Karina O.
Herlev
Seneste Anmeldelse
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Herlev
"Karina var fantastisk og gjorde at vi kunne nyde vores fest i fulde drag. Vi kan 100% anbefale Karina."
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Værløse
"Solvej tog bare styringen i køkkenet 😊 Super eksekveret. Vi fik vores mad leveret ret meget for sent og var lidt urolige, men Solvej havde overblikket og håndterede det hele for os 🥳 De bedste anbefalinger herfra 👍"
Birkerød
"Lotte var med til at få alt til at fungere til punkt og prikke i køkkenet og med serveringen. Tak for den kæmpe indsats til dig og din veninde 🙏🏻"
København N
"Hannah og hendes veninde var effektive, søde og imødekommende. De anrettede forretten på flotteste vis. Hun får mine varmeste anbefalinger"
Brønshøj
"Anne er helt fantastisk. Løser opgaven med stort overblik og kvalitet. Hvis der kunne gives flere stjerne, har Anne fortjent dem alle. Tak for en helt fantastisk hjælp."
København S
"Meget venlig, hjælpsom og grundig🌸"
I weekenden fejrede jeg min søn, og jeg var heldig at have Karina til at hjælpe med alt det praktiske på dagen. Fra starten kunne jeg mærke, at jeg var i professionelle hænder. Karina var nem at tale med, havde godt overblik og var fuldstændig selvkørende. Hun var den afgørende faktor, der gjorde, at jeg som vært kunne slappe af og nyde dagen. Alle gæsterne har rost Karina for hendes imødekommende væsen, hendes gode overblik og hendes servicemindede tilgang. Jeg kan kun på det varmeste anbefale Karina. Bedste hilsner Nina
Servering til konfirmation fra 15-22
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Køkken ,serverings personale
1,200 kr
Bagsværd
Hjælp i køkken og servering til privat fest .5-6 timer
Oppyntning og servering barnedåb
1,500 kr
Bagsværd
Opsætning af borde/pavilloner Oppyntning med dug, balloner mm. Servering/opfyldning af kaffe/frugt/chips osv
Madlavning 2 gange ugt.til travl familie 🙂
2,500 kr
Bagsværd
Kokkedame/madlavning-pige/dame i Bagsværd, Gladsaxe søges 4 - 6 timer ugentligt. Vi er 4 Pers med rigtig mange bolde i luften og desværre for lidt tid at lave hjemmelavet mad. Vi har besluttet for at søge og hyre hjælp til dette i hjemmet, og såftemt du mangler yderligere opgaver, har du herudover også mulighed for at blive tilknyttet som kok til en af vores skønne madklubber i en forening som er et stenkast fra os og Bagsværd station. Her er vi også 4- 5 pers ad gangen. Du elsker at lave mad Du er kreativ og kan lave: Dansk traditionel aftensmad Italienske alm kendte retter Gryderetter og helt alm retter lige fra boller i karry, frikkedeller, risretter og pasteretter Salater og grøntsager som vigtigt tilbehør Kan du bage, så er det en kæmpe bonus!!🙂 Men udover fisk som ingen af os spiser, så er der virkelig frit valg, og du planlægger me os en måned ad gangen, så du kan danne en ugentlig indkøbsliste til os. Ved gryderetter eller min 1 gang i ugen skal der laves så retten er tilstrækkelig til dagen efter. Du aflønnes pr time eller fast pris pr uge, med udbetaling månedligt eller efter aftale 🙂 God og rimelig løn, og du kan komme og lave mad mens vi stadig er ude og på arbejde. Madklubben gælder samme vilkår. Lyder det som et hobby job for dig, så kontakt mig 🙂 Mange hilsner Silvia
Servering til konfirmation fra 15-22
800 kr
Bagsværd
Vi skal holde fest for vores søn og skal bruge hjælp til at få det hele til at glide. Konceptet er kok og grillbuffet, så vi har brug for en serviceminded og selvstændig person til at hjælpe med at rydde service, rydde op, fylde op og i det hele taget sørge for at det hele kører og er en god oplevelse for gæsterne. Vi har lejet service med opvask, så service skal bare pakkes i bakker der sendes tilbage til udlejer. Der skal også stilles kaffe osv. frem. Opgaven forventes at foregå fra kl. 12.30 til 16.30 og vi tilbyder 200 kr. i timen.
