Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer i Hobro

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Hobro

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter i Hobro

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
174 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Marc var meget venlig og meget dygtig til at klare opgaven, med at få ført ledninger rundt i huset, så jeg kunne få netværkskabel til et værelse langt fra routeren. Marc kan anbefales."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
152 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Meget rar og høflig mand, professionel i sit arbejde omkring opgaven. En dejlig succes oplevelse 🙏"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jack R..

Viborg

4,7
11 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jack var rigtig god og venlig. Han gik ikke før opgaven var løst. Meget tilfreds"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Hadsten

4,9
203 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Venlig, grundig og effektiv"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lee W..

Aarhus V

4,9
18 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Han er mega dygtig :-)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

finn K..

Odder

4,9
94 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Flot arbejde - tak for hjælpen!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mads H..

Næstved

4,8
85 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Mads er meget pligtopfyldende og kan foreslå alternativer for at bringe prisen på opgaven ned."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ronnie S..

Arden

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Han fandt problemet og erkendte korrekt, at jeg var nødt til at hyre en VVS-service for at skaffe de rigtige dele og reparere det, fordi det var et ret kompliceret problem. Tak for hjælpen."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Sød smilende, effektiv og kunne sit håndværk i løbet af kort tid var mit TV opdateret med flere apps og kørende

Installering af you see streaming

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1458 Anmeldelser

4.90
1383
47
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Hobro

Ps5 hdmi reparation

500 kr.

Har overtaget en ps5 med beskadiget hdmi port som hvor personen selv har prøvet at fikse det. Ps5 er skilt ad. Så der skal sættes den nye hdmi port på selve bundkortet

2 usb-c porte er slidt

1.500 kr.

2 usb-c porte er slidt ned på venstre siden af pc er slidt ned, de får dårligt forbindelse til dok*** det er en mac pro 2 åar gammel

ny bagside på iphone 13pro

af og på montering af ny bagskærm på iphone 13 pro reservedele skal medbringes samt værktøj

ny skærm på ipad

700 kr.

Ny skærm på ipad gen.9 Skærm glasset er knust i det ene hjørne og der er faldet lidt stumper af. Skærmen er revnet lidt langs siden. Umiddelbart virker den stadig fint.

Program installation i Hobro

1.000 kr.

Hejsa, Jeg har købt et TV, men vil gerne have hjælp til installation af kanaler Modellen er 55 tommer Samsung

Forskærm er gået i stykker og kan ikke tænde

1.220 kr.

Dette er en iPhone 14 pro. Så et skærm skift burde ku gøre det. Skærmen er gået i stykker i venstre nedre hjørne og virker med lyd men skærmen er helt sort. Det er ikke en vandskade

min iphone 11 pro max er total smadret

1.200 kr.

begge sider er total smadret, samt kamera og lyd, og lader. jeg vil gerne have den fixet da jeg har vid og billeder, samt vigtige info på kalender

Printerproblem

500 kr.

Har lige skiftet blæk i min Canon pro 100s og kan ikke få den til at printe i rigtige farver.

Tv vil ikke reagere på fjernbetjeningen

1.000 kr.

Tv viser kun Philips så kommer der noget tekst men kan ikke komme ind på det

Ingen antennesignal til vores tv

1.000 kr.

Ingen signal til vores Lg tv Antenne på loftet Ved ikke Ja for et par dage siden Ja et tv på værelse Modtageren får intet signal, eller signalet er for svagt Ja for et par dage siden Ja et ekstra tv på værelse

Computer

500 kr.

Mus virker ikke på min MacBook hvad koster det og få lavet indbyggede trackpad?

Indstilling af mobiltelefon

2.000 kr.

Indstilling af Samsung Galaxy A35 telefon så den kan sende beskeder i Messenger. Min mor har trykket på nogle forkerte "knapper". Hun kan ikke længere sende beskeder i Messenger men godt modtage beskeder. Mobilen er forbundet til mobilnetværk. Jeg ved ikke om der er ændret i appelsin indstillinger eller om det er nyeste version af Messenger. Det er det I skal hjælpe med.

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i hobro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i hobro, i post nr: 7929 til 9978.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!