
Se profil
Jonas I..
København N
Seneste Anmeldelse
"Alt fungerede som det skulle 😀"
Verifikationer
Info

Arbejdsmand til faglærte
Arbejdsmænd til jord og beton
Pladsmænd
Håndmænd til maskinføring
Oprydningsfolk
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København N
"Alt fungerede som det skulle 😀"
Info

Se profil
Hvidovre
"everything was perfect!"
Info
Se profil
København S
"Meget korrekt mand og venlig. Virker til at vide hvad han laver og har et godt overblik. De byggede et skur og mig og ordnede isolering og fuger ved vinduer."
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Hurtig eksekvering"
Info
Se profil
Valby
"Opgave blev lavet præcis som forventet."
Info
Se profil
Brønshøj
"Godt arbejde"
Info

Se profil
Værløse
"Kom til tiden, hyggelig og nem at snakke med og jobbet blev udført super hurtigt. Kan varmt anbefales!"
Info

Se profil
København NV
"Morad did a really good job with replacing the sink in the bathroom. He takes time and ensures that you get the best result possible. Highly recommend him for your VVS needs."
Info

Khalil er virkelig venlig og hjælpsom og tager sig hellere god tid for at sikre, at opgaven bliver udført helt rigtigt. Vi fik hængt og tilsluttet lamper og gardiner. Han har udstyret i orden så det gør ikke noget hvis du mangler en skrue eller noget ledning. Kan varmt anbefale!
Hænge to loftlamper og to gardinskinner
475,-

"Fik hængt 4 lamper op og sat gardin op af Henrik. Kan klart anbefale ham. Meget detalje orienteret og flot stykke arbejde. Og så er han flink og hyggelig at snakke med :)"
Hæng 4 lamper op, der er 4 meter højt loft. Plus sæt et gardin op fra Jysk til et vindue
1.000,-

"Hyggelig og kompetent"
Handyman
499,-

Super fint! Oprettede opgaven om aftenen, dagen efter kl. 14 stod Hussein klar og efter 30 min. hang der en spisebordslampe snorlige. 👌🏻
Ophæng af spisebordslampe
500,-

Loránd er simpelthen en fornøjelse at have på besøg. Hans arbejde er perfekt.
Opsætning af gardiner og pendler lamper
2.000,-