Ærmer på konfirmationskjole skal gøres smallere og en festkjoler skal lægges op (2 lag)
600 kr
Bagsværd
2 ærmer skal syes smallere og en festkjoler skal lægges op (underkjole og kjole)
2 personer til servering d. 20. august
Bagsværd
Hej Jeg søger 2 dansk talende personer som kan hjælpe med servering og oprydning til privat fest i Bagsværd på lørdag d. 20. august. Det vil være fra kl 15.30 til ca 21.30 og det skal være 2 personer der kender hinanden. Lørdag d. 20. august
Hjælper til fest
Bagsværd
Jeg søger 2 personer til at hjælpe velkomst opfyldning og afrydning til en fest d. 20. august i Bagsværd. Jeg forventer at skulle bruge begge personer fra kl 14.30 til kl. 20.30 ca - altså 6 timer hver. 😊 Det er en uformel 30 års havefest hvor gæsterne selv henter mad og selv klarer drikkevarer hvorefter tallerkener skal bæres ud og sættes i opvasken. Vh Peter 20/08/2022 Kl. 14.30
Når du booker handyhandere til servering eller anden hjælp til fest, bør du vide mere om jobbet, så du bedre kan beskrive opgaven. I dette afsnit går vi i dybden med, hvad du præcist kan forvente. Du kan læse nærmere om serveringspersonalets specifikke opgaver, de forskellige services inden for denne kategori, og vigtige overvejelser vedrørende udstyr og forberedelse.
Personalets arbejde i forbindelse med servering eller anden hjælp til fest omfatter en række opgaver, som sikrer, at din fest bliver et stort hit og forløber uden problemer. Nogle af de centrale opgaver inkluderer:
Typisk vil køkkenhjælp og tjenere til festen severe og gøre rent efter gæsterne.
Serveringspersonalet er rygraden til fester og fejringer. Og arbejdet er langt fra let! De skal måske hente maden, anrette maden, servere 3-retters menu hvor tallerkener skal bæres ind og ud i tide, fylde drikkevarer op og pakke det hele væk igen. Du kan enten få hjælp til hele festen fra start til slut, eller vælge kun at få hjælp til den travleste del, eller der, hvor du gerne selv vil slappe af med venner eller familie. Med ekstra hjælp er der mindre stress, så alle får det sjovt. Brug tid på at overveje, hvornår du kan have brug for hjælp ved din næste fest eller begivenhed, og søg ekstra hjælp ved at lægge en opgave op på Handyhand. Afhængigt af, hvilken slags servering og hjælp du søger, kan du finde læringsparate Handyhandere, som gerne vil tjene lidt ekstra penge i deres fritid. Der er også erfarne tjenere på Handyhand, med mange års erfaring fra eksklusive restauranter.
Et måltid er ikke fuldendt uden drikkevarer, hvad enten det er en flot cocktail om aftenen eller en udsøgt brygget kaffe om morgenen. Der er mange talentfulde bartendere og baristaer her på Handyhand, som du kan samarbejde med. Det kan være når du gerne vil gøre noget helt særligt for en, du holder af. Det kan også være, at du kun har brug for et ekstra sæt hænder ved særlige lejligheder som store arrangementer eller firmafester. En bartender eller barista kan give dine gæster en følelse af, at du har ydet en helt særlig indsats for at hæve festen til et højere niveau. Hvem synes ikke det sjovt med en professionel bartender eller barista, der kommer og åbner baren efterhånden som festen skrider frem?
Travlhed og store, hyggelige sammenkomster betyder flere tallerkener og bestik, der flyver ind og ud af køkkenet. Det er især et problem, hvis du skal servere mange retter for mange gæster, men kun har begrænset service. Du behøver ikke købe stakkevis af nye tallerkener og bestik bare for at følge med. Du har måske bare brug for flere hænder til at vaske op og sørge for, at alt er rent og klar til brug med det samme igen. Hvis du ansætter en Handyhander til hjælp i køkkenet, enten specifikt til opvask eller generelt, kan du også undgå, at dine gæster kommer til at få beskidt service. Kom forlegenheden i forkøbet og giv dig selv tid til at slappe af med gæsterne i stedet for at vaske op, ved at skaffe en Handyhander, der kan vaske op for dig.
Ja, "servering eller anden hjælp til fest" kan også betegnes som følgende i opgaver:
Personen eller firmaet, der udfører sådant arbejde, kan betegnes som:
Alternativet til at hyre professionel hjælp til servering eller fester er:
Når du leder efter festhjælp eller serveringsassistance på Handyhand, er der nogle vigtige aspekter, du bør overveje om du har brug for:
Når det kommer til servering eller anden hjælp til fest findes der flere specialiserede services, der kan hjælpe med at gøre dit arrangement til en succes:
På Handyhand kan du altid booke den hjælp du har brug for, alt fra tjenere, køkkenhjælp til andet personale til din private fest.
