
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super service på en 1. juledag :-)"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Super service på en 1. juledag :-)"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Nazari tilbød at hjælpe, da jeg var blevet logget ude af min Microsoft konto. Han havde nogle ret gode input, og var god til at forklare de tekniske detaljer. Jeg nåede dog selv at få adgang til min konto igen, men vil helt klart anbefale Nazari. :)"
Info
Se profil
Viborg
verificeret
"Jack var rigtig god og venlig. Han gik ikke før opgaven var løst. Meget tilfreds"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Vi vil bestemt anbefale Mads til et job fremover 😀"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info
Se profil
Odder
verificeret
"Flot arbejde - tak for hjælpen!"
Info

Se profil
Hadsten
verificeret
"Venlig, grundig og effektiv"
Info

Søren viste stor respekt og forståelse for den problemstillinger jeg havde, og gav sig god tid og ro til at forklare det så jeg, trods meget dårlige it kundskaber, kunne forstå det. Vil helt klart søge hjælp fra Søren igen 😊
It hjælp
500,-

Jeg var virkelig tilfreds.
Internet - tv, kontor, extenders
1.800,-

Fantastisk!
Haverobot melder sig udenfor sit område
450,-

Yderst sympatisk og meget effektiv. Vil helt sikkert bruge dig igen
Problemer med at gendanne min googlekonto på min telefon...den gamle er helt kaput...og har ikke umiddelbart kunne gøre det som jeg plejer
500,-

Opgaven blev løst hurtigt og meget tilfredsstillende :-)
Chromecast virker ikke
800,-

Kompetent og yderst venlig hjælp. Kan klart anbefales
Ny iPad, men døjer lidt med at kunne scanne til MitID og nogle apps på App Store...
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Technogym XT pro løbebånd fejl E3/E4
800 kr.
Ved forsøg af start af Technogym XT pro løbebånd vises fejlen E3/E4. Ved Google søgning og på YouTube vises der sandsynligvis at det er pga. Støv på sensor eller løs forbindelse. Der ønskes diagnosticering og evt løsning af problemet.
Tlf er meget lav i højtalerne
1.000 kr.
Tlf er meget lav i højtalerne også når jeg ringer ud
trådløs subwoofer kan ikke koble sig på soundbar samsung
700 kr.
Jeg kan ikke koble trådløs samsung subwoofer på min soundbar den blinker bare blå og rød. har prøvet og nul stille
Hjælp til computer der sidder fast i bios.
1.234 kr.
Hejsa jeg har en computer der ikke har en ssd slot så bruger en hdd men jeg kan ikke finde ud af at downloade windows på den hdd hvilket resultere i at den sidder fast i bios settings, pga ingen oprindelig bootup, pengen bliver først betalt hvis opgaven er klaret. Skriv endelig hvor meget du skal have for at klarer det
Reparation af forstærker (NAD T 745 A/V receiver)
1.500 kr.
Jeg vil gerne afklare om min NAD T 743" A/V-Receiver fra 2005 kan repareres og om det kan betale sig. Den har ikke HDMI-indgang, så lyd har hidtil være tilkoblet TV-fladskærm via optisk kabel samt eksterne højtallere via kabel. Det har virket upåklageligt og jeg har kunnet styre volumen fra TV'ets fjernbetjening. Receiveren er så pludselig begyndt selv at skifte "source" indgang selvom dette er indstillet. Der er i øvrigt ikke er andre apparater tilkoblet. Skiftet sker vilkårligt efter et par minutters forløb i en udsendelse og retter man det, så sker det igen. En anden fejl som nok er typisk for ældre forstærkere, er at forbindelsen til den ene kanal får udfald, når forstærkeren er kold, hvorefter volumen skal "masseres" lidt op og ned for at få forbindelse igen.
It problem
2.000 kr.
Manglende internet forbindelse fra router via LAN kabel til flere enhed i lejlighed. Velfungerende trådløst net.
min telefon er blevet hacket og skal have hjælp til nulstilling og opsætning igen
600 kr.
skal have hjælp til nulstille mi telefon og opsætning igen pga hacking
For lav download på net kort
2.000 kr.
1. Min internet forbindelse er *********, men jeg har kun ca download på omkring 200-300, derimod er upload ca 900 PCen er en Dell Precision M6800, med et netkort I217-LM. har chekket at der er over 900/900 på kablet til PCen. 2. Min PC starter meget langsom op.
Fejl på Panasonic Lumix DC-GX800 – “Please turn camera off and then on again”
300 kr.
Hej, Jeg har et Panasonic Lumix DC-GX800, som ved hver opstart viser følgende fejlmeddelelse: "Please turn camera off and then on again". Fejlen opstår med det samme – både med og uden objektiv monteret – og det er derfor ikke muligt at komme ind i menusystemet. Jeg har forsøgt genstart, fjernelse af batteri og objektiv samt hard reset via knapkombination, men uden effekt. Jeg vil gerne høre, hvad I vurderer, der kan være galt, og hvad en evt. fejlsøgning og reparation vil koste.
Hente tv-programmer ind til nyt tv
600 kr.
Har fået nyt Samsung smart TV, og kan ikke finde ud af at hente programmer ind Det skal være Norlys stor tv-pakke via antenne/fiber, vi har fået hjælp til at hente app ind, men vil hellere kunne hente kanalerne direkte via antennestikket.
Reperatiom sons play bar
3.000 kr.
Den har en højfrekvent hyletone. Lyden høres primært når højtaleren er i standby (ikke afspiller musik), men er også tilstede når den er i brug
opsætning pc
1.000 kr.
opsætning og gennemgang pc hjemme ændre koder m7m
Opsætning af TV-boks
660 kr.
Har fået fibernet indlagt. Fiberboksen virker. Routeren virker. Jeg er på internet på PC, kablerne er forbundet fra net via router til boks og kablet er indsat fra boks til TV. Jeg scanner og får OK: enheden har nu adgang til YouSee tjenesten, men på TV skærmen står: Kunne ikke logge ind - har problemer med at forbinde til YouSee. Har flere gange flyttet rundt med kabler, resettet routeren, afbrudt strømmen og forsøgt igen med samme resultat.
Android hjælp
500 kr.
Behøver ikke være hos mig. En rådgivende hjælp til opsætning af ny mobil from scratch, med holdning til open source og privatlivs beskyttelse. Svært at sætte budget for er det ***********kel eller flere gange hjælp?/ læring
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i vesløs til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i vesløs, i post nr: 7929 til 9978.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!