et modul afmonteres og monteres på ny modul så sofaen kan være i ny stue. Armlæn skal bare monteres med selvskærende skrue på trækontruktion på modulet.

Markise removal

700 kr.

I have a markise which i want it to be removed which includes removal of markise full uninstallation and disposal. It is a very old one and its 4 mts long so i suspect it cannot be taken without cutting it into 2-3 pieces. Its a 2-3 person job as it is heavy. Disposal station is 30 mt from my place.

Skift af bundstykke

2.500 kr.

Nedbrydning af træ i bundstykke under terrassedør. Ønskes skiftes til et nyt. Ny mørtel mellem bundstykke og dørtrin. Budget er uden materialer som jeg betaler separat. Det er uden maling. Bundstykket måler ca 10 x 110 cm.

Montering af carport (5x3m)

8.000 kr.

Jeg sørger for at købe carporten Canopia by Palram Vitoria 5000 carport - antracitgrå. Du skal have erfaring med at montere carporte, du skal nok støbe 4 x 40x40 cm beton blokke i indkørslen, så carporten kan boltes fast på disse. Du medbringer værktøj og nødvendige materialer til montering. Jeg har vedhæftet et billede af carporten.

Montering af markise på terrasseudhæng

2.500 kr.

Vi skal have monteret en manuel markise 350 cm bred, som skal sættes fast i træloft på terrasseudhæng. Vi har kig på en Essence manuel åben markise. Vægt 30 kg. Der bliver tilkøbt loftbeslag. Vi har i forvejen en gammel rusten sag hængende, som giver en idé om hvordan den nye skal hænge (fotos). Den gamle skal selvfølgelig pilles ned først.

Nedtagning af reol

500 kr.

Jeg har problemer med nedtagning af reol. Den sidste skrue driller Gerne hjælp så hurtigt som muligt

Hvad tilbyder arbejdsmænd

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:

    1. Opret din opgave: Indled med at beskrive nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. anlægsarbejde eller at leje en bestemt type arbejdsmand. Det indebærer også detaljer om opgaven, samt det ønskede tidspunkt for dens udførelse.
    2. Angiv et budget: Dette vil give handyhandere en idé om dine prismæssige forventninger og gøre dem i stand til at tilpasse deres bud.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af din opgave vil du modtage tilbud på din opgave fra arbejdsmænd fra dit lokalområde.
    4. Vælg en arbejdsmand: Gennemse de tilbud, du modtager, og vælg den handyhander, der bedst opfylder dine krav.
    5. Bekræft og start: Når du har valgt en arbejdsmand, kan arbejdet begynde. 
  • Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet så er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket. 

  • Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder. 

    Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven, det handler om.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Afsend din anmodning.
    3. Afvent handyhanderen godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.       

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. 

    Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer. 

  • Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden. 

    Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave. 

  • Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en arbejdsmand med Handyhand?

Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige arbejdsmænd, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov - uanset om du stiller særlige krav til opgaven. 
  • Gennemsigtigt: Fordi du har adgang til anmeldelser fra andre kunder, kan du danne dig et overblik over, hvad alle arbejdsmændene har af kvalifikationer.
  • Billigt: Vores budsystem gør det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og brugervenlige betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere danner grundlag for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i taastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i taastrup, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950,00,- til 4.780,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!