Typisk bruges disse produkter til en fest af personalet:
Om serveringspersonalet medbringer disse produkter, afhænger ofte af arrangementets type og sted. I langt de fleste tilfælde vil du selv skulle stå for disse ting, så tingene allerede er klar når serveringspersonalet ankommer.
Hjælpepersonalet bruger typisk en række forskellige værktøjer og udstyr, for at kunne yde den bedste service:
Serveringspersonalet har i nogle tilfælde selv deres forklæder og lignende med, men køkkenudstyr og andet til serveringen forventes at være på stedet. Aftal det med din handyhander, hvilke redskaber og andre ting, du har brug for at de medbringer.
Serveringspersonale kan noget helt særligt, når det kommer til:
Typisk begynder serveringspersonalets arbejde nogle timer før gæsterne ankommer, for at forberede alt fra opsætning til køkkenhjælpens opgaver til festen. Arbejdet slutter, når alle gæster er gået, og oprydningen er færdig.
Beskriv det tydeligt i din opgave, hvad du forventer. Hvis du står for klargørelse og oprydning selv, kan du spare penge. Men det er oftest meget nemmere og rarere at lade dygtige handyhandere klare den del - så kan du nyde din fest i fulde drag.
Prisen fastsættes ud fra den samlede opgave, som du beskriver, og ikke som en timepris.
Nej, man kan ikke få tilskud til hyret hjælp ved fester eller til servering.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Serveringspersonale kan assistere en række forskellige individer og begivenheder:
Serveringspersonale bør have bestemte kundskaber, så de kan yde en optimal service. De skal have:
Under festhjælp eller serveringsassistance kan der opstå behov for:
Nej, med Handyhand behøver du ikke lave en specifik kontrakt. Handyhand tager sig af alle formaliteter, fra betaling til forsikring. Dette fjerner besværet med at selv skulle håndtere kontrakter eller fakturaer med køkkenhjælpen til sin fest.
Servicen skal udføres på det angivne sted for festen eller arrangementet. Dette kan være private hjem, lejede lokaler, firmafaciliteter eller udendørsområder. Det er vigtigt at specificere den nøjagtige adresse og eventuelle instruktioner for adgang.
Det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, især når der serveres mad og drikke til gæsterne. Man bør overveje allergier hos gæsterne, men også selve personalet. Her er nogle trin, man kan følge, for at sikre en allergivenlig servering:
Festhjælp eller serveringsassistance kan typisk udføres på alle tider af døgnet, afhængigt af arrangementets behov og personalets og køkkenhjælpens tilgængelighed. Dog er der nogle punkter, man bør overveje, hvis man planlægger at bestille hjælp uden for normal arbejdstid:
For et vellykket arrangement og at arbejdet forløber gnidningsfrit, kan du forberede dette, inden dit serveringspersonale ankommer:
Når du har flere festhjælpere til din fest, er det vigtigt at koordinere dem, så festen foregår så problemfrit som muligt. Det skal også være nemmere for dem at arbejde sammen og hjælpe hinanden. Prøv:
Nej, generelt har serveringspersonale ikke brug for særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at arbejde ved en fest eller arrangementer. Deres primære opgave er at levere service under selve begivenheden.
Dog er der aldersbegrænsninger, når det kommer til servering af alkohol. Unge under 18 må ikke servere stærke alkoholiske drikker på 2,8% og derover.
Serveringspersonale kan have forskellige uddannelsesbaggrunde. Mange starter deres karriere som tjener uden formel uddannelse og tilegner sig færdighederne gennem praktisk erfaring til fester og andre arrangementer.
Dog findes der faglige uddannelser inden for hotel- og restaurationsbranchen, hvor man kan specialisere sig i servering. Her uddanner eleverne sig i blandt andet kundeservice, mad- og vinviden, samt serveringsteknikker.
Derudover kan serveringspersonale også deltage i kurser og workshops, for at forbedre deres færdigheder og opnå certifikater inden for specifikke områder som f.eks. vin- eller cocktailviden.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at være serveringspersonale. Dog kan erfaring og kurser inden for servering være en fordel, for at sikre en høj servicekvalitet.
Sikkerhedskrav er ikke højt, når man hyrer hjælp til fest, da der generelt ikke er farlige arbejdsopgaver. Der skal være rimelige arbejdsforhold og god hygiejne, når man hyrer serveringspersonale.
At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:
Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.
Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.
Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.
Opgaverne på Handyhand er dækket af vores forsikring, så både du og dine handyhandere er beskyttet.
Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.
Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.
Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i bagsværd til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i bagsværd, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 1,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!