"Easy to communicate with, did a good job at a fair price"
Putting up 3 curtain poles, and 3 ceilling lights
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Montering af tætningslister
700 kr
Vi skal have tætningslister på vinduerne i vores lejlighed. Vinduerne er utætte og gamle og vi vil gerne høre hvilke tætningslister/løsninger du anbefaler.
Walking pad Repai
The walking pad is not working smooth it stuck in middle and switches off
Nedtagning af jernbøjle/tøjstativ fra væg
Vi søger akut hjælp til nedtagning af jernstang/tøjstativ fra væg. Vi har ikke det rette værktøj til rådighed, så det skal medbringes. Vi søger hjælp så hurtig som muligt i dag grundet flytning.
Afmontering af skoreol fra væg med dobbeltklæbende (meget stærk) tape
Vi søger akut hjælp til nedtagning/afmontering af skoreol fra væg, der sidder godt fast med dobbeltklæbende (meget stærk) tape/lim. Vi har hårtørrer til rådighed, men intet værktøj. Skal nedtages i dag så hurtigt som muligt grundet flytning. 🙏🏼
Fiks løs skabslåge
1.000 kr
Vores køkkenskabslåges ene beslag er blevet løst efter 7 års brug, fordi skruerne simpelthen har udvidet hullet lidt over tid, hvilket betyder at beslaget sidder løst og lågen hænger. Det er kun det nederste beslag der er løsnet.
Dørhåndtag mm.
780 kr
Har flere småting, Påsætning af dørhåndtag, rette hængsler på reoldør, garderoberne, opsætning af loftlamper
Ublocking a clogged drain in the Kitchen
1.000 kr
Our sink is clogged with most likely coffee grounds and grease, we have opened up the tubes to clear everything out and poured coffee cleaning solution as well as drain unclogger which worked for a week and now it is totally stuck, we believe that the problem lies in the pipes deeper down that we can reach with a cheap snake.
Børnefest underholdning
1.200 kr
I am looking for an intertainer for my son's birthday party on the 31st of May. We have 10 kids aged 3 to 6 yrs old and we would love someone to do a magic show OR balloon figures OR face painting etc. The duration should be around 60-75 mins. The entertainment will be done outside, but it there weather is not good there will be indoor space as well.
Handyman
300 kr
Har brug for hjælp til at afmontere skruer på en seng og skrue sammen igen i siderne da den skal ombetrækkes. Seng er 140 cm og samlet så det en nem opgave
Handyman needed to fix oven door handle
500 kr
The door handle on my oven has fallen off and needs to be put back on. I think it may require some sort of bolt to fix it back on and tools but I’m not sure. I do not have any tools
Ophæng
740 kr
Hænge et lille badeværelsesskab (46x35x20 cm) op på en flisevæg. Installere to trådkurve i et skab
Når du overvejer at gøre brug af udlejning af arbejdsmænd, når du skal hyre en arbejdsmand til en opgave, kan der være en masse forhold at tage hensyn til. Hvad indebærer servicen? Hvilket udstyr er nødvendigt? Hvem sørger for materialerne, der skal bruges? Disse og flere spørgsmål besvarer vi i det følgende, så læs med og bliv klogere på servicen, så du kan træffe de rette beslutninger, når du vil hyre en arbejdsmand.
En arbejdsmand kan tage sig af mange forskellige typer opgaver. Afhængigt af, hvad du konkret efterspørger, kan arbejdsgangen tilpasses derefter. Det er vigtigt at drøfte detaljerne med hinanden på forhånd for at forventningsafstemme. Overordnet ser arbejdsgangen typisk sådan ud:
Ja, man kan ofte også høre en ‘arbejdsmand’ omtalt som:
Man kan forestille sig mange, ofte håndværksprægede opgaver, samt forskelligartede reparationer, som man kan få udført ved leje af en arbejdsmand. Her giver vi et par forslag:
Det er vigtigt at bemærke, at den specifikke service, en arbejdsmand tilbyder, kan variere alt efter færdigheder og kvalifikationer. Vær præcis, når du beskriver opgaven ved oprettelse af den på platformen. På den måde gør du dit for at skabe det bedste match med en handyhander.
Personen, der udfører opgaver inden for kategorien ‘arbejdsmand’, kaldes typisk for en:
Udføres opgaven af et firma, vil det ofte være et af typen:
Sørg for at være tydelig, når du beskriver, hvilken hjælp du har brug for, når du skal leje en arbejdsmand, så du finder den rette arbejdsmand til opgaven.
Når du gør brug af udlejning af arbejdsmænd, vil de anvende en række remedier afhængigt af den specifikke opgave. Her er nogle af de mest almindelige:
Ofte bruger arbejdsmanden sit eget værktøj, men behovet for værktøj kan variere med opgaven, og derfor er det ekstra vigtigt, at du som kunde drøfter værktøj og udstyr med arbejdsmanden for at afklare, hvem der sørger for hvad. Måske kan du nemlig selv tilbyde at stille relevante remedier til rådighed for arbejdet.
En arbejdsmand bruger forskellige produkter og materialer, alt efter hvad opgaven lyder. Her er nogle af de mest almindelige inden for håndværksopgaver:
Ofte indhenter kunden selv materialerne, der indgår i håndværksopgaven, ved leje af en arbejdsmand til eksempelvis anlægsarbejde eller tømrerarbejde. Andre aftaler kan også laves indbyrdes mellem dig og handyhanderen. Det vigtigste er, at I selv sørger for en klar aftale, så der er overblik over, hvilke materialer der er brug for, og hvem der skaffer dem. Jeres aftale bør også være afspejlet i buddet.
Prisen afhænger af, hvad arbejdsopgaven går ud på, og hvor vanskelig den er. Som kunde er det dig, der indleder med at angive et budget ved opgaveoprettelse, når du søger udlejning af arbejdsmænd, der er tilgængelige. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din arbejdsmand udgifter til indkøbte materialer til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Håndværkerfradraget blev afskaffet 1. april 2022 og er derfor ikke relevant for opgaver udført derefter. Undersøg selv, om den hjælp, du efterspørger, falder inden for en af kategorierne i Skats servicefradrag.
Drejer din opgave sig om energiforbedringer, kan du eventuelt tjekke, om der aktuelt findes nogen energipuljer.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:
Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:
Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket.
Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder.
Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer.
Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer.
Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden.
Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave.
Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.
En arbejdsmand kan hjælpe en bred vifte af kunder med forskellige behov. Her er nogle af de typiske kunder og situationer, hvor en arbejdsmand kan være til stor hjælp:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at leje sin næste arbejdsmand, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med denne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår besværet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Det er først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed.
Hvis du stadig er interesseret i en sådan aftale, kan du overveje følgende:
Det er helt afgørende, at I er enige om og trygge ved jeres fælles aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Hvis der er flere håndværkere i gang på samme eller forskellige projekter, kan det være en fordel at koordinere lidt ekstra, så der ikke opstår dobbeltarbejde. Her er nogle forslag til, hvordan man kan skabe de bedste betingelser for de forskellige involverede:
Ofte er opgaverne, en arbejdsmand udfører, nogen, der ikke kræver bestemte faglige kvalifikationer, og der er ofte tale om håndværksmæssige opgaver. Tjek derfor, hvad din konkrete opgave kræver, når du vil leje arbejdsmænd, så du kan være med til at sørge for det rigtige match med en handyhander.
Det varierer fra handyhander til handyhander, om der tilbydes garanti for det udførte arbejdet. Er du interesseret i garanti, er det derfor vigtigt, at du drøfter det med den enkelte arbejdsmand, så det kan blive afklaret, om du kan få garanti eller ej.
Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i københavn sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i københavn sv, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.450,